וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דרמשטאדט דחתה את ירידת הליגה עם שער בדקה ה-93

הקבוצה של טורסטן פרינגס כבשה עמוק בתוך תוספת הזמן, ניצחה 1:2 את שאלקה, אצלה כבש קוקה את שער הבכורה שלו, ודחתה את מה שנראה כמו ירידת הליגה שלה. ורדר ברמן - המבורג 1:2

שחקן ורדר ברמן סנטיאגו גרסיה מול שחקן המבורג ארון האנט. GettyImages
ניצחון חשוב לברמן. האנט מול סנטיאגו גרסיה/GettyImages

המחזור ה-29 בבונדסליגה מגיע הערב (ראשון) לסיומו עם שני משחקים. בזה שכבר הסתיים ניצחה ורדר ברמן 1:2 את המבורג, כשבהמשך תארח דרמשטאדט את שאלקה.

האוטובוס של המבורג אחרי שאוהדי ורדר ברמן השפריצו עליו צבע. GettyImages
האוטובוס של המבורג לאחר שאוהדי ברמן השפריצו עליו צבע/GettyImages

ורדר ברמן - המבורג 1:2

האורחת נכנעה בדרבי הצפוני ומצבה בתחתית ממשיך להיות קשה, כשהיא רחוקה נקודה בלבד מאוגסבורג שבמקום המוביל למשחקי המבחן על הישארות בליגה. ברמן, מצידה, רושמת משחק עשירי רצוף ללא הפסד ופותחת פער של שבע נקודות מאיזור הסכנה, לאחר שהשיגה 23 נקודות בתשעת משחקיה האחרונים. ארון האנט, ששב לראשונה לאצטדיון בו בילה 13 שנה, בישל למיכאל גרגוריץ' עם הגבהה יפה כבר בדקה השישית, אך מקס קרוסה השווה בסיום התקפה מתפרצת יפה בדקה ה-41 ופלוריאן קאינץ השלים מהפך בדקה ה-75. בדקה ה-83 עלה להופעת בכורה בהמבורג בקארי יאטה - קראו על סיפורו יוצא הדופן.

דרמשטאדט - שאלקה 1:2

הקבוצה של טורסטן פרינגס דחתה את ירידת הליגה שלה במחזור אחד לפחות. דרמשטאדט עשתה את זה בזכות שער בדקה ה-93 מול שאלקה, שהמשיכה את היכולת האומללה שלה מההפסד 2:0 לאייאקס בחמישי שעבר. הנחמה היחידה שמרקוס ויינצירל יכול לשאוב היא שקוקה במשחקו השני בקבוצה כבש את השער הראשון שלו.

המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-11. מרסל הלר פרץ מימין והעביר כדור רוחב למריו וראנצ'יץ', שהמשיך פנימה את ה-0:1. שאלקה הייתה קרובה להשוות בדקה ה-57. אייטאק סולו ספק ביצע עבירה ברחבה והאורחת קיבלה פנדל. גידו בורגשטאלר בעט את הפנדל לא טוב למרכז השער והשוער מיכאל אסר הדף. שאלקה הצליחה לאזן בדקה ה-75. דניס אוגו הגביה בנגיעה משמאל למרכז, קוקה נגח מקרוב פנימה את ה-1:1. תילו קרר משאלקה הורחק בדקה ה-81. ג'ום גונדורף כבש שלוש דקות בתוך תוספת הזמן את שער הניצחון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני דרמשטאדט חוגגים. GettyImages
שחקני דרמשטאדט חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully