וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תנסה לצרף את רועי גורדנה בקיץ, גם זגורי על הכוונת

12.4.2017 / 13:07

הקשר מסיים חוזה בהפועל באר שבע. כץ ינחת בחמישי הבא וייפגש עם קלינגר, במועדון מעריכים כי הבעלים ישכנע אותו להישאר על הקווים, תוך הבטחה שלא יהיה מנהל מקצועי מעליו

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל חיפה תנסה לצרף את רועי גורדנה בקיץ. קשר בני יהודה מושאל מהפועל באר שבע ומסיים את חוזהו, כשעדיין לא ברור האם יישאר עונה נוספת בקבוצה של ברק אברמוב. גם ישראל זגורי, שיעזוב כנראה את בית"ר ירושלים, מועמד להגיע. השניים, יש לציין, עלו כמועמדים להגיע לכרמל גם בקיץ. במועדון ציינו כי הם עדיין לא פנו לשניים משום שהם מחכים שיואב כץ יסגור את נושא המאמן לעונה הבאה.

הבעלים ינחת ביום חמישי הבא, כלומר לאחר החג, בישראל. הוא ייפגש עם ניר קלינגר ובמועדון מאמינים שיצליח לשכנע אותו להישאר על הקווים, תוך הבטחה שלא יהיה מנהל מקצועי מעליו. לאחר מכן ייפגש כץ גם עם דורון אוסידון ואורן שטרלינג, זאת לאור המתיחות בניהם בשבועות האחרונים. במועדון ניסו לאחרונה לגשש אצל רון פלדהיים, שמחזיק גם בהצעה מנשר. לאחר שובו של כץ יתברר האם פלדהיים חוזר לתפקידו כסמנכ"ל או יעזוב סופית את המועדון. אם פלדהיים יחזור, ייתכן שבהמשך, לאחר שסאגת אפרים גבאי תיסגר, הוא יהפוך למנכ"ל.

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר. יוסי ציפקיס
מאמן קבוע? קלינגר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully