וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודי גרסיה: "הגיע הזמן לשים לזה סוף ולהחזיר את הכדורגל למרכז הבמה"

בצרפת מגיבים לתקריות האלימות שהביאו להפסקת המשחק בין ליון לבאסטיה, שגינתה את אוהדיה ועלולה לספוג עונש כבד. נשיאת הליגה: "קשה להסביר התנהגות כזו במילים, זה פשוט יותר מידי"

בפטימבי גומיס חלוץ מארסיי. רויטרס
"תמונות שמכתימות את הליגה". גומיס/רויטרס

צרפת סוערת מהתקריות שהתרחשו אמש (ראשון) במשחק בין באסטיה לליון במסגרת המחזור ה-33 בליגה. כרבע שעה לפני שריקת הפתיחה, אחד מאוהדי נועלת הטבלה פרץ לדשא וניסה לתקוף את ממפיס דפאי, ההולנדי לא הגיב, מה שהוביל אוהדים רבים אחרים לפרוץ לכר הדשא ולפתוח במהומה רבתית. שחקני ליון לא רצו לקיים את המשחק, אך הסכימו בסופו של דבר. מחצית, במצב של 0:0, אוהד באסטיה נוסף פרץ לכר הדשא וניסה לתקוף את שוער ליון אנטוניו לופס, מה שלא הותיר לשופט ברירה אלא לבטל את ההתמודדות.

נשיאת הליגה נטלי בוי דל דה טור: "זה גרם להרבה עצב ולמספר אי הבנות, קשה להסביר התנהגות כזו במילים, זה פשוט יותר מידי. אנחנו מאוד מאוכזבים שבאסטיה מציגה דוגמא נוראית של הכדורגל שלנו, זה כואב לתדמית של הליגה וזה לא מגיע לה. המועדון כבר עמד ארבע פעמים העונה בפני ועדת משמעת, עלינו להשתמש בכל אמצעי החוק כדי לזהות את האוהדים הבעייתים שלא צריכים להיות באצטדיון".

על ההחלטה להתחיל את המשחק למרות הבלגן לפניו: "זו החלטה מסובכת שנלקחה בצורה משותפת על ידי נשיאי הקבוצות, נציג הליגה, השופט והמנהל לבטיחות הציבור. התקיים דיון והעריכו את הסיכונים. הם החליטו שאם יתעורר הסיכון הכי קטן המשחק יופסק".

עוד בנושא

צרפת: אוהדי באסטיה פרצו לכר הדשא ותקפו את שחקני ליון, המשחק בוטל

על באסטיה עוברת עונה קשה מאוד. מעבר למצבה הקשה בתחתית, שם היא מדורגת אחרונה במרחק שלוש נקודות מהקו האדום, היא גם סבלה לא מעט השנה מהתנהגות אוהדיה. כרגע עומד נגדה עונש הפחתת נקודה על תנאי, זכר לקריאות הגזעניות של אוהדיה לעבר מריו באלוטלי במשחק מול ניס, וסביר להניח כמובן שהנקודה אגן תוחת ממאזנה. מעבר לכך, היא צפוי לספוג הפסד טכני ואולי אף לאבד נקודות נוספות, מה שיקטין משמעותית את סיכוייה לשרוד בליגה.

התקרית עם באלוטלי לא הייתה הראשונה בה היו מעורבים אוהדי באסטיה העונה. כבר במחזור הראשון פריס סן ז'רמן הגיעה להתארח ואחד מהם זרק מהיציע מוט של דגל על ראשו של לוקאס מורה. זה נגמר בהרחקת האוהד לשנה וחצי מהאצטדיון ובקנס של 20 אלף יורו לקבוצה.

מהקבוצה נמסר: "מועדון הכדורגל של באסטיה מגנה את התקרית ומתנצל על כך שהמשחק לא הגיע לסיומו. המועדון כבר עוסק בכל המישורים ההכרחיים, מבלי לחכות לפגישת ועדת המשמעת וההתאחדות, וביום חמישי יספק את כל ההסברים שיתבקש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

גם אנשי מארסיי נשאלו על התקריות בסיום משחק הניצחון (0:4) על סנט אטיין. "לתמונות הללו אין מקום בכדורגל", אמר החלוץ בפטימבי גומיס, "אני מקווה שהאשמים יספגו עונשים ושלא נראה זאת חשוב. אלה תמונות שיחצו גבולות ויכתימו את הליגה שאני כל כך אוהב".

מאמן מארסיי רודי גרסיה: "היה שבוע קשה שהחל בתקרית עם האוטובוס של דורטמונד ונשמך עם הבלגן בין בשיקטאש לליון, הגיע הזמן לשים לכל זה סוף ולהחזיר את הכדורגל למרכז הבמה - חגיגה לכולם. כדורגל הוא לא מלחמה. זו לא בעיה רק של הענף או של ספורט, אלא של החברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully