וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון בוחר את חמשת השחקנים הטובים ביותר איתם שיחק

הקשר שעבר בצ'לסי, ארסנל וליברפול הכריע והלך עם פפה ריינה, ג'ון טרי, ג'יימי קראגר, סטיבן ג'רארד ("זכיתי לשחק איתו בשיאו") ופרננדו טורס ("הפכנו לחברים הכי טובים, עד היום")

יוסי בניון חוגג במדי ליברפול מול ריאל מדריד. AP
השאיר כמה שחקנים גדולים מחוץ לרשימה. בניון/AP

לפחות מבחינת הקבוצות בהן שיחק, קשה לחלוק על ההנחה לפיה יוסי בניון רשם את הקריירה הטובה ביותר אי פעם לשחקן ישראלי בחו"ל. הקשר הנהדר עבר בראסינג סנטאנדר, ווסטהאם, ליברפול, צ'לסי, ארסנל וקווינס פארק ריינג'רס, לפני ששב ארצה.

היום (שישי) בחר בניון עבור האתר הרשמי של מכבי תל אביב את חמשת השחקנים הטובים ביותר איתם שיחק. ואלה שמות:

שוער: פפה ריינה

"שיחקתי איתו שלוש עונות בליברפול. שיחקתי עם כמה שוערים מדהימים, אבל ריינה היה הטוב ביותר עם הרגליים. כמו כן, כישורי האחד-על-אחד שלו היו ברמות הגבוהות ביותר, והוא היה אחד השחקנים הכי מצחיקים בחדר ההלבשה.

בלמים: ג'יימי קראגר וג'ון טרי

"מסוג האנשים שמשאירים את הלב והנשמה שלהם על המגרש. לא משנה אם הם פצועים או לא, מהדקה הראשונה ועד האחרונה הם נותנים הכל. כל מועדון צריך שחקנים כמוהם. היה קשה מאוד לעבור אותם באחד-על-אחד והם גרמו לחלוצים לסבול".

קשר: סטיבן ג'רארד

"אני חושב שהוא הקשר השלם ביותר, בהתקפה ובהגנה. מצד אחד הוא היה מסוגל לבצע מהלכים נהדרים ובשני להציל גול מקו השער ואז להבקיע טיל בדקה ה-90. לשמחתי, זכיתי לשחק איתו בליברפול בשיאו. הוא גם היה מודל לחיקוי, אדם נהדר ושקט שעזר לכולם. תמיד ידעתי שאוכל לסמוך עליו".

חלוץ: פרננדו טורס

"הגענו לליברפול ביחד ב-2007 והפכנו לחברים הכי טובים עד היום. בתקופה ההיא, הוא היה החלוץ הטוב בעולם. ידעת שאם תתן לו את הכדור, לא משנה איפה הוא, הוא יבקיע. הוא היה נהדר בלרוץ ספרינט ממקום אחד למקום אחר וידע איך לסיים. הוא גם היה אדם מאוד חיובי וכשבחור כזה מצליח, זה משפר את כולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully