וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב רוצה להשאיר את יוסי בניון לעונה הבאה: "זה תלוי בו"

14.4.2017 / 12:40

הצהובים מרוצים מההשתלבות של הקשר הוותיק וצפויים להגיש לו הצעה בקרוב: "אם הוא ירצה להישאר, לא תהיה שום בעיה". גם חוזיהם של בן החיים הבלם, שהפך לבאנקר, ושל אלברמן, אמורים להתחדש

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

במכבי תל אביב עדיין לא הגישו הצעות לחוזים חדשים לשחקנים שמסיימים חוזים בקיץ, אבל במועדון כבר התגבשו החלטות באשר לעונה הבאה ומחכים לרגע הנכון כדי לשבת עם שחקנים בצורה רשמית ומסודרת. לוואלה! ספורט נודע כי במכבי תל אביב רוצים את יוסי בניון לעונה נוספת, וכי המשך דרכו במועדון תלוי יותר בו מאשר בקבוצה.

בניון, שיציין בחודש הבא יום הולדת 37, השתלב נהדר בקבוצה. מעבר לנושא המקצועי, במכבי תל אביב רואים בו מנהיג בחדר ההלבשה ומאמינים כי על אף גילו המתקדם הוא יכול לתרום גם בעונה הבאה. גורם במכבי תל אביב אישר את הדברים ואמר אמש (חמישי): "אתה לא מוותר על שחקן כמו יוסי בניון כל כך מהר, בטח שזה מה שקיבלנו ממנו לאורך כל העונה. אם יוסי ירצה להישאר, לא צריכה להיות שום בעיה".

עוד בנושא:
יוסי בניון בוחר את חמשת השחקנים הטובים ביותר איתם שיחק
שבת, 20:30, ספורט 1: מכבי תל אביב מול מכבי פתח תקוה

- שחקן מכבי תל אביב יוסי בניון. ברני ארדוב
התאקלמות מרשימה. בניון/ברני ארדוב

מעבר לעובדה שהמנהל המקצועי ג'ורדי קרויף מחזיק מבניון, ידוע שגם המאמן ליטו וידיגאל מאוד מעריך אותו בכל ההיבטים. אפילו ג'ק אנגלידיס, יד ימינו של מיטש גולדהאר שהיה מעט סקפטי באשר לקליטתו של בניון בקבוצה, מבין כעת שהוא גורם נחוץ בעונה הבאה.

חשוב להדגיש כי בניון כאמור, עדיין לא קיבל מהקבוצה הצעה רשמית, אבל זה עניין של זמן עד שזה יקרה. שני שחקנים ותיקים נוספים שאמורים להמשיך הם טל בן חיים הבלם וגל אלברמן. במערכת אמורים להציע גם להם הסכמים חדשים בקרוב. גורם במועדון הסביר כי במכבי תל אביב מעריכים שכל מי שמסיים חוזה ירצה להישאר, ולכן אין דחיפות לסגור במהלך העונה, אפילו שכבר אמצע אפריל.

הקבוצה תקיים את האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול מכבי פתח תקוה רק לקראת שעות הערב. וידיגאל שוב שוקל לבצע שינויים בהרכב כפי שעשה במשחק האחרון, זאת למרות היכולת המשכנעת מול מכבי חיפה. ייתכן שרובן מיקאל יחזור להרכב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully