וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "ציפיתי ליותר מהשחקנים, הקהל? גם השחקנים מתוסכלים"

15.4.2017 / 20:04

אוהדי מכבי חיפה הגיבו בבוז צורם אחרי ההפסד לסכנין. המאמן: "אין לנו קשר שיעשה מבצע אישי". אבוקסיס: "שלושה ניצחונות על חיפה? לא חלמנו על זה". חשש לקרע בשריר הירך האחורי של פאס

גיא לוזון מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עוד הפסד בית. לוזון/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה רשמה הערב (שבת) הפסד 11 העונה, 1:0 לבני סכנין במחזור ה-30 בליגת העל. אוהדים ירוקים רבים נטשו את היציעים עוד לפני שריקת הסיום וחלק מאלו שנשארו, השמיעו שריקות וקריאות בוז צורמות. כשהשחקנים ניגשו להודות לאוהדים, רבים מהם סימנו להם ללכת. גיא לוזון ושחקניו התרחקו משמעותית מאירופה והם ממשיכים להיראות רע.

בני סכנין קיבלה בשורות רעות. אברהם פאס דיבר עם אנשי הקבוצה אחרי המשחק והחשש הראשוני הוא שהשחקן סובל מקרע בשריר הירך האחורי. אם הוא אכן סובל מקרע, הוא גמר את העונה. מחר הוא יעבור צילום כדי לבדוק את חומרת המצב.

seperator

מאמן מכבי חיפה, גיא לוזון: "לא הייתה שום בעיה של רצון של שחקנים ולא של חוסר מחויבות. הבעיה הייתה שלא הרמנו כמו שצריך מהאגפים. לא הצלחנו לספק לשחקני ההתקפה שלנו כדורים נוחים והתקשנו מול צפיפות. אין לנו את הקשר הזה שיעשה מבצע אישי או ישלח כדור בין שניים".

לוזון הוסיף: "עומר דמארי ואלירן עטר חזרו מפציעות ואין הוקוס פוקוס. לוקח זמן עד שחוזרים לחדות ואני מודע לזה. ברור שציפיתי ליותר מכולם; ציפיתי ליותר תכל'ס ופחות הנעת כדור לרוחב. הקהל מתוסכל, אבל גם השחקנים מתוסכלים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן בני סכנין פיראס מוגרבי מול שחקן מכבי חיפה גילי ורמוט. אדריאן הרבשטיין
"רציתי להצליח במכבי חיפה, נתתי הכל". מוגרבי/אדריאן הרבשטיין

מאמן בני סכנין, יוסי אבוקסיס: "שלושה ניצחונות על מכבי חיפה בעונה, זה משהו שלא חלמנו עליו. אני שמח שחזרנו למאבק על המקום הרביעי ואולי גם על השלישי. אמרתי לשחקנים שאם לא ננצח העונה הזו תהפוך לגארבג' טיים. כל עוד יש סיכוי - נמשיך להילחם על המקום השלישי. אמרתי לשחקנים שלי שלא בכל עונה יש הזדמנות להיאבק על הכרטיס לאירופה, במיוחד שאלו שחקנים שרגילים למאבקי תחתית. העונה הבאה? אני לא רוצה לדבר על זה כרגע, כשאחליט אני מבטיח להודיע".

פיראס מוגרבי שהתחיל את העונה במכבי חיפה ועבר לסכנין בינואר: "אני שמח שחזרנו למאבק על אירופה. המאמן שהיה במכבי חיפה לא האמין בי מספיק. רציתי להצליח, נתתי הכול, אבל זכותו של אותו מאמן לא להאמין בי. טוב לי בסכנין. מעריכים אותי ואוהבים אותי. אני מסוג השחקנים שזקוק לביטחון וכולם נותנים לי פה גב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully