וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בלאומית: מכבי נתניה מארחת את הפועל עכו למשחק העונה

יום חג בליגה המשנה; המוליכה תארח את סגניתה, כשהמנחת תעשה צעד גדול בחזרה לליגת העל (16:00, ספורט 5). הפועל רמת גן תתארח אצל אחי נצרת ותנסה להתקרב. בתחתית קרבות עזים

אחמד קאסום שחקן הפועל עכו (משמאל) לפני שון וייסמן שחקן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
נתניה ניצחה את עכו בשני המשחקים הקודמים העונה/אדריאן הרבשטיין

ביום שישי יתקיימו שבעה משחקים במסגרת המחזור ה-32 בליגה הלאומית, כשבמוקד יעמוד משחק העונה בין מכבי נתניה להפועל עכו. במקביל הפועל רמת גן תנסה להתקרב לפחות לאחת מהן ובתחתית יתקיימו קרבות על שש נקודות.

seperator

מכבי נתניה - הפועל עכו (שישי, 16:00)

משחק העונה של ליגה הלאומית יהיה למעשה מאבק על שש נקודות, כשהמנצחת תעשה צעד משמעותי בדרך לליגת העל. החבורה של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה ניצחה בשני המשחקים הקודמים העונה והיא תנסה להביא לידי ביטוי את היתרון האיכותי שיש לה, בעיקר בחלק הקדמי. זה יהיה קרב מסקרן בין דיא סבע וערן לוי שכבשו העונה 27 שערים, לברנקו מיכאילוביץ' ועידו אקסברד שהבקיעו 26.


אחי נצרת - הפועל רמת גן (שישי, 16:00)

הפועל רמת גן עדיין לא איבדה תקווה בנוגע לעלייה לליגת העל, אבל בשביל שזה יקרה היא חייבת נקודות במשחקים כמו זה בעילוט. אחי איבדה עניין אחרי הבטחת המקום בפלייאוף העליון והאורחת תנסה לנצל את זה בשביל שלוש נקודות.

בני לוד - הפועל פתח תקוה (שישי, 16:00)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הפועל ירושלים - מכבי הרצליה (שישי, 16:00)

אחרי שירדה למקום האחרון בליגה הלאומית, נראה שהפועל ירושלים זקוקה לנס כדי לשרוד בליגת הלאומית. הקבוצה מהבירה לא ניצחה שבעה משחקים ברציפות וצברה במהלכם שתי נקודות מ-21 אפשריות. הרצליה בעצמה מצויה בעיצומו של משבר ולאחרונה נקלעה לאזור המסוכן, אבל לטובתה עומדת הסטטיסטיקה: שני ניצחונות משני משחקים על ירושלים העונה.

הפועל נצרת עילית - עירוני נשר (שישי, 16:00)

משחק תחתית חשוב מאוד באצטדיון גרין, שם הקבוצה המקומית תנסה לנצח ולחלוף על פני היריבה שלה בטבלה. נשר הפסידה בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים ונראה שהיא תיאבק נגד הירידה עד סוף העונה.

מכבי שעריים - הפועל ניר רמת השרון (שישי, 16:00)

שלושה ניצחונות רצופים וארבעה בחמשת המשחקים האחרונים, הבריחו את חיים שאבו ושחקניו מהקו האדום. ביום שישי הם ינסו לגבור על שעריים, שנחלצה מהמקום האחרון לפני שבוע. ניצחון של הרחובותים עשוי להקפיץ אותם עד למקום ה-14.

הפועל עפולה - הפועל ראשון לציון (שישי, 16:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully