וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן: רוברט לבנדובסקי מחוץ לסגל מול ריאל מדריד

החלוץ הפולני, שהפציץ העונה 46 שערים ב-45 הופעות במדי הבווארים ונבחרת פולין, יחסר לקרלו אנצ'לוטי בשל הכאבים בכתפו. תומאס מולר יחליפו כחלוץ חוד. לבנדובסקי יהיה כשיר לגומלין

רבע גמר, משחק 1מחצית12/04/2017
באיירן מינכן
    0
      ריאל מדריד
      רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן. AP
      בשורות רעות לבאיירן. לבנדובסקי והכתף הכואבת/AP

      בשורות רעות מאוד לבאיירן מינכן: רוברט לבנדובסקי, שנפצע בכתפו במהלך ה-1:4 מול בורוסיה דורטמונד בשבת, לא ייכלל בסגל לרבע גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד הערב (21:45, ספורט 5). החלוץ, שנטש אתמול את אימון הבווארים אחרי 20 דקות בלבד, לא הצליח להתאושש ועדיין סובל מכאבים ולכן קרלו אנצ'לוטי החליט שלא להכליל אותו על אף שהוא נמצא בכושר חלומי העונה.

      מי שיפתח במקום לבנדובסקי יהיה תומאס מולר, שיתופקד כחלוץ מעל השלישייה אריאן רובן, פרנק ריברי וטיאגו אלקנטרה. חשוב להדגיש כי החלוץ הפולני יהיה כשיר לגומלין בסנטיאגו ברנבאו בעוד שבוע. לבנדובסקי הוא החלוץ הפורה ביותר באירופה העונה ועומד על 46 שערים ב-45 משחקים עבור באיירן ונבחרת פולין בכל המסגרות ב-2016/17.

      אתמול במסיבת העיתונאים התייחס אנצ'לוטי למצבו של החלוץ שלו ואמר: "רוברט לבנדובסקי התאמן רק 20 דקות היום כי הייתה לו בעיה במשחק האחרון. נבדוק שוב מחר אם הוא בסדר ולא סובל מכאבים. אם עדיין יכאב לו, הוא לא ישחק. אנחנו צריכים לראות איך הוא מרגיש. היום הוא התאמן בסדר, אבל אני לא יודע אם מחר המצב ישתפר או לא. אנחנו צריכים לחכות, אבל זה לא משנה את החשיבה שלנו לגבי המשחק או הביטחון שיש לנו בקבוצה".

      הרכבי הקבוצות

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          1
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully