וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין תבדוק אפשרות לארח את בית"ר בחיפה, פאס גמר את העונה?

16.4.2017 / 9:47

יוסי אבוקסיס שוחח עם אבו יונס וביקש ממנו לערוך את משחק הרדיוס באצטדיון בו הקבוצה לא הפסידה העונה. חשש שהבלם קרע את השריר האחורי, מוגרבי: "רוצים לסיים לפחות במקום הרביעי"

קינן ובן דוד/אדריאן הרבשטיין

שמחה גדולה נרשמה אמש (שבת) בקרב אנשי בני סכנין אחרי הניצחון על מכבי חיפה שקירב שוב את הקבוצה למקום השלישי שמקנה כרטיס למוקדמות הליגה האירופית. "עשינו ניצחון גדול במגרש קשה מאוד" אמר פיראס מוגרבי, "אנחנו מאוד רוצים לסיים לפחות במקום הרביעי".

בסיום המשחק ניגש המאמן יוסי אבוקסיס והחמיא לבלם הצעיר מארון גנטוס שימשיך לקבל קרדיט בהרכב גם במשחקים הקרובים. בסכנין מרוצים מאוד מהבלם ומייעדים לו תפקיד מרכזי במרכז ההגנה בעונה הבאה. בנוסף שוחח אבוקסיס עם מוחמד אבו יונס וביקש ממנו לערוך את משחק הרדיוס מול בית"ר ירושלים במגרש בחיפה בו לא הפסידה העונה הקבוצה.

מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס. אדריאן הרבשטיין
בקבוצה עדיין מאמינים שהוא יישאר. יוסי אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

אבו יונס יבדוק את נושא העלויות ואם יתברר שגם אוהדי בית"ר יוכלו להגיע למשחק ייתכן ואכן הוא ייערך בחיפה ולא בעכו כפי שתוכנן עד כה. לצד השמחה הגדולה, בקבוצה חוששים מאוד מכך שאברהם פאס גמר את העונה. הבלם הבהיר לראשי המועדון שחש את השריר האחורי נקרע ואם החשש אכן יתבדה, הבלם הספרדי לא יחזור לשחק העונה.

בתוך כך, במועדון ממשיכים לעסוק גם בהמשך דרכו של המאמן בעונה הבאה כאשר בקבוצה מקווים שאבוקסיס יעדיף להישאר. "ייתכן שיוסי רוצה לדעת אם נהיה באירופה", אמר גורם בהנהלה, "כי אז הוא מבין שהתקציב יגדל. "אחרי כל משחק אנחנו שולחים שחקנים שישכנעו את יוסי להישאר", סיפר מוגרבי", אנחנו מאוד מקווים שזה יעזור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully