וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההקדשה של אייזאה לאחותו: "הבחור הקטן הראה את הלב הכי גדול"

כוכב הסלטיקס בחר לשחק למרות מות אחותו ועלה עם נעליים מיוחדות. הורפורד: "היה קשה להתרכז". רונדו מרוצה, הת'אנדר בבעיה ובאטלנטה עצבניים: "הוויזארדס שיחקו MMA, לא כדורסל"

שחקן בוסטון אייזאה תומאס. AP
ערב אמוציונלי. תומאס/AP

המשחק הראשון בכל סדרה בפלייאוף ה-NBA מאחורינו אחרי האקשן של הלילה החולף (בין ראשון לשני) ומהר מאוד מתחילים להתבהר כל מיני נרטיבים שילוו אותנו בשבועיים הקרובים. הנה סיכום אירועי הלילה.

עוד בנושא:

שיקגו ניצחה בבוסטון, יוסטון דרסה את אוקלהומה סיטי

seperator

מזרח:

בוסטון (1) - שיקגו (8) 106:102

בקושי 24 שעות אחרי שאחותו מצאה את מותה בתאונת דרכים טראגית, אייזאה תומאס, שעל פי מאמנו בראד סטיבנס "התקשה מאוד" במהלך היום, החליט לעלות למשחק. הוא אפילו היה מצוין, עם 33 נקודות, אבל גם זה לא הספיק לסלטיקס, שאיבדו במהרה את הביתיות עליה עמלו קשה כל כך. "אייזאה שחקן מדהים ואדם מדהים. אני מלא השראה מהדרך בה הוא התנהל", אמר סטיבנס בסיום.

תומאס, שזכה לחיזוק מרבים משחקני הליגה ועלה עם נעליים עליהן נכתב "RIP צ'יינה" ו"אני אוהב אותך", צלף שלשה כבר בפתיחה וזכה לאהבה רבה מבאי ה-TD גארדן, אבל ג'ימי באטלר וחבריו לא נבהלו ולקחו את המשחק. בסיום, אל הורפורד אמר: "בחיים לא נחפש תירוצים, אבל הפעם היה לנו באמת קשה להתרכז במשחק. הרגשתי כאילו התמודדנו עם המצב בצורה הכי טובה שאפשר. יש לנו המון כבוד לאייזאה, שיצא לפרקט והיה שם בשבילנו". "הבחור הקטן הראה את הלב הכי גדול", כתב כריס פורסברג מ-ESPN.

כאמור, מעבר לרגשות היה גם משחק והבולס יצאו ממנו עם ניצחון גדול ובידיעה שאם ייקחו בעוד יומיים גם את משחק 2, הדרך שלהם להפתעה בסיבוב הראשון תהיה סלולה: "היינו מרוכזים כל השבוע. ידענו מה יש לבוסטון להציע והם ידעו אותו דבר עלינו, אבל ביצענו את הדברים מצוין. לא עשינו את זה לאורך כל העונה, אבל עכשיו זה הזמן הנכון להתעלות", אמר באטלר, שקלע ברבע האחרון 15 מתוך ה-30 שהיו לו במשחק כולו. רייג'ון רונדו, שניצח את האקסית, הוסיף: "אמרתי לחבר'ה לפני המשחק שזה הולך להיות פיזי מאוד. רצינו לתת את האגרוף הראשון".

הבולס לקחו 17 ריבאונדים יותר מהסלטיקס הקצרים יחסית, זאת לאחר שבמשחקי העונה הסדירה הם לקחו 19 ו-20 ריבאונדים יותר, נתון שכדאי יהיה לשים לב אליו במשחקים הבאים בסדרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הנעליים המיוחדות של אייזאה תומאס שחקן בוסטון סלטיקס לזכר אחותו. AP
הנעליים עם ההקדשה/AP

וושינגטון (4) - אטלנטה (5) 107:114

הוויזארדס שרדו משחק הפכפך וקשוח, שהותיר את המפסידה מאוד מתוסכלת. "ההבדל הוא שאנחנו שיחקנו כדורסל והם שיחקו MMA", אמר פול מילסאפ העצבני בסיום, "הם היו פיזיים וכשהמשחק הופך לכזה, אנחנו חייבים לענות בהתאם".

מרקיף מוריס, שאחיו התאום מרקוס סוג של התחפש אליו וצץ ביציע כדי לעודד אותו, נקלע לאחד מאותם עימותים עם מילסאפ והבהיר: "הכדור הוא זהב כרגע וכל פוזשן חשוב. אני הולך להיכנס עם הראש קדימה בכל מהלך. זה המצב. אם אנחנו הולכים לסדרה של דחיפות וכניסות, אין לי בעיה".

רגע, איזה מוריס אתה?

מערב:

יוסטון (3) - אוקלהומה סיטי (6) 87:118

מה שאמור היה להיות הקרב הגדול בין שני המועמדים העיקריים לתואר ה-MVP הפך, לפחות במשחק הראשון, לנוקאאוט מצד הקבוצה העדיפה. ג'יימס הארדן סיפק את המנה שלו, עם 37 נקודות ונעזר בשיא פלייאוף של פטריק בברלי, שסיים עם 21. לאורך העונה הסדירה, בשלושה מפגשים בין הקבוצות, קלע בברלי 14 נקודות לעומת 115 של ראסל ווסטברוק, אולם הלילה הוא קלע רק נקודה פחות מכוכב הת'אנדר וככה, ל-OKC אין שום סיכוי.

"יש סיבה בגללה אנחנו במצב הזה", אמר הארדן בסיום, "פטריק מביא את המיטב שלו לכל משחק. בין אם הזריקות שלו נכנסות או לא, הוא אינטנסיבי כל הזמן וזה משפיע על כולם. הלילה הוא פשוט היה פט".

ווסטברוק מצדו, לא ממש התרגש והפטיר: "הוא קלע את הזריקות שלו. זה הכל". הגארד, שהיה רחוק הפעם שלושה אסיסטים מטריפל דאבל, הוסיף: "אנחנו חייבים לעשות עבודה טובה יותר וזה מתחיל בי. חייבים לשמור על הכדור ולקלוע טוב יותר". הת'אנדר עלולים להיות בבעיה, שכן מתוך 23 הקבוצות האחרונות שהפסידו ב-30 הפרש לפחות את משחק 1 בסדרת פלייאוף, 22 הפסידו את הסדרה כולה.

בברלי, שמלבד מפגן הקליעה שלו גם עזר לעצור את ווסטברוק על 22 נקודות ובעיקר על 6 מ-23 רעים מאוד מהשדה, לצד תשעה איבודים, סירב לקחת את כל הקרדיט: "זה היה מאמץ קבוצתי. כל הזמן שמנו עליו מישהו. הוא אחד השחקנים הכי נפיצים בליגה ופשוט ניסינו להקשות עליו כמה שאפשר".

ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי ת'אנדר מול פטריק בברלי יוסטון רוקטס. AP
כיכב בשני צידי המגרש. בברלי מול ווסטברוק/AP

גולדן סטייט (1) - פורטלנד (8) 109:121

כצפוי, הווריירס עלו ל-0:1 בסדרה. שלא כצפוי, במשך שלושה רבעים המשחק היה שווה כוחות, עד שלבלייזרס, נטולי יוסוף נורקיץ', נגמר האוויר.

"הקצב של המשחק עולה כשאתה בפלייאוף וזה בהחלט עשה לי טוב", אמר קווין דוראנט, שהוכיח שהפציעה כבר הרחק מאחוריו כאשר צלף 12 מ-20 מהשדה, בדרך להופעה נהדרת של 32 נקודות ו-10 ריבאונדים.

סטף קרי הוסיף 29 משלו ועזר לסגנית האלופה להתגבר על ערב ענק של סי ג'יי מקולום (41 נקודות) ושל דמיאן לילארד, שקלע 34 בעיר הולדתו: "כשהם נכנסים לקצב ככה, הם קולעים זריקות קשות ולפעמים אתה פשוט צריך לחיות עם זה", סיכם סטף, "שיחקנו הגנה מצוינת והם פשוט הצליחו לקלוע במחצית הראשונה, אבל היה לנו ברור שזה לא יימשך 48 דקות". מנגד, מאמן הבלייזרס טרי סטוטס הודה באכזבה: "גם אם דמיאן וסי ג'יי קולעים 80 נקודות משותפות, אנחנו עדיין צריכים למצוא 40-50 נקודות ממקומות אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully