וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו ניצחה 1:2 את דיז'ון והגדילה את הפער בפסגה

נביל דיראר (70) ורדאמל פלקאו (81) סידרו מהפך לקבוצה של לאונרדו ז'ארדים והגדלת הפער בפסגה בחזרה לשלוש נקודות, לפני הגומלין מול בורוסיה דורטמונד. ניס ניצחה 1:3 את נאנסי

נביל דיראר שחקן מונאקו. רויטרס
נביל דיראר חוגג/רויטרס

מונאקו הגדילה הערב (שבת) את יתרונה בפסגת הליגה הצרפתית בחזרה לשלוש נקודות, כשביצעה מהפך ב-1:2 הביתי על דיז'ון מהתחתית. עוד לפני כן, ניס נצמדה אל פ.ס.ז' (ניצחה 0:2 באנז'ה בשישי עם צמד של אנחל די מריה) בזכות 1:3 ביתי על נאנסי והבטיחה לראשונה בתולדותיה את המקום בליגת האלופות (לפחות במוקדמות).

מונאקו - דיז'ון 1:2

הקבוצה של לאונרדו ז'ארדים השיגה ניצחון ליגה שישי ברציפות. מונאקו עשתה את זה בצורה לא משכנעת במיוחד, אבל בשלב הזה של העונה וכשהגומלין מול בורוסיה דורטמונד מעבר לפינה, למי אכפת? מונאקו שיפרה את מאזנה ל-77 נקודות, שלוש יותר מפריס סן ז'רמן השנייה מול דיז'ון החלשה, שנותרה מתחת לקו האדום. האורחת עלתה ליתרון מפתיע. סדריק וארו הגיע ראשון לכדור חוזר אחרי הדיפה לא מספיק מוצלחת של דניאל סובאשיץ' ודחק מקרוב פנימה את ה-0:1. מונאקו הצליחה לאזן בדקה ה-70. רדאמל פלקאו בעט כדור חופשי מצוין למשקוף, זה פגע בגבו של השוער וטייל על הקו, נביל דיראר הגיע ראשון ודחק פנימה. בדקה ה-81, הקולומביאני כבש את השער השני עם כדור חופשי מנקודה כמעט זהה למקום בו הוא בעט בשער הראשון.

ניס - נאנסי 1:3

הרצף הביתי של הקבוצה מהריביירה נמשך. ניס לא הפסידה בבית מאז ה-2:0 לבאסטיה בפברואר 2016 - כבר 22 משחקי ליגה - וגם הפעם ידעה להפוך פיגור לניצחון. מוריס דאלה דחק מקרוב והעלה את האורחת ליתרון בדקה ה-26, אבל מיקאל לה ביהאן, שפתח בחוד במקום מריו באלוטלי, השווה בדקה ה-35 אחרי הכנה של יונס בלהנדה. ז'אן מישל סרי, הקשר מחוף השנהב, השלים את המהפך עם פנדל בדקה ה-51, אחרי עבירה ברחבה על המגן דאלברט הנריקה, וגם הספיק להשלים צמד ראשון בקריירה עם שערו השישי העונה בדקה ה-85. ניס תהיה על הפודיום בין שלוש הראשונות בכל מקרה, לראשונה זה 41 שנים. השאלה שנותרה היא רק באיזה מקום.

משחקים נוספים:

מונפלייה - לוריין 0:2
למונפלייה: ריאד בודבוז (8), איזק אמבנזה (28).

גנגאן - טולוז (1:2
לגנגאן: ג'ימי בריאן (53 בפנדל), אלכסנדר מנדי (62). לטולוז: אנדי דלור (67 בפנדל).

ראן - ליל 0:2
לראן: פירמין מובלה (3), ג'יובאני סיו (29).

מץ - קון 2:2
למץ: איסמעילה סאר (56), שייק דיאבטה (83). לקון: איבן סנטיני (74), רוני רודלן (88).

מיקאל לה ביהאן שחקן ניס. רויטרס
ניס מסתדרת גם בלי באלוטלי. מיקאל לה ביהאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully