וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא ג'נטילה והאוול, הפועל ירושלים מארחת את מכבי תל אביב

14.4.2017 / 16:28

עם שלושה הפסדי ליגה רצופים באמתחתה וללא שחקני הרכש, ינסו האדומים לצאת לדרך חדשה על חשבון היריבה הגדולה (ש', 21:00, ספ' 5), שתציג לראשונה בליגה את מילר ותרצה לחזור לפסגה

one

כשהן רחוקות מלהרשים העונה, ייפגשו מחר (שבת) הפועל ירושלים ומכבי תל אביב בבירה למשחק הנועל את המחזור ה-27 בליגת העל (21:00, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: ספי שמש, כפיר מועלם וגיא שמואלי). שתי הקבוצות נפגשו העונה פעמיים בליגה, כשכל קבוצה מנצחת בביתה. מכבי תל אביב ניצחה את ירושלים ביד אליהו בסיבוב הראשון 83:85 בזכות סל ניצחון של ג'ו אלכסנדר, די ג'יי סילי בלט עם 17 נקודות. בסיבוב השני גמלה לה ירושלים עם ניצחון 63:74 כשאמארה סטודמאייר רושם אולי את משחק הגדול ביותר במדים האדומים עם 24 נקודות.ב-115 מפגשים עד היום בין הקבוצות ניצחה מכבי תל אביב -94, ואילו ב-57 משחקי בית של ירושלים המאזן עומד על 15:42 לטובת הצהובים.

טרנס קינזי שחקן הפועל ירושלים (ימין) מול גל מקל שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הקלאסיקו. קינזי מול מקל/ברני ארדוב

הפועל ירושלים מגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים, מאז החזרה למסגרת המקומית בעקבות ההדחה מהיורוקאפ. בשבועיים האחרונים הפסידה הקבוצה לשתיים מהקבוצות המדורגות בתחתית, גלבוע/גליל ומכבי אשדוד, תוך כדי הצגת משחק רחוק מלשכנע. בבירה לא נשארו אדישים למצב שדרדר אותם קרוב מאוד למקום התשיעי, ששווה בסיום העונה הדחה לפני הפלייאוף, וצירפו שני שחקנים, אלסנדרו ג'נטילה האיטלקי, שנחת השבוע בישראל, החל להתאמן אך עדיין רחוק מכושר משחק ולא נרשם בסגל, וריצ'רד האוול שחתם אתמול אחרי סאגה ארוכה מהפועל תל אביב. גם האוול לא יכול עדיין לשחק, עד שירושלים תשלים את רישומו כישראלי מול איגוד הכדורסל ושלטונות הצבא. בירושלים רוצים מאוד לעצור את הרצף השלילי, כשהפסד יעמיד אותם בתום משחקי המחזור במאזן זהה לזה של שלוש קבוצות נוספות - עירוני נהריה, הפועל תל אביב ומכבי ראשון לציון. ההערכות הן שהארנה צפויה להיות קרובה למלאה.

ביום ראשון האחרון נרשמה היסטוריה במכבי תל אביב כשהצהובים רשמו את הפסדם השישי ברציפות בכל המסגרות, לראשונה בתולדות המועדון, וראתה כיצד הפועל חולון חולפת על פניה ועולה למקום הראשון בטבלה. למשחק בירושלים מגיעים הצהובים עם לא מעט רעשי רקע, לאחר שפורסם בתחילת השבוע שנשקל לבצע זעזוע ולסיים את דרכו של המאמן איינרס בגאצקיס. לאחר לא מעט התלבטויות שנמשכו בחודשים האחרונים החליטו במכבי לרשום את הפורוורד קווינסי מילר למשחקי הליגה, לאחר שרשם מספר משחקי יורוליג העונה לפני שנפצע בפעם השנייה ונעדר לתקופה ארוכה, והוא צפוי לערוך מחר את הבכורה שלו בליגה. מי שלא יישחק במדי מכבי הוא יוגב אוחיון שעדיין לא התאושש מהפציעה בכף הרגל מלפני מספר שבועות. הפסד של הצהובים ידרדר אותם עד המקום השלישי בטבלה לטובת הפועל אילת, וניצחון יחזיר אותה לקום הראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully