וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירק נוביצקי ישלים 20 עונות בדאלאס: "ברור שאשחק בעונה הבאה"

על אף האכזבה מהעונה שעברה על דאלאס, הכוכב הגרמני בן ה-38 הודיע שהוא מתכוון לכבד את חוזהו, ואולי אפילו להמשיך לעונה נוספת: "לא מסוגל לדמיין את עצמי לובש מדים אחרים"

שחקן דאלאס מאבריקס דירק נוביצקי. AP
הרווח כולו שלנו. נוביצקי/AP

דאלאס לא תרצה לזכור את העונה הנוכחית. המאבריקס סיימו במקום ה-11 במערב עם מאזן של 49 הפסדים לצד 33 ניצחונות בלבד - העונה הגרועה ביותר שלהם מאז 1997/98. גם זה לא עצר את כוכבה והסמל הגדול ביותר שלה, דירק נוביצקי, שהודיע הערב (חמישי) כי בכוונתו להמשיך לשחק כדורסל גם בעונה הבאה, שתהיה ה-20 שלו במועדון.

"ברור שאשחק בעונה הבאה", ולמקרה שתהיתם, זה לא יקרה בקבוצה אחרת. "בסופו של דבר, אני לא מסוגל לדמיין את עצמי לובש מדים אחרים. אם ארגיש כמו שהרגשתי לקראת סיום העונה הזו אולי אמשיך לעונה נוספת. אשאיר את האופציות שלי פתוחות".

נוביצקי (38, 2.13 מ'), שנבחר במקום התשיעי של דראפט 1998, בילה את כל הקריירה שלו בדאלאס. בקיץ שעבר חתם על חוזה לשנתיים תמורת 50 מיליון דולר, ובמהלך העונה הנוכחית הפך לשחקן ה-NBA השישי בהיסטוריה שמגיע ל-30 אלף נקודות בקריירה. העונה רשם הפורוורד הוותיק את ממוצעיו הגרועים ביותר מאז עונת הרוקי שלו - 14.2 נקודות, 6.5 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים למשחק, ב-26.4 דקות לערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully