וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסקו: "אף קבוצה לא יותר גדולה מריאל מדריד, אני רוצה להישאר"

הקשר שכיכב עם צמד ושער ניצחון מול חיחון והביע לא אחת את מורת רוחו מכך שהוא לא שחקן הרכב, אמר: "לא יודע למה אנשים מתפלאים שאני רוצה לשחק יותר". זידאן: "מזל? אין דבר כזה בכדורגל"

רויטרס

חמש שנים עברו מאז שריאל מדריד זכתה באליפות ספרד. הערב (שבת) הבלאנקוס עשו עוד צעד בדרך לשם והמשיכו את השבוע החלומי שלהם עם 3:2 דרמטי על ספורטינג חיחון. זינדין זידאן, שנתן מנוחה כמעט לכל השחקנים שפתחו ב-1:2 הגדול על באיירן מינכן, ראה את איסקו מסדר לקבוצה שלוש נקודות עם שער יפה בדקה ה-90 ומשלים צמד יפהפה.

איסקו שחקן ריאל מדריד חוגג עם חאמס רודריגס. רויטרס
איזה ווינר. איסקו חוגג עם חאמס/רויטרס

זידאן התייחס לאחר המשחק ליכולת הנהדרת שהציג איסקו: "הוא נתן משחק נהדר ואני חושב שהוא ראוי לזה. הוא השיג ניצחון לקבוצה עם השער השני ואני שמח מהיכולת שלו, אבל לא רק שלו. הוא עשה את ההבדל, מדריד זה המקום שלו".

זו הייתה הפעם השישית שריאל מדריד מנצחת משחק העונה בעשר הדקות האחרונות. הבלאנקוס כבשו גם העונה לא פחות מ-18 שערים החל מהדקה ה-80 וזידאן נשאל האם ריאל נהנית מהרבה מזל העונה. "בכדורגל אין דבר כזה מזל, יש הרבה עבודה קשה ומאמץ קבוצתי", אמר זידאן והוסיף: "אתה חייב ליצור לעצמך את המזל. לחיחון היו שתי הזדמנויות והם כבשו שני גולים. בסופו של דבר הגיע לנו לנצח. אנחנו יודעים שעם הקבוצה שיש לנו אנחנו יכולים לגרום נזק לכל קבוצה ולהילחם עד הסוף כדי להשיג שלוש נקודות. זה ה-DNA של ריאל מדריד".

ומה היה לאיסקו בעצמו להגיד? השחקן, שכבר הביע במהלך העונה את אי שביעות רצונו מכך שהוא לא מקבל באופן קבוע את חולצת ההרכב, שחרר הצהרה כשאמר: "אף קבוצה לא גדולה יותר מאשר ריאל מדריד, אני רוצה להישאר. אני לא יודע למה זה מפתיע אנשים שאני רוצה לשחק יותר. אם הייתי חושב שזה לא מגיע לי, לא הייתי אומר את זה".

איסקו נשאל האם הוא יפתח במשחק הגומלין ברבע גמר הצ'מפיונס מול באיירן מינכן ואמר: "אני לא יודע, המאמן מחליט. זה נכון שלא קיבלתי יותר מידי הזדמנויות בליגת האלופות אבל הדבר הכי חשוב הוא שנעבור ולא מי ישחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully