וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 שנה אחרי: הפועל חדרה עשויה להעפיל היום לליגה הלאומית

14.4.2017 / 7:08

הקבוצה של מומו ניסטל תארח בקרב הגדולות את רובי שפירא, ניצחון יבטיח העפלה. אחרי שנה בה הוחלט על איחוד, אסי גומה, אלירן חודדה ומשה בן לולו רוצים לעשות היסטוריה

אלירן חודדה שחקן הפועל נצרת עילית חוגג. אדריאן הרבשטיין
בדרך חזרה ללאומית. אלירן חודדה/אדריאן הרבשטיין

20 שנה חלפו מאז הפעם האחרונה שהפועל חדרה שיחקה בליגה השנייה, אז עדיין הליגה הארצית. היום, הקבוצה של מומו ניסטל עשויה לעשות היסטוריה ולעלות לליגת המשנה על חשבון היריבה, מ.ס. רובי שפירא חיפה. יותר מ-1,500 אוהדים צפויים להגיע למגרש בחדרה, רובם מקומיים כמובן. שלושה מחזורים לסיום העונה, חדרה מוליכה ביתרון של ארבע נקודות. ניצחון היום יבטיח העפלה, תוצאת תיקו עשויה לדחות מעט את החגיגות.

במהלך הקיץ האחרון, אחרי יריבות ממושכת ורבת שנים, החליטו שני המועדונים בעיר, הפועל חדרה ומ.ס גבעת אולגה, להתאחד. בראש הקבוצה המאוחדת עומד שחקן העבר אורן גולן, אדם פעיל מאוד בכדורגל המקומי בשנים האחרונות. ניסטל, שחקן מוכר בעיר, קיבל את שרביט האימון ואנשי אולגה נדחקו החוצה. הכוכב הגדול של הקבוצה הוא אסי גומה, שחקן מוכר באזור שהפך לסמל של הפועל חדרה, למרות שנדד בהפוגות ליריבה העירונית במהלך השנים. העונה, עם 16 שערים, יחד עם אלירן חודדה שהגיע מנצרת עילית ומשה בן לולו שגדל באשדוד, הוא השחקן שעשוי להוביל את חדרה ללאומית.

"העיר חדרה צמאה לקבוצת כדורגל בליגת העל, והאיחוד הזה מוכיח שבספורט הכל אפשרי. צריך לזכור שהכל עדיין פתוח. אנשים כאן עדיין זהירים מלדבר על העפלה ללאומית. ראש העירייה צביקה גנדלמן הבטיח שהתקציב יגדל משמעותית. אם נעפיל, תוך כמה שנים חדרה תוכל לחזור לליגה הבכירה", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully