וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: נהריה - מכבי ראשל"צ 71:70, אשדוד הפתיעה את מכבי חיפה

הסגולים, שרשמו ברגע האחרון את יינסי גייטס למשחק, כמעט כפו הארכה דרמטית, אבל סטו דגלאס החטיא זריקת עונשין מכרעת. תומאס הצטיין עם 21. אשדוד ניצחה 77:82 את מכבי חיפה

אדריאן הרבשטיין

המחזור ה-27 בליגת העל נמשכו הערב (חמישי) עם שתי התמודדויות חשובות על הכניסה לפלייאוף. אחרי שלושה ניצחונות רצופים, עירוני נהריה הפסידה 71:70 דרמטי למכבי ראשון לציון האלופה. מכבי חיפה, מהלוהטות שבקבוצות הליגה, הפסידה 82:77 בביתה למכבי אשדוד.

שחקן עירוני נהריה איגור נסטרנקו, שחקן מכבי ראשון לציון עידן זלמנסון. אדריאן הרבשטיין
קרב גבוהים. נסטרנקו מול זלמנסון/אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה - מכבי ראשון לציון 71:70

מי שהגיע הערב לעין שרה לא ראה כדורסל גדול בלשון המעטה, אך דרמה גדולה בהחלט הייתה במשחק הזה. ראשון, שהייתה חייבת לנצח, הובילה לאורך כמעט כל המשחק, אבל רצף החטאות עונשין של אבי בן שימול ועבירה טיפשית על סטו דגלאס בזריקה מהחצי על הבאזר נתנה לנהריה אפשרות לכפות הארכה אך סטו דגלאס לא עמד במתח והחטיא את הזריקה השלישית מהעונשין שיכלה לשלוח את המשחק הזה לחמש דקות נוספות. צ'ארלס תומאס היה איש המשחק הזה עם 21 נקודות ו-10 ריבאונדים לראשון, אך סיפור המשחק מבחינת המארחים שייך דווקא ליינסי גייטס. הסנטר שנכשל בבדיקת סמים, נרשם ברגע האחרון בדף המשחק של נהריה ונכנס לראשונה ברבע השלישי. הסיפור של גייטס ייבדק וייתכון שנהריה עלולה להסתבך בעקבות שיתופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן עירוני נהריה יהונתן שולדבראנד, שחקן מכבי ראשון לציון אלישי כדיר. אדריאן הרבשטיין
שולדבראנד נאבק בכדיר/אדריאן הרבשטיין

נהריה פתחה את המשחק חזק, אבל האלופה הגיבה עם ריצת 0:12 בראשותו של צ'ארלס תומאס ועלתה ליתרון 12:20. נהריה נתקעה בהתקפה וראשון סיימה את הרבע הראשון ביתרון מפתיע של 14:25. היתרון של הכתומים רק צמח ברבע השני בעיקר בזכות שון דוסון שצלף שלוש שלשות וקבע יתרון שיא של 18:33 לכתומים. נהריה התעוררה לקראת סוף הרבע עם ריצת 0:7 בזכות הגנת לחץ חזקה שעצרה את ראשון. אבי בן שימול שבר את הבצורת הכתומה, אבל טיירון נאש סיים מתפרצת בהטבעה וקבע 30:38 לראשון בהפסקה.

גמור? ממש לא. נהריה פתחה את הרבע השלישי עם ריצה מדהימה של 0:14 ועלתה ליתרון 38:44. ראשון לציון שוב חזרה להוביל בזכות שלשות של קמרון לונג ועודד ברנדווין כשאריק אלפסי הגיב עם הכנסתו לראשונה של יינסי גייטס, שלוש דקות לסיום הרבע. ראשון כבר הצליחה לברוח שוב, אבל נהריה פתחה את הרבע הרביעי עם 5:11 וכפתה מותחן. דרווין קיצ'ן קבע שוויון 64 מהקו, אבל ארבע נקודות רצופות של תומאס קבעו 64:68 לאורחים. אבל נהריה ממש לא רצתה לוותר על המשחק הזה ויונתן שולדבראנד החזיר אותה לשוויון עם שתי נקודות מהעונשין וג'אמפ קשה תחת הלחץ. נהריה ביצעה עבירה על ברנדווין שקלע פעמיים מהקו.

נהריה החטיאה התקפה קריטית, אבל בן שימול לא עמד בלחץ והחטיא פעמיים מהקו. אבל נהריה שוב בעטה בדלי כשקיצ'ן איבד כדור ופטריק ריצ'רד קלע רק פעם אחת מהקו וקבע 68:71 כשנותרו 8.9 שניות לסיום המשחק. נהריה יצאה להתקפה אחרונה אבל שולדבראנד החטיא שלשה קשה. גמור? בן שימול החטיא פעמיים מהקו (ארבע החטאות רצופות) ובן שימול הוסיף חטא על פשע כשביצע עבירה בזריקה מהחצי על סטו דגלאס שהלך לשלוש זריקות מהקו. דגלאס קלע את שתי הראשונות והחטיא את השלישית! ראשון ניצחה 70:71.

שחקן עירוני נהריה ערן אנסטי, שחקן מכבי ראשון לציון עידן זלמנסון. אדריאן הרבשטיין
זלמנסון ואסנטי במאבק/אדריאן הרבשטיין

קלעו לעירוני נהריה: יהונתן שולדבראנד 18, ניק פאוסט 15, דרווין קיצ'ן 14, סטו דגלאס 10, טיירון נאש 7, יינסי גייטס, ניב ברקוביץ' ואיגור נסטרנקו 2 כ"א, תומר בר אבן וערן אסנטי שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי ראשון לציון: צ'ארלס תומאס (9 ריבאונדים) 21, שון דאוסון 11, פטריק ריצ'ארד 8, קמרון לונג (8 ריבאונדים), עידן זלמנסון ועודד ברנדווין 7 כ"א, אלישי כדיר 5, ניצן חנוכי 3, אבי בן שימול 2, ג'יי ג'יי מור שותף ולא קלע.

שחקני מכבי אשדוד, ג'ייק כהן, יפתח זיו, קווין דילארד. לירון מולדובן
יפתח זיו ואשדוד עדיין חולמים על הפלייאוף/לירון מולדובן

מכבי חיפה - מכבי אשדוד 82:77

הניצחון שהשיגה מכבי חיפה בתחילת השבוע על גלבוע/גליל בגן נר היה השביעי בתשעת המשחקים האחרונים של הירוקים, שכבר החלו לפנטז על המקום הרביעי אבל חזרו למציאות עם הפסד די מפתיע לטפירו שנהנה מערב שיא של צ'ייס סיימון שקלע 22 ותפר שש שלשות. הניצחון הזה מותיר לאורחים סיכוי קלוש להשתחל לפלייאוף ברגע האחרון. סיפור המשחק הזה הוא האחוזים מהשלוש כאשר חיפה קלעה 8 מ-32 מחוץ לקשת בעוד שאשדוד צלפה 12 מ-25 ניסיונות בלבד מהשלוש.

המארחים פתחו את המשחק מצוין עם 2:9 מהיר, אבל שלשות של צ'ייס סיימון, מריו ליטל ויפתח זיו העניקו לאורחים יתרון ראשון של 17:18. גרייבס החזיר שלשה מנגד, אבל עוד שלשה של סיימון קבעה 20:21 לאשדוד בסוף הרבע. ברבע השני המשחק הזה היה שייך לצ'ייס סיימון גארד האורחים שצלף ארבע פעמים מחוץ לקשת והוביל את אשדוד ליתרון גדול ומפתיע של 30:43. גרגורי ורגאס קלע עם הבאזר וקבע 44:35 לאשדוד במחצית.

האורחים כבר פתחו יתרון שיא ברבע השלישי של 40:57, אבל חיפה התעוררה והגיבה עם ריצת 0:9 שהחזירה אותה לפיגור חד ספרתי. בלייזר כבר קבע 57:63, אבל דיליארד מהעונשין העניק לאשדוד יתרון של 66:57 בסוף הרבע. אם חיפה חלמה להשלים קאמבק, הרי שאשדוד החזירה אותה לקרקע ברבע האחרון עם 5:11 תוך חמש דקות ושוב פתחה יתרון של 15 נקודות. חיפה עוד חזרה לפיגור חד ספרתי, אבל אשדוד שמרה על הניצחון כששלשה עם הבאזר של גרייבס קובעת 77:82 לאשדוד בסיום.

קלעו למכבי חיפה: גרגורי ורגאס 17, וויל גרייבס 16, קווין פינקני 15, עוז בלייזר (13 ריבאונדים) 11, עמית שמחון 9, ג'ון דיברתולמאו (10 ריבאונדים) 6, אורלנדו מנדס-ולדס 3, ניר שריד ודניאל קופרברג שותפו ולא קלעו.

מכבי אשדוד/באר טוביה: צ'ייס סיימון 22, מריו ליטל 16, ג'קי קארמייקל (13 ריבאונדים) 10, יפתח זיו וקווין דילארד 9 כ"א, ג'ייק כהן 7, בן אלטיט 5, נמרוד טישמן 4, עומר בירנפלד שותף ולא קלע.

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully