וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ואצק צפוי להיחתך. התקדמות עם קליין, הצעה הוגשה לבוזגלו

16.4.2017 / 6:40

בצל ביקורת על השיטה והשחקנים ("חלקם לא שווים את הכסף, נתראה בקיץ"), ההפסד לסכנין סימן לחלקם את הדרך החוצה. לחץ על מגן שטוטגרט לחתום, הפערים עם קשר באר שבע מצטמצמים, בין היתר בזכות עיכוב בקבלת הדרכון. וגם: הנזק המקצועי מאיבוד הניקוד באירופה

מאמן מכבי חיפה גיא לוזון. אדריאן הרבשטיין
נותר ללא מילים. לוזון/אדריאן הרבשטיין

1. לוזון לשחקנים: "אין לי מה לומר לכם"

בשיחות שערך גיא לוזון עם מקורביו בתחילת העונה הוא היה בטוח שהוא מבין מה הבעיה של מכבי חיפה. זו אינה הפעם הראשונה שמאמן ישראלי שמגיע למועדון חושב שהוא יכול לפתור את המשוואה. כמו קודמיו, גם לוזון הבין מהר מאוד לאן הגיע. בסיום המשחק הוא נכנס לחדר ההלבשה, הסתכל על השחקנים במבט שמבטא ייאוש, ואמר להם: "אין לי מה לומר. אין מה לעשות". המשפט הזה, אומרים חיפה, לא מתאים ללוזון, במיוחד על רקע האסיפה הקשה שערך לשחקנים ערב החג, אבל גם הוא מבין כעת שהמטרה היחידה שלו נותרה העונה הבאה. בשיחות שנערכו לפני החתימה, לוזון חידד היטב את הנקודה הזאת. הוא מאמין שאת הבעיות ניתן לפתור בשלבים: החלפת רוב שחקני ההגנה והחתמת שחקן יצירתי, בעל שם גדול, לקישור. אם את העונה הבאה חיפה תסיים בלי אירופה או תואר, גם האוהדים יפסיקו לבוא. "נראינו אתמול שוב כמו קבוצה כבויה בלי שיטה ובלי דרך. כל מה שתכתבו נכון. חלק גדול מהשחקנים כאן לא שווה את הכסף. נתראה בקיץ, אז כולם יתחילו לדאוג לחוזים שלהם", אמרו אתמול בכעס במועדון.

עוד בנושא:

המשבר נמשך: מכבי חיפה הפסידה 1:0 לסכנין, אבידור כבש
לוזון: "ציפיתי ליותר מהשחקנים, אין לנו קשר שיעשה מבצע אישי"

שחקן שטוטגרט, פלוריאן קליין. GettyImages
ממשיך להתקרב. קליין/GettyImages

2. לוזון מסמן: קליין, דוס סנטוס, דוידזאדה או ריקן

אז בואו נדבר על התוכניות של לוזון. בסוף השבוע, כך נודע, חלה תפנית חיובית במגעים עם פלוריאן קליין. מגן שטוטגרט, באמצעות סוכנו האוסטרי, יהיה מוכן להגיע לישראל אם חיפה תגדיל את ההצעה הכספית שלה. על פי מקורות בגרמניה, יש סיכוי לא רע שהעסקה תצא בסופו של דבר לפועל. "זה יהיה חיזוק מרשים לקבוצה ישראלית. מדובר בשחקן ששיחק ביורו. המאמן רוצה אותו מאוד", אמרו אותם מקורות. אם להסתמך על אישור עסקת קליין ודוס סנטוס, שחיפה פנתה אליו עוד בינואר, ואת העובדה שגיא לוזון רוצה מגן ימני מחליף (ישראלי, שפונגין כבר הוצע) - המאמן יוכל לרשום "וי" על המטרה העיקרית שלו בקיץ. כזכור, את עמדת המגן הוא מייעד לדוידזאדה, ריקן או בן הרוש, לפי הסדר הזה. אם המגעים עם הבלגים לא יבשילו, סביר שאחד משחקני מכבי תל אביב, שחיפה גיששה אצלם לפני מספר שבועות, יהיה המגן הבא. סאן מנחם, בשלב הזה, כבר לא ירצה להיות חלק ממכבי חיפה ויפנה את הבמה לאחד המגנים הצעירים, כנראה יונתן לוי. במועדון מאמינים שבוזגלו או אצילי יגיעו אבל לא יכולים להתחייב לכך בשלב הזה.

כרגע, שחקן ההתקפה הישראלי היחיד שצפוי לחתום בקרוב הוא עומרי אלטמן, אבל יש גם התפתחות חיובית עם מאור בוזגלו. הצדדים כבר החלו לדבר ועל פי גורמים הקשורים לעסקה הקשר, שדורש 700 אלף יורו לעונה, קיבל הצעה נגדית והם מאמינים שניתן יהיה להגיע לעמק השווה. סיפור הדרכון הפורטוגלי של בוזגלו, מתברר, מתעכב כרגע ומשחק לטובת שחר. זוהי עוד נקודה למכבי חיפה בניסיון לצרף את הקשר החופשי שהמגעים עימו לעונה הבאה החלו, כזכור, עוד בינואר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי חיפה קמיל ואצק מול שחקן בני סכנין ז'אורז'יניו. אדריאן הרבשטיין
אכזבה גדולה. ואצק/אדריאן הרבשטיין

3. אבו עביד מצטרף לריאן, ואצק ייחתך

גיא לוזון אמר במהלך מסיבת העיתונאים אתמול שהתפקיד של גארי קגלמאכר הוא בלם, והסביר את הצבתו של ריאן כמגן ימני כחוסר ברירה. "אין מגן ימני", אמר המאמן. כמה שחקנים בהחלט יכולים לראות כרטיס צהוב נשלף לעברם. איאד אבו עביד, שלא נכלל בסגל בשבועות האחרונים, עשוי לחבור לסאן מנחם. רועי קהת מבוקש בבאר שבע איסמעיל ריאן, שסוכנו כבר בדק את מעמדו עם מכבי חיפה, יבדוק אפשרות לצאת לסלובקיה או לאחת משלוש קבוצות ישראליות שרוצות אותו.

בגזרת הזרים, חיפה תנסה להשתחרר מהחוזה של אייולפסון ואם תצליח נראה שרק גארי קגלמאכר ישרוד. קמיל ואצק שגילה אתמול שוב יכולת חלשה והוחלף צפוי להיחתך, פיטים עזמי כלל לא נכלל בסגל. כולם יעזבו עם קרלסן, שבטח מפנים כעת היטב את חוסר הסבלנות של קבוצות ישראליות לגבי הזרים שלהן.

השופט גל ליבוביץ' שולף כרטיס צהוב לשחקן מכבי חיפה גארי קגלמאכר. אדריאן הרבשטיין
היחיד שישרוד? קגלמאכר/אדריאן הרבשטיין

4. הקטר נעצר

למרות שלאור התוצאות זה נשמע הגיוני, 8.375 הוא לא מספר הקילומטרים הממוצע של שחקני מכבי חיפה, אלא מבטא את הניקוד האירופי של הקבוצה בעונה הבאה. חיפה התחילה את העונה עם 11.725 נקודות, וכמו שזה נראה עכשיו, היא לא תגיע לאירופה ותספוג מכה קשה. המשמעות של הפחתת הנקודות היא רחבה מאוד: בניקוד נמוך כזה, גם אם תגיע לאירופה בעונה הבאה חיפה צפויה לא להיות מדורגת עד הסיבוב השלישי. כנראה שייקח קצת יותר זמן עד הפעם הבאה שהקטר החיפאי ידהר לאירופה ויעצור בראש הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully