וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אלכסיס סאנצ'ס במו"מ מתקדם עם פריס סן ז'רמן

האם כוכבה הצ'יליאני של ארסנל ישחק בעונה הבאה בליגה הצרפתית? בלאקיפ מדווחים שנאסר אל חליפי הבעלים של אלופת צרפת נפגש עם נציגי השחקן שחוזהו באמירויות יפוג בקיץ 2018

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל. AP
בדרך לצרפת? אלכסיס סאנצ'ס/AP

האם אלכסיס סאנצ'ס ישחק בעונה הבאה בפריס סן ז'רמן? על פי דיווחים שמתפרסמים היום בצרפת נציגיו של כוכבה הצ'יליאני של ארסנל נמצאים במגעים מתקדמים עם נאסר אל חליפי הבעלים של אלופת צרפת שהפך את השחקן למטרת הרכש מספר 1 שלו הקיץ. אל חליפי, כך על פי הדיווחים התעניין בשחקן עוד לפני המפגש מול ברצלונה בליגת האלופות, אך אחרי ההדחה הוא החליט להעלות הילוך במו"מ עם השחקן שאמור להיות חלק ממיני מהפכה שתעבור הקבוצה.

חוזהו של אלכסיס אצל התותחנים מסתיים ביוני 2018 והוא כבר סירב למספר הצעות להארכת חוזה, כך שלארסנל עדיף למכור אותו בקיץ מאשר לאבד אותו ללא תמורה בקיץ הבא. באלכסיס מעוניינות גם צ'לסי ומנצ'סטר סיטי, אך התותחנים יעדיפו למכור את השחקן לקבוצה מחוץ לפרמיירליג וזה עשוי לתת עדיפות לצרפתים.

כזכור, רק אתמול נשאל ארסן ונגר על דרישות השכר המוגזמות של הצ'יליאני (384 אלף ליש"ט בשבוע) והוא ענה שחוזה עתק לשחקן עלול לסבך את חדר ההלבשה של הקבוצה. אלכסיס עומד לסיים את עונתו השלישית בארסנל ואחרי 16 שערי ליגה בעונתו הראשונה ו-16 בעונה החולפת, לשחקן יש כבר 18 שערי ליגה העונה. זאת למרות שהקבוצה סובלת מעונה חלשה. הצ'יליאני כבר הצהיר שהוא מעוניין לעבור לקבוצה שתיאבק על תארים ופריס סן ז'רמן עשויה להיות אופציה מצוינת עבורו אחרי שבילה שלוש עונות בברצלונה מ-2011 עד 2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully