וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן נמכרה תמורת 740 מיליון יורו: "נוביל אותה חזרה לצמרת הכדורגל"

אחרי משא ומתן ממושך שהחל באוגוסט 2015 וסבל ממספר דחיות, מועדון הפאר האיטלקי נמכר לקבוצת רוכשים סינית ("מודים לאוהדים על הסבלנות") ועבר בעלות אחרי 31 שנה תחת סילביו ברלוסקוני

סילביו ברלוסקוני ובתו ברברה, מילאן. AP
תם עידן. ברלוסקוני/AP

מילאן נמכרה היום (חמישי) תמורת 740 מיליון יורו לקבוצת רוכשים סינית, בראשותו של יונגהונג לי, ועברה בעלות אחרי 31 שנה תחת איש העסקים (והפוליטיקאי) האיטלקי, סילביו ברלוסקוני. המשא ומתן בין הצדדים החל כבר באוגוסט 2015, וסבל ממספר דחיות ועיכובים, עד שפגישה בין הצדדים הבוקר הביאה לסיכום סופי של העסקה ולחתימה, שמשמעותה עידן חדש אצל הרוסונרי.

"אני מודה לברלוסקוני ולחברת פיניבסט על האמון ולאוהדי מילאן ברחבי העולם על הסבלנות שלהם", אמר לי, "מילאן הוא מועדון מצליח ברמה עולמית עם היסטוריה מפוארת. השלנו צעד מפתח בדרך להחזירו לשם, ואנו מבטיחים שצעד אחר צעד נוביל את האגדה לצמרת הכדורגל העולמי".

תחת ברלוסקוני, מילאן זכתה ב-29 תארים. הרשימה כוללת שמונה אליפויות איטליה, גביע אחד, שבעה סופר קופה איטלקים, חמש אליפויות אירופה (כולל שלושה תארים בליגת האלופות), חמישה סופרקאפ אירופיים ושלושה תארי גביע העולם לקבוצות. עם זאת, בשנים האחרונות איבדה מכוחה באיטליה ובאירופה, והתואר האחרון שלה הוא האליפות ב-2011.

לאחר השלמת העסקה, פרסם ברלוסקוני פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, ונפרד מהקבוצה ומהאוהדים. "אני עוזב את תפקידי כנשיא מילאן אחרי למעלה מ-30 שנה", כתב, "ועושה זאת בכאב, אך גם בידיעה כי בכדורגל המודרני צריך להשקיע ברמה שמשפחה אחת לא מסוגלת, כדי להתחרות ברמות הגבוהות ביותר באירופה. לעולם לא אתחרט על הרגש שמילאן העלתה בי לאורך השנים. לא אשכח את האנשים שעזרו לי לאורך התקופה. ראשית כמובן, המאמנים הנהדרים ולאוהדים. אשאר אוהד מילאן, הקבוצה שאבי לימד אותי לאהוב כילד, ואני מאחל הצלחה לבעלים החדשים".

סגירת העסקה למכירת מועדון הכדורגל מילאן. רויטרס
דייויד האן מגיע למעמד החתימה/רויטרס

הבעלים החדשים צפויים לכנס מחר מסיבת עיתונאים בה יסבירו על המבנה של ההנהלה החדשה, שצפויה לכלול את שותפו של לי, דייויד האן, ואת מרקו פאסונה - שצפוי להחליף את סגן הנשיא אדריאנו גליאני, שגם הוא נמצא במועדון מאז 1986, ועל פי השמועות הוא צפוי להתמנות בקרוב לנשיא ההתאחדות האיטלקית לכדורגל.

"חברת פיניבסט השלימה את רכישתם של 99.3 אחוזים ממועדון הכדורגל מילאן", נכתב בהודעה הרשמית, "הדבר נותן תוקף רשמי של ההסכם שנחתם ה-156 באוגוסט 2015, וחודש השנה ב-24 במארס".

בשבת הקרובה תפגוש מילאן את אינטר לדרבי שמעבר למשמעות הרגילה שלו יקבל גם משמעות נוספת ומיוחדת - הוא יהיה הדרבי "הסיני" הראשון של מילאנו, שכן גם הנראזורי נמצאים בשליטה סינית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
  • עוד באותו נושא:
  • מילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully