וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה צרח על חאבייר מסצ'ראנו: "לך תזדיין!"

בספרד חושפים כי במהלך התבוסה ליובנטוס ("איזו בושה"), מאמן ברצלונה זעם על הארגנטינאי הוותיק, שצפוי לעזוב בקיץ ביחד עם ארדה טוראן ומתייה. צ'אבי ממליץ לקטלאנים על שני שחקני רכש

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. GettyImages
הלחץ מגיע לנקודת שיא. לואיס אנריקה/GettyImages

ברצלונה מתקשה להירגע מהתבוסה 3:0 ליובנטוס במשחק הראשון של רבע גמר ליגת האלופות. ערוץ הטלוויזיה הספרדי "לה סקסטה" חשף שאת עיקר הטענות שלו הפנה המאמן לואיס אנריקה אל עבר חאבייר מסצ'ראנו. "איזו בושה", סינן המאמן לעוזרו, חואן קרלוס אונסואה, שמועמד לרשת אותו בסיום העונה, שעה שההתקפה של יובנטוס עשתה ככל העולה על רוחה מול רביעיית ההגנה המחוררת של הקטלאנים.

אלא שזה לא נגמר שם. בהמשך המשחק, כשמסצ'ראנו אמור היה למסור לליאונל מסי, קם המאמן מכסאו וצעק: "היי! לליאו!" כשהמסירה לא בוצעה, צרח לואיס אנריקה על הארגנטינאי הוותיק: "לך תזדיין!"

ב"ספורט" טוענים שמסצ'ראנו אחד השחקנים שישלמו את מחיר האכזבות עד כה והוא עתיד להימכר בקיץ. בלי קשר לזהות המאמן הבא, המנהל המקצועי רוברטו פרננדס כבר החליט לוותר על הארגנטינאי וכמוהו גם על ארדה טוראן וז'רמי מתייה.

עוד בנושא:

לואיס אנריקה תקף: מסצ'ראנו, פיקה וניימאר אשמים בתבוסה בטורינו
סופ"ש בספרד: ברצלונה תנסה להתאושש ולהישאר קרובה לריאל מדריד

חאבייר מסצ'ראנו שחקן ברצלונה מול קרלס חיל שחקן דפורטיבו לה קורוניה. רויטרס
לא היחיד שמיועד לעזוב. מסצ'ראנו/רויטרס

בינתיים, סמל הקבוצה לשעבר צ'אבי התראיין וסיפר על אחת הטעויות הגדולות ביותר של אלופת ספרד - הוויתור על דני אלבס: "הוא החליט לעזוב, אבל עבורי הוא המגן הימני הטוב בעולם והוא חסר מאוד".

צ'אבי אף התייחס לתבוסה מול יובנטוס והעתיד שמצפה לברצלונה: "פאולו דיבאלה אחד השחקנים המוכשרים בעולם והוא יכול להיות אופציה טובה לבארסה בעתיד. גם מרקו וראטי יהיה אידיאלי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully