וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "המצב היה קשה גם לפני שרמי הדר הגיע לכאן"

13.4.2017 / 9:19

למרות ההסתבכות בטבלה, לאדומים אין כוונה לבצע זעזוע בעמדת המאמן. עסקת האוול תואץ במטרה לסיים אותה בימים הקרובים. מתן נאור: "הקהל? לא נעים, אבל אני יכול להבין מאיפה זה בא"

one

משבר כבד בהפועל תל אביב. האדומים רשמו אמש (רביעי) תבוסה שנייה תוך שלושה ימים, הפעם 75:60 לבני הרצליה. מלבד רביב לימונד שקלע 16 נקודות באחוזים טובים, כל השחקנים הציגו יכולת חלשה והלחץ בקבוצה ניכר. המנהל המקצועי אפי בירנבוים ספג עבירה טכנית לאחר מספר החלטות שיפוט שלא מצאו חן בעיניו, ומיד לאחר מכן עזב בהפגנתיות את הפרקט וירד לאזור חדר ההלבשה.

מיד בסיום המשחק נכנסו אנשי הצוות המקצועי לאחד החדרים באולם בהרצליה על מנת לדון במצב. ברקע נשמעו קריאות האוהדים לעברו של מאמן רמי הדר לסיים את תפקידו. וכשהאחרון יצא מהאולם מלווה בדובר איתי ברגר, אוהדים רבים הקיפו אותו ואת רכבו ורק התערבות של כוחות המשטרה אפשרה לו לנסוע לביתו. בקבוצה אין כוונה לסיים את דרכו של הדר, שימשיך להדריך את הפועל עד לסיום העונה, אך לגבי העונה הבאה איש לא מוכן להתחייב.

"המצב בקבוצה קשה, והיה קשה גם לפני שרמי הגיע לכאן", אמר אחד ממקורביו של המאמן לוואלה! ספורט, "זה לא שלפני שהוא הגיע הפועל רצה לאליפות. יש פה דברים שלא קשורים לכדורסל בהכרח - פציעות של שחקני מפתח, החלפות שחקנים, הרבה התמרמרות שהצטברה אצל שחקנים שלא מתפקדים, ולחץ גדול מאוד גם מכיוון הקהל שלא תמיד משפיע לטובה. האבסורד הוא שלא יודעים באיזה סגל נופיע למשחק בשבוע הבא נגד ראשון לציון. ריצ'רד האוול כנראה לא יהיה פה, אלאנדו טאקר רק חוזר מארה"ב וצריך לראות מה מצבו, וצריך עוד לעבור שבוע של אימונים ולקוות שכולם ייצאו ממנו בריאים".

מאמן הפועל תל אביב רמי הדר עם ריצ'רד האוול. ברני ארדוב
משבר עמוק. רמי הדר וריצ'רד האוול/ברני ארדוב

הפועל תל אביב מנהלת בימים האחרונים מגעים עם הפועל ירושלים כדי להימנע מבוררות בעניין ריצ'רד האוול שכבר סיכם את תנאיו בבירה. בקבוצה אמרו אמש כי אין סיכום עם ירושלים על המעבר, אך היום צפויים הצדדים להיכנס לשיחות מואצות כדי לגמור את הסיפור, והאוול אמור להיכלל בסגל של הקבוצה מהבירה כבר בשבוע הבא למשחק נגד הפועל חולון, בהנחה שירושלים תצליח לגמור את העניינים שלו מול שלטונות הצבא, תהליך שקבוצתו הנוכחית עדיין לא השלימה. על פי המתווה תקבל הפועל תל אביב כ-60 אלף דולרים ואחד מבין הגבוהים של הפועל ירושלים, אייזיק רוזפלט או שון ג'ונס.

"זה לא היה משחק של 20 הפרש, היום אני יכול לנתח קצת מקצועית, במומנטום מסוים בסוף היינו יכולים לחזור ולא עשינו את הפעולות הנכונות", סיכם הקפטן מתן נאור, "לא הרבה קבוצות ניצחו פה השנה, וצריך לשחק הרבה יותר טוב כדי לנצח. היינו הרבה דקות במשחק, אבל זה לא מספיק. האוול? הרעש שאנחנו מקבלים מהקהל הרבה יותר משמעותי. זה לא נעים, זו שנה עשירית שלי פה ואני לא זוכר דבר כזה וזה אומר משהו על איך שאנחנו נראים ולא על הקהל. זה לא נעים, אבל לנו יש את הפריבילגיה להוציא את האגרסיות כשאנחנו על המגרש, ולהם אין את זה. כל אחד פועל בדרך שיוצא לו מהבטן בסופו של דבר. אני יודע מה הקהל הזה שווה, ומה באמת הוא רוצה. זה לא נעים, אבל אני יכול להבין מאיפה זה בא. התפקיד שלנו זה לשנות את זה".

עוד באותו נושא

הפועל תל אביב הובסה בהרצליה 75:60

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully