וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: מכבי אשדוד עלתה ל-1:2 אחרי 54:67 מול מכבי רמת חן

דניאל אדאמס נפצעה ושיחקה רק 14 דקות, צ'לסי הופקינס סיימה עם 12 נקודות, 13 ריבאונדים ו-9 אסיסטים, אבל זה לא הספיק לקבוצה של שירה העליון. קטיה לויצקי קלעה 17 וקלטה 11 ריבאונדים

צ'לסי הופקינס שחקנית מכבי רמת חן (שמאל) מול שי דורון שחקנית מכבי אשדוד. אתר איגוד הכדורסל, אתר רשמי
הופקינס מול שי דורון/אתר רשמי, אתר איגוד הכדורסל

פלייאוף ה-NBA ייפתח רק בשבת עם המפגש בין קליבלנד לאינדיאנה, רבע גמר היורוליג ייצא לדרך ביום שלישי, אבל הערב (חמישי) קיבלנו פרק נוסף בסדרה המרתקת ומלאת התהפוכות בין מכבי רמת חן למכבי אשדוד בליגת העל לנשים אצלנו. שירה העליון נאלצה להסתדר עם 14:01 דקות בלבד של דניאל אדאמס על הפרקט אחרי שנפצעה בברכה במהלך המשחק. בכך נקטע שיתוף הפעולה הפנטסטי בינה לצ'לסי הופקינס, שנודע גם כ"ג'ון סטוקטון וקארל מלון של כדורסל הנשים".

הפציעה של אדאמס פגעה קשות ברמת חן, שהפסידה 67:54 בבית ונקלעה לפיגור 2:1 בסדרה כשאחרי שלושה משחקים כל הניצחונות הם של קבוצות החוץ. צ'לסי הופקינס, הראסל ווסטברוק של כדורסל הנשים, סיימה את המשחק עם 12 נקודות, 13 ריבאונדים, 9 אסיסטים, 4 חטיפות וגם 6 איבודים. אדאמס סיימה עם 12 נקודות ב-14 דקות. את המנצחת הובילה קטיה לויצקי עם 17 נקודות ו-11 ריבאונדים, טיפני ג'קסון קלעה 17 וקלטה 10 ריבאונדים, טיפני הייז סיימה עם 13 ו-5 ריבאונדים, שי דורון קלעה 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully