וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק המרכזי: בית"ר מסוגלת לקטוע את הרצף השלילי מול באר שבע?

יהונתן אליהו בשיתוף Winner

17.4.2017 / 13:30

שבעה הפסדים רצופים, ניצחון אחרון בנגב אי שם בעונת 2011/12, ואווירה מתוחה לא משאירים הרבה סיכוי לקבוצה מהבירה. מה הסיכוי שבוזגלו שוב ירשית מול היריבה האהובה עליו, ולמה יש צ'אנס להפתעה?

שחקן הפועל באר שבע אנתוני וואקמה מול שחקן בית"ר ירושלים אנטואן קונט. ברני ארדוב
גם הפעם באר שבע תביס? וואקמה מול קונט/ברני ארדוב

שעה ומקום: 21:00 (אצטדיון טרנר, באר שבע)

ראש בראש במפגשים האחרונים:

13.03.17: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים 1:2 (ליגה)
12.12.16: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 3:1 (ליגה)
07.08.16: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 4:2 (גביע הטוטו)
09.05.16: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים 0:2 (ליגה)
04.04.16: בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע 2:0 (ליגה)

שימו לב ל: מאור בוגלו (הפועל באר שבע), חן עזרא (בית"ר ירושלים)

ניתוח מקומי: בשנים האחרונות המפגשים בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים התבררו כמשחקים במעמד צד אחד. מאז מחזור הפתיחה של עונת 2011/12 הקבוצה מהבירה לא ניצחה בבירת הנגב, וכל שבעת המפגשים האחרונים - בית או חוץ - הסתיימו בניצחונות של באר שבע. על הנייר, אין שום סיבה שמשהו ישתנה הפעם: האלופה חייבת את כל שלוש הנקודות כדי לא להיכנס ללחץ מיותר לפני המפגש השני מול יריבתה הישירה על התואר, מכבי תל אביב, במחזור הבא, ובית"ר ממילא לא מגיעה במצב אידיאלי, אחרי שבוע לא שקט שכלל עימותים בין בוריס קליימן וחן עזרא ובין סתיו שושן ואריק סאבו באימונים. בית"ר אמנם הרשימה במחזור הקודם עם 0:3 מוחץ על בני סכנין, אבל גם באר שבע מגיעה במומנטום חיובי, אחרי 1:2 בחוץ על מכבי פתח תקוה.

ההימור המופרע: ההגנה של בית"ר ירושלים מרבה לספוג, אבל ההתקפה שלה היתה ונשארה אחת המסוכנות בליגה. לחבורה של שרון מימר יש את הכלים לעקוץ ולהכאיב לאלופה במקומות שנחשבים אולי לנקודות התורפה שלה, המגנים. באגף ימין ניצב עידן ורד הזריז, שכבש במחזור שעבר מול סכנין, ובאגף שמאל ישנו איום לא פחות גדול בדמותו של חן עזרא, עוד סילון שמסוכן לאיים על השער, שגם כן מגיע בכושר טוב מאוד אחרי שני כיבושים בשלושת המשחקים האחרונים. רצף המשחקים ללא הפסד של באר שבע צריך להסתיים מתישהו, ולבית"ר, על הנייר, יש את היכולת לעשות זאת. 1:2 לבית"ר, עזרא ושכטר כובשים, ועידן ורד עושה צרות להגנת האלופה.

ההימור הבטוח: ההיגיון, כאמור, אומר שלבאר שבע יש את היתרון המקצועי והפסיכולוגי במפגש הזה. האיכות של באר שבע בחלק הקדמי היא משהו שהגנה כמו זו של בית"ר תתקשה לעמוד בה, לכן ספק אם יש כאן צ'אנס לפייט של ממש. שימו לב למאור בוזגלו, שאמנם לא צפוי לפתוח, אבל אם ישולב כמחליף, סבירות גבוהה שיכבוש, בהתחשב בעובדה שבית"ר היא היריבה המועדפת עליו, לאחר שכבש לרשתה 10 שערי ליגה בעבר. 0:2 נינוח לבאר שבע, וואקמה ממשיך את הכושר הטוב וכובש, ובוזגלו מקנח.

בשורה התחתונה: אף פעם אל תהמרו נגד הפועל באר שבע בטרנר, בטח לא כשממול ניצבת הנרמסת הקבועה בית"ר ירושלים. במקרה הזה, נראה ששאלת השאלות היא לא אם בוריס קליימן יוציא כדורים מהרשת, אלא כמה פעמים הוא ייאלץ לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully