וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב וא.ס. רמת השרון עלו לחצי גמר הפלייאוף

הצהובים שוב התקשו מול עירוני רחובות, אך ניצחו בחוץ 29:32. רמת השרון עשתה את העבודה עם 20:23 על מ.כ. חולון. מכבי ראשון לציון ניצלה מהדחה בזכות שער דרמטי בשניות הסיום

ורנר סטרידום דאבור טסקוביץ' מכבי תל אביב בכדוריד מול אלכס סיצ'נקו עירוני רחובות. יועד כהן איגוד הכדוריד, מערכת וואלה! NEWS
הצהובים בשלב הבא/מערכת וואלה! NEWS, יועד כהן איגוד הכדוריד

מכבי תל אביב וא.ס. רמת השרון העפילו היום (שישי) לחצי גמר הפלייאוף בליגת העל בכדוריד. הן ייאלצו להמתין עד ליום שלישי כדי לדעת מול מי יתמודדו שם, זאת שכן שתי הסדרות האחרות עברו למשחק שלישי ומכריע.

האלופה מתל אביב, שהוליכה בביטחה את הליגה העונה, התקשתה ברחובות מול עירוני המקומית, אך בדיוק כמו במשחק הראשון יצאה עם ניצחון צמוד, 29:32. גיל פומרנץ כבש 11 שערים, חן פומרנץ סיים עם 7 למנצחים.

רמת השרון השלימה את המלאכה עם 20:23 בחוץ על מ.כ. חולון. מילאן מירקוביץ' ויותם טל הובילו עם 4 שערים כל אחד.

מכבי ראשון לציון הייתה כפסע מהדחה מפתיעה, כאשר הפועל אשדוד, שניצחה אותה בחוץ במשחק הראשון, הובילה 21:23 בבית לקראת הסיום. אלא שהצהובים, שגם תיקו היה משאיר אותם בחוץ, ניצחו ממש בשניות הסיום 24:25 ונשארו בחיים. רוברט מרקוטיץ' כבש עבורם 9 שערים.

הפועל ראשון לציון לא נבהלה מהתיקו הביתי במשחק 1 מול בני הרצליה וניצחה 31:36 בחוץ. אם תשלים את המלאכה במשחק האחרון, היא תפגוש את מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully