וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חולון זועמים על דודי רומנו: "העניק מתנות חג להפועל אילת"

13.4.2017 / 15:10

בקבוצה כועסים על ההחלטה לשרוק לשתי זריקות עונשין לטובת הדרומיים בסיום המשחק - החלטה ששלחה את המשחק להארכה והובילה להפסד. היו"ר אייזיק ליו"ר האיגוד: "טעויות שהינן קריטיות לצד אחד אינן טעויות"

one

זעם גדול בהפועל חולון לאחר ההפסד הדרמטי להפועל אילת אמש (רביעי) 84:81 בתום הארכה. בקבוצה כועסים על החלטת השיפוט שהעניקה לפורוורד אילת וויל דניאלס שתי זריקות עונשין, חצי שנייה לסיום המשחק, לאחר שהשתלט על כדור חוזר מזריקת עונשין של אפיק ניסים. בחולון טענו כי השריקה הייתה לא נכונה, ופגעה מאוד בקבוצה. דניאלס דייק בשתי הזריקות ושלח את המשחק להארכה.

עיקר הכעס של אנשי הקבוצה מופנה כלפי השופט דודי רומנו, כשאחד מאנשי המועדון הגדיר את מה שקרה במשחק: "רומנו העניק מתנת חג לאילת". לטענת אנשי הקבוצה, אין זו הפעם הראשונה שרומנו פוגע בקבוצה.

בעלי חולון, שלמה אייזיק ערך היום שיחות עם יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי, ויו"ר איגוד השופטים גוני צחר, ובהן הביע את מחאתו על טעויות השיפוט. במהלך השיחות הלין אייזיק על כך ש "טעויות שהינן קריטיות לצד אחד אינן טעויות... הן מגמתיות והן מוציאות את החשק הספורטיבי".

בחולון יקוו להמשיך לאחוז במקום הראשון בטבלה גם בתום משחקי המחזור ה-27, ויעשו זאת אם מכבי תל אביב תפסיד להפועל ירשלים. בכל מקרה תמצא עצמה חולון מרחק חצי משחק בלבד מהמקום השלישי, בו מדורגת הפועל אילת.

עוד בנושא:

בהפועל אילת חגגו, קטש: "צריך להאמין עד חצי השנייה האחרונה"

דודי רומנו שופט כדורסל. ברני ארדוב
חטף את מרבית האש. דודי רומנו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully