וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: התינוק אושפז עם חשש לנזק מוחי בגלל ססק פברגאס

קשר צ'לסי שיחק להנאתו בפארק בלונדון, אך כדור שבעט פגע ישירות בראשו של תינוק בן שישה חודשים. וגם: שיכור מתעמת עם לוחם MMA לשעבר, גול נדיר עם פליקלק לאחור ופליטת פה לא ראויה של פרשן BBC, אוהדי לסטר מתפרעים במדריד ואיתי שכטר במסר לסרחיו ראמוס

אוהדי לסטר מתעמתים עם משטרת מדריד לקראת המשחק מול אתלטיקו

"התינוק שלי אושפז בגללו": ההסתבכות המשונה של ססק פברגאס

מקרה מצער ומוזר לססק פברגאס: קשר צ'לסי בילה בסוף השבוע האחרון באחד הפארקים בלונדון והשתעשע להנאתו בכדור עם ילדיו. אבל אז בעיטה אחת שלו לא בדיוק הגיעה ליעדה, ופגעה בעוצמה ישירות בראשו של תינוק בן שישה חודשים, מארק דייטהארט, שמו. הינוקא הובהל לבית החולים, וכעת קיים חשש רציני לנזק מוחי שייגרם לו בגלל הפגיעה. מה שקרה בהמשך בהחלט לא מוסיף נקודות זכות לפברגאס: לטענת אימו של הינוקא, פברגאס ניסה לברוח מהפארק מבלי להשאיר את הפרטים האישיים שלו, וסירב להעניק סיוע לתינוק ולמשפחתו. לבסוף בת זוגו היתה זו שלקחה אחריות, והיא זו שמסרה את פרטיה, ככל הנראה כדי שססק יחמוק מעונש. כל זה, אגב, כשבאיזור בו פברגאס מצוין בכלל שמשחקי כדור אסורים בתכלית האיסור.

"הכדור פגע בו בעוצמה כל כך חזקה, שמארק התחיל לרעוד ולפרכס", סיפרה אימו ל"סאן". "לפני המקרה הזה מארק היה קרן אור, אבל מאז הוא פשוט ילד אחר. משהו בו השתנה, ואני מתה מפחד".

התינוק בו פגע שחקן צ'לסי ססק פברגאס. מתוך עיתון "סאן", מערכת וואלה! NEWS
"מאז הפגיעה הוא ילד אחר". התינוק בו פברגאס פגע/מערכת וואלה! NEWS, מתוך עיתון "סאן"
שחקן צ'לסי ססק פברגאס בבכורת הסרט של יוסאין בולט. רויטרס
בורח מאחריות. פברגאס/רויטרס

הוצאת חוץ בפליקלק שמסתיימת עם גול במספרת

ראיתם פעם גול כזה?

שיכור מתעמת עם לוחם MMA לשעבר, עם התפתחות לא צפויה

הפאדיחה של פרשן BBC

בימים כתיקונם רשת BBC נחשבת מכובדת וממלכתית, אבל נפילה אחת שלשום הביאה לגל של תלונות נגדה. הכל החל כשפרשן הגולף פיטר אליס, בן 86, השמיע הערה סקסיסטית כלפי ארוסתו של סרג'יו גרסיה. כשהיא הופיעה על המרקע, אליס נשמע אומר "יש לה את החצאית הכי קצרה בקמפוס". כעבור זמן מה, אחרי תלונות רבות, הוא נאלץ להתנצל, אבל הנזק כבר נעשה.

האזינו לפליטת הפה של הפרשן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully