וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילארד מהמר שהבלייזרס ידיחו את גולדן סטייט, לברון אופטימי מתמיד

כוכב פורטלנד מנבא שקבוצתו תפתיע את סגנית האלופה, ד'אנטוני וריברס מהמרים שהווריירס יילכו עד הסוף, בעוד קליבלנד לא מייחסת חשיבות לכושר הירוד. החדשות האחרונות לקראת הפלייאוף, וגם: הבונוס השמן של מו הארקלס

דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס, חוגג. AP
פורטלנד בכושר נפלא. לילארד/AP

פלייאוף ה-NBA בפתח, וברחבי ארצות הברית מתכוננים למצ'אפים הקרבים. המשחקים ייצאו לדרך מחר (שבת, 22:00, ישיר בספורט 5) עם המשחק הראשון בין קליבלנד לאינדיאנה. הנה החדשות הבולטות האחרונות לקראת תחילת הפוסט-סיזן.

seperator

* דמיאן לילארד לא נרתע מגולדן סטייט והמאזן הנפלא שלה. כוכב פורטלנד אמר לקראת המשחק הראשון בסדרה, שייערך ביום ראשון ב-22:00, ש"אין לנו מה להפסיד. אני מאמין שאנחנו מסוגלים לנצח את הסדרה. ההימור שלי? הבלייזרס בשישה משחקים". פורטלנד אכן מגיעה לסדרה במומנטום מבטיח: מאז תחילת חודש מרץ, היא מחזיקה במאזן השני הכי טוב ב-NBA, כשלילארד נכנס לכושר שיא, שותפו לקו האחורי סי ג'יי מקולום ממשיך להשתפר ויוסוף נורקיץ' שהגיע בטרייד מדנבר מפיח רוח חדשה בקבוצה. "יש לי הרבה כבוד לווריירס, אבל לאחרונה אנחנו משחקים את הכדורסל הכי טוב שלנו העונה וזה נותן לנו הרבה מאוד ביטחון. אנחנו מאמינים שיש ביכולתנו לעבור כל קבוצה. אף אחד לא מצפה מאיתנו להדיח אותם, ככה שאין לנו מה להפסיד".

ברחבי הליגה ממשיכים להתייחס אל גולדן סטייט כפייבוריטית ברורה לסדרה ולמעשה עד סוף הפלייאוף. דוק ריברס אמר ש"גולדן סטייט היא הקבוצה שכולם רוצים לנצח. כמובן שקליבלנד היא האלופה, אבל ברור שהווריירס דומיננטיים יותר מכל אחת", בעוד מייק ד'אנטוני הוסיף ש"בלי ספק, צריך למקם את גולדן סטייט בקטגוריה שונה מכל הקבוצות כרגע. מה שהם עושים מרשים מאוד. כולנו התפללנו שההצטרפות של קווין דוראנט תערער את הכימיה שם, אבל זה לא מה שקרה. קליבלנד עוד תמצא את עצמה, אבל זו לא אותה רמה של דומיננטיות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט, דייויד ווסט. AP
בקטגוריה משל עצמם. דוראנט עם ווסט/AP

* כל זה לא לא ממש מזיז ללברון ג'יימס, שממשיך להתייחס אל קליבלנד כמועמדת טבעית לזכייה באליפות, למרות הכושר הירוד בו הקאבס מצויים. "יש לנו סיכוי טוב מאוד לזכות באליפות. זה מתחיל בצעדי תינוק ואנחנו מבינים את זה. אנחנו חייבים להיות נחושים וחכמים", אמר באימון הלילה. "עם כל מה שעבר עלינו העונה, אנחנו עדיין בעמדה מצוינת לעשות משהו מיוחד. אני לא מתכוון לתלות את מה שקרה בעונה הרגילה בפציעות שהיו לנו. זה לא משנה כרגע. מה שחשוב זה שיש לנו קבוצה מספיק טובה, וזה כל מה שאני יכול לבקש כרגע".

* ממפיס ככל הנראה תיאלץ להסתדר בסדרה מול סן אנטוניו ללא טוני אלן. הפורוורד, שעדיין נחשב לאחד משחקני ההגנה הטובים בליגה, ספג פציעה בירך במשחק האחרון מול דאלאס והגריזליס הודיעו ש"הוא ייעדר עד להודעה חדשה".

* ולסיום, ידיעה משעשעת, שקשורה גם כן לפורטלנד. פורוורד הבלייזרס מו הארקלס לא זרק ולו שלשה אחת בארבעת המשחקים האחרונים של העונה, וכעת מתגלה הסיבה לכך: הקבוצה הכניסה בחוזהו בונוס של 500 אלף דולר, לא פחות ולא יותר, אם יסיים את העונה עם ממוצע עונתי של 35 אחוז ומעלה מחוץ לקשת. הארקלס, קלע בינוני בדרך כלל, עמד על 35.1 לקראת תום העונה, אז במשחקים האחרונים הוא פשוט נמנע מלזרוק, ובכך גרף קופה יפה מאוד. "מישהו מכם היה זורק אם היה במקומי?", תהה הארקלס המשועשע אמש.

מו הארקלס, פורטלנד בלייזרס. AP
רק אל תזרוק. הארקלס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully