וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש במכבי תל אביב: אנדרו גאודלוק לא יחזור העונה לישראל

13.4.2017 / 13:34

השחקן השוהה בארה"ב לאחר הניתוח, פינה את החפצים מדירתו: "הוא העביר מסרים לא ברורים". במועדון הדגישו: אם גאודלוק לא יחזור, הוא לא יקבל שכר. מילר נרשם לליגה, אוחיון לא כשיר לירושלים

one

במכבי תל אביב חוששים שאנדרו גאודלוק לא ישוב לישראל להמשך העונה, כך נודע לוואלה! ספורט. שחקן הצהובים עזב לפני כחודש את ישראל וטס לארצות הברית על מנת לעבור ניתוח. עם עזיבתו, הוא פינה לחלוטין את דירתו מחפציו ולקח אותם עמו למולדתו.

ההחלטה לגבי הניתוח לוותה מלכתחילה בלא מעט מתיחות שנוצרה בין מכבי תל אביב לבין האמריקאי. בקבוצה מספרים כי גאודלוק התלבט האם לעבור ניתוח ומי יבצע אותו. סביב הנושא היו לא מעט ויכוחים ובחודש האחרון, התכתבויות רבות עם ראשי הקבוצה.

"בתקופה האחרונה, גאודלוק השהה שוב ושוב את החזרה שלו והעביר מסרים לא ברורים", מספר גורם המעורה בפרטים, "כל הגישה שלו בשבועות האחרונות הייתה לא מובנת. הוא עשה פרצופים ואף אחד בקבוצה בכלל לא בטוח שהוא יחזור. את זה נוכל לדעת רק בעוד שבועיים. גם התאריך הזה הוא רק כי גאודלוק דחה אותו מיוזמתו".

עוד בנושא:

בהפועל אילת חגגו, קטש: "צריך להאמין עד חצי השנייה האחרונה"

אנדרו גאודלוק שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יחזור או לא? גאודלוק/ברני ארדוב

בקבוצה הבהירו כי הם מצפים לראות את גאודלוק חוזר, אולם לא בטוחים שהוא אכן יחליט לעשות זאת. בכל מקרה, לאור היחסים הרעועים בין הצדדים, גאודלוק לא ימשיך בעונה הבאה. אם הקבוצה הייתה מממשת את חוזהו, היא הייתה צריכה לשלם לו שני מיליון דולר נטו בעונה הבאה. במועדון הוסיפו כי אם החשש יתאמת וגאודלוק לא יחזור, הוא לא יקבל את שכרו עד לסיום העונה הנוכחית.

"אנחנו בקשר רציף עם אנדרו גאודלוק והרופא שניתח אותו. הוא יחזור לישראל ויצטרף לקבוצה העונה", אמרו במכבי תל אביב.

בתוך כך, מכבי תל אביב רשמה את קווינסי מילר לליגה והוא יעמוד לרשותו של המאמן איינארס בגאצקיס כבר במשחק במוצאי שבת בירושלים. בכך השלימה מכבי את מכסת הזרים המותרת לרישום בזירה המקומית, העומדת על שמונה בעונה, ולא תוכל להביא שחקן נוסף.

בתקופה האחרונה היו חילוקי דעות במועדון בנוגע לזהות הזר האחרון שיצטרף למאבקים על אליפות המדינה. בגאצקיס עצמו רצה להאריך את חוזהו של דיימון סימפסון ולרשום אותו לאור ההשתלבות המהירה והמוצלחת שלו, שבלטה אל מול מצבו הגופני השברירי של מילר. אלא שדעתו לא התקבלה. בהתאם לדעתו של המנהל הספורטיבי ניקולה וויצ'יץ', סימפסון שוחרר ומילר יהיה האיש שעליו הלכה מכבי.

הרכז יוגב אוחיון עדיין לא החלים ולא יהיה כשיר למשחק הקרוב.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully