וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 12 שנים ושלוש פשיטות רגל: ונציה של אינזאגי חזרה לסרייה B

1:1 ביתי מול פאנו הספיק ללגונארי להבטיח את חזרתם לליגת המשנה לראשונה מאז 2005. אינזאגי, חלוץ העבר של נבחרת איטליה, מכוון כעת לסרייה A, בה לא שיחקה ונציה מאז 2002

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקני ונציה חוגגים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי 12 שנות היעדרות ובמהלכן שלוש פשיטות רגל, ונציה חזרה הערב (שבת) לסרייה B באיטליה. הקבוצה אותה מאמן פיליפו אינזאגי הסתפקה ב-1:1 ביתי מול פאנו ופתחה פער של 12 נקודות על פני פארמה בבית ב' של הליגה השלישית.

סטפנו מוראו, אחד מכוכבי הקבוצה, כבש את שערו ה-10 העונה בדקה ה-38. גם שער השוויון של לורנצו קפצאני בדקה ה-56 לא מנע מהמארחים לחגוג. גם פארמה אמורה להצטרף לוונציה, שכאמור התאוששה מפשיטות רגל ב-2005, 2009 ו-2015, עד שנרכשה על ידי ג'ו טאקופינה, שהיה סגן נשיא רומא וצירף את אינזאגי לאחר העלייה מהליגה הרביעית.

טאקופינה חגג אתמול יום הולדת והערב קיבל את המתנה המושלמת: "עכשיו אני ונציאני, זה יום גדול למועדון ולעיר כולה. עבדנו שנה שלמה למען המטרה הזו. נחזור בשאגה".

אינזאגי הוסיף: "האוהדים שלנו נתנו את התשואות הכי יפות לשחקנים האלה, שעשו משהו יוצא דופן בשנתיים האחרונות. לא הייתי כאן בעונה שעברה, אבל עכשיו ננוח שלושה ימים ולאחר מכן נלך לקחת את הגביע. אני גאה להיות המאמן של הבחורים האלה".

השלב הבא מבחינת ונציה יהיה חזרה לסרייה A, בה לא שיחקה מאז 2002

עוד בנושא:

התחייה המחודשת של ונציה מרתקת את איטליה ואמריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully