וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולסה: "ברור שיש הרגשה של פספוס מהפיגור שלנו בטבלה"

13.4.2017 / 10:30

מכבי תל אביב ערכה מסע"ת לקראת מכבי פתח תקוה (שבת, 20:30). גולסה: "אין מה להסתכל אחורה על מה שהיה מוקדם יותר העונה". וידיגאל: "השחקנים גרמו למשחק נגד מכבי חיפה להיראות קל"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

מאמן מכבי תל אביב, ליטו וידיגאל, ערך היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים הקבועה שלו לקראת משחקים. הצהובים יארחו את מכבי פתח תקוה ביום שבת (20:30) וניצחון יקרב אותם כדי שלוש נקודות מהפועל באר שבע, שתשחק ביום שני נגד בית"ר ירושלים. זה יהיה המפגש השישי העונה בין הקבוצות אחרי שניים בליגה, שניים בגביע ואחד בגביע הטוטו. מכבי תל אביב ניצחה בארבעה מחמשת המשחקים הקודמים.

seperator

ליטו וידיגאל

על מכבי פתח תקוה: "כל המשחקים מאוד קשים. מכבי פתח תקוה קבוצה טובה, אבל אנחנו צריכים לחשוב על עצמנו ועל מה שאנחנו צריכים לעשות".

על הניצחון על מכבי חיפה: "היכולת הייתה טובה מאוד, זו הפעם הראשונה בה ניצחנו אותם העונה. אנחנו מתקדמים, עובדים ביחד. אני פה חודש וחצי-חודשיים ויש שיפור. המשחק היה קשה, השחקנים שיחקו מצוין וגרמו לו להיראות קל".

על מאבק האליפות: "אנחנו חושבים על עצמנו, לא על הפועל באר שבע. מה שחשוב זה המשחק נגד מכבי פתח תקוה ואחר כך המשחק הבא. אני מבקש מהשחקנים להתרכז רק במשחק הבא. אנחנו צריכים לעבוד קשה כדי לנצח את כל המשחקים שנותרו לנו".

על אייל גולסה: "גולסה שחקן פנטסטי, שחקן קבוצתי. הוא היה פצוע ואני מקווה שעכשיו הוא יהיה בריא כי אנחנו צריכים את כל השחקנים כשירים".

אייל גולסה מכבי תל אביב. קובי אליהו
"צריך להמשיך לשחק כמו נגד מכבי חיפה". גולסה/קובי אליהו

אייל גולסה

על התפקוד שלו כקשר אחורי: "איפה שיגידו לי אני אשחק. אני מרגיש מצוין גם כקשר אחורי וגם כ-50-50. קשר אחורי זה תפקיד קצת חדש, אבל תמיד טוב לדעת עוד תפקיד".

על הפציעות: "היה לי ביש מזל. הייתה לי פציעה טורדנית בכף הרגל. אני אחד שמשחק חזק ולא חושב לאן אני מכניס את הרגל, כך שלפעמים אני נפצע. זה חלק מהכדורגל".

על מאבק האליפות: "ברור שאנחנו מאמינים. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו, שיחקנו נגד מכבי חיפה מצוין וכולם ראו את זה. צריכים להמשיך בדרך הזו. לא יעזור לנו להסתכל על באר שבע, להמשיך לשחק טוב וליהנות כמו במשחק האחרון ורק ככה יהיה לנו סיכוי".

על הפיגור בטבלה: "ברור שאנחנו חשים פספוס, אבל אין מה להסתכל אחורה על מה שהיה מוקדם יותר העונה. צריך להסתכל קדימה, לראות איפה להשתפר. בעיקרון אנחנו במצב טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully