וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מובסת, לואיס אנריקה "לוקח 100 אחוז אחריות": "זה היה סיוט"

ברצלונה שוב הושפלה באירופה, המאמן מודה בטעויות, דני אלבס חגג בצורה ייחודית וניתח את נקודות התורפה של האקסית, בתקשורת קוטלים ומאשימים גם את טר שטגן: "יש פה שחקנים שלא ראויים ללבוש את החולצה של ברצלונה". אינייסטה: "אנו פחות פסימיים מאשר אחרי פריס"

רויטרס

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה טוען שהוא "אחראי ב-100 אחוז" אחרי התבוסה אמש (שלישי) של קבוצתו 3:0 באיטליה מול יובנטוס במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות. אלופת ספרד תקווה לעוד קאמבק מפואר, אחרי שבסיבוב הקודם בצ'מפיונס חזרה מפיגור 4:0 מול פריס סן ז'רמן, אבל כך או כך בברצלונה שוב מודאגים מהיכולת ומהקריסה, שמגיעה כמה ימים אחרי הפסד הליגה במלאגה בליגה.

עוד בנושא
ליגת האלופות: יובנטוס הביסה את ברצלונה 0:3 במשחק הראשון ברבע הגמר
אל תשוו אותו למסי: פאולו דיבאלה ביסס את מעמדו ככוכב בהצגה מול ברצלונה
איטליה מהללת את יובנטוס ודיבאלה: "מסי החדש". הכוכב מזהיר: "ראינו מה קרה לפ.ס.ז'"
פרשת הפיצוץ: מצוד אחרי מספר חשודים, חשש שבארטה סיים את העונה, המחווה של אוהדי דורטמונד

שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה מאוכזב. רויטרס
כבר התרגלו לתבוסות. פיקה/רויטרס

"הייתה מחצית ראשונה קשה מאוד, דומה מאוד למחצית הראשונה שהייתה לנו בפריס מול פ.ס.ז'. המחצית השנייה הייתה טובה בהרבה", אמר בסיום המאמן המנוצח, "ברגע שאתה משחק רע כל כך במחצית הראשונה ונותן מתנות, ברור שיהיו לך בעיות. המאמן תמיד עושה הכול כדי לעזור לקבוצה ולהכין אותה, אבל כנראה שלא עשיתי את זה. אנחנו צריכים להשתפר, ללמוד מהטעויות שעשינו, לנתח את המשחק בזהירות ולהבין איפה טעינו. זו הפעם השנייה שזה קרה. קשה לחשוב עכשיו על רמונטדה, אבל ננסה לקום על הרגליים ולספק הופעה טובה בגומלין. אני לא הולך לבקר שחקן אחד אחרי הפסד. כל הקבוצה הפסידה, וזה מתחיל במאמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"צלובים". השער של "ספורט"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לואיס אנריקה הודה ש"אלה תחושות קשות למאמן, וקשה להסביר אותן. העמידה על המגרש הייתה קטסטרופה, לא הצלחתי להעביר את עצמי. אני לוקח 101 אחוזי אחריות. עמדנו טוב יותר במחצית השנייה, אבל גם כי היריבה אפשרה לנו להחזיק בכדור. יצרנו מצבים, אבל כשאתה עובר סיוט כמו שעברנו היום, אין לך את הניצוץ. כרגע אין לי אנרגיות לחשוב על מה קרה, אבל ממחר נחשוב על דרכים להבקיע שלושה שערים בגומלין, או ארבעה כדי לעבור.

"המחצית הראשונה לא יוצאת לי מהראש. זה חבל, כי ראיתי שהשחקנים הגיעו עם כל הכוונות הנכוונות להילחם על ליגדת האלופות, אך שוב עשינו טעויות. זה בכלל לא משנה אם אני חושב שהתוצאה הוגנת או לא, זאת התוצאה. למרות שאני אופטימי, זה טבעי שיש לי גם רגעים שבהם אני מתאבל. אני אחראי ב-100 אחוז, וזה קשה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עצוב מאוד, רציני מאוד". השער של "מונדו דפורטיבו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנדרס אינייסטה אמר בסיום: "עשינו את הדברים בצורה רעה מאוד, בעיקר במחצית הראשונה. בליגת האלופות אתה נענש על טעויות כאלה. במחצית השנייה הדברים כבר נראו אחרת. הגיע לנו לכבוש שער, אבל זה לא עוזר לנו. יובה קבוצה נהדרת וכשאתה טועה מולה, אתה חוטף. התחושות כרגע הן פחות פסימיות מאשר אחרי המשחק בפריס. אבל שוב אנחנו ניצבים בפני תוצאה שיהיה קשה לחזור ממנה. אם נעשה את הדברים כמו שצריך, נעשה מהפך בגומלין. אבל אם נשחק כמו היום, זה יהיה בלתי אפשרי".

כצפוי, גם בתקשורת הקטלאנית, הספרדית והעולמית מבקרים את ברצלונה ומהללים את יובנטוס. ב"מונדו דפורטיבו" הכותרות לקוחה מציטוט של לואיס אנריקה - "עצוב מאוד, רציני מאוד" - על המצב של ברצלונה הנוכחית (ולא שוכחים להזכיר את היעדרותו של ניימאר משלושת המשחקים הקרובים בליגה, כולל הקלאסיקו). "ספורט" הקטלאני יצא בכותרת "צלובים", עם תמונה של המאמן פורש ידיו בהכנעה. "קוריירו דלו ספורט" טוען שדיבאלה הוא "המסי החדש", "טוטו ספורט"יצא בכותרת "מסי מי? החייזר הוא דיבאלה".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי מאוכזב. רויטרס
שבוע מתסכל לקבוצה. מסי/רויטרס

ב"אס" נכתב: "בארסה שילמה ביוקר וכעת היא זקוקה לעוד רמונטדה אפית בגומלין". ב"מארקה" החמיאו לדיבאלה ש"מעולם לא נראה כל כך דומה למסי" וקבעו כי "בארסה נואשת לעוד נס". ב"אל מונדו דפורטיבו" כתבו כי בארסה "שוב הייתה ישנונית ודהויה" ואילו ב"ספורט" הקטלאני נותרו מתוסכלים מכך ש"בארסה לא למדה את הלקח ושוב זקוקה לנס". לואיס מסקארו, פרשן האתר, כתב: "או שיהיה עוד קאמבק, או שזה סוף עידן".

מי שספג לא מעט ביקורות היה גם השוער מארק אנדרה טר שטגן, שלפחות בשער השני נראה היה שיכול היה למנוע כיבוש מדיבאלה. "זה היה לילה כואב", אמר השוער הגרמני בסיום, "החצי הראשון היה רחוק מלהיות מושלם, יש הרבה דברים שנצטרך לעבוד עליהם כדי להשתפר. אני מקווה שהאוהדים יבואו לתמוך בנו בגומלין, למרות שקודם עלינו לחשוב על הליגה. אני יודע כמה זה קשה לקהל. עכשיו אנחנו רק מחפשים מנוחה לקראת המשך המשחקים".

שחקן ברצלונה ניימאר, שחקן יובנטוס דני אלבס. רויטרס
"היינו מצוינים במשחק ההגנתי ובאינטנסיביות שלנו מאחור, לא הותרנו להם בכלל שטחים מאחור, וזה מאוד הקשה עליהם. נתנו תצוגה מדהימה". אלבס/רויטרס

הפרשן ושחקן העבר ריו פרדיננד ניתח את המשחק ואת בארסה הנוכחית וציין ש"יש פה המון שחקנים שלא יכלו להיות בסגל של ברצלונה של לפני שלוש שנים. יותר מדי שמות להזכיר. חמישה או שישה שחקנים שלא ראויים ללבוש את החולצה שלה. הקבוצה הזאת לא לוחצ כמו זאת של גווארדיולה. לא נראה שלחבר'ה האלה יש בכלל רצון או יכולת ללחוץ". גם סטיבן ג'רארד אמר בפרשנותו ש"יש לקבוצה הזאת בעיה במספר עמדות חשובות, כמו בלמים. אני לא יודע איך ז'רמי מתייה לובש בכלל את החולצה של ברצלונה". יש לציין כי הנתונים מראים כי מתייה לא זכה ולו בתיקול אחד ב-45 הדקות שלו על המגרש, בטרם הוחלף בהפסקה.

דני אלבס, שחקן העבר של בארסה, נראה אחרי השער הראשון של דיבאלה כשהוא רץ ריצת אמוק להגנה, ככל הנראה משמחה ומחוסר רצון לחגוג עם חבריו. בסיום הוא אמר ש"התוצאה הזאת יותר ממחישה את החוזק של יובנטוס מאשר את החולשה של ברצלונה. היינו מצוינים במשחק ההגנתי ובאינטנסיביות שלנו מאחור, לא הותרנו להם בכלל שטחים מאחור, וזה מאוד הקשה עליהם. נתנו תצוגה מדהימה, אבל נהיה חייבים להיות זהירים לקראת הגומלין, אנחנו יודעים למה הם מסוגלים. ברור שנצטרך להילחם ולסבול, זה לא יהיה קל בגומלין, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו".

מיד אחרי הגול: דני אלבס לא חוגג, ורץ באמוק להגנה

מספרי המשחק

* הצמד של פאולו דיבאלה (תוך 22 דקות) היה השני הכי מהיר שכבש שחקן כלשהו מול ברצלונה בליגת האלופות. לפניו נותר ג'וליוס אגהווה שעשה זאת תוך 21 דקות במדי שחטאר בדצמבר 2004.

* השער הראשון של דיבאלה, אחרי 6:34 דקות, היה השער המוקדם ביותר שספגה העונה ברצלונה בכל המסגרות

* דיבאלה הפך לשחקן הראשון מאז בן ארצו קרלוס טבס (מרץ 2015) שכובש צמד עבור יובנטוס בליגת האלופות.

* יובנטוס עם 18 משחקי בית ללא הפסד בליגת האלופות - הרצף הכי ארוך בתולדות המועדון במפעל. זה במקביל לרצף של 32 ניצחונות בית בליגה.

* סך הכול עברו 597 ימים מאז שיובנטוס הפסידה בפעם האחרונה במשחק בית (1:0 לאודינזה ב-2015).

* יובנטוס החזיקה בכדור רק 29 אחוזים מהזמן במחצית הראשונה. זה לא הפריע לה להוביל 0:2.

* ג'ורג'ו קייליני כבש את שערו השני בסך הכול בליגת האלופות, כשגם הקודם היה בנגיחה. נגד מי? נגד מכבי חיפה וניר דוידוביץ' ב-0:1 הביתי של יובנטוס באוקטובר 2009.

* ג'יג'י בופון עקף את פטר צ'ך עם משחקו ה-112 בליגת האלופות ועלה למקום השני בין השוערים. השיאן הוא איקר קסיאס (168).

* בופון שמר על רשת נקייה בפעם השביעית העונה בליגת האלופות.

* המאזן של לואיס אנריקה ביובנטוס סטדיום: שלושה משחקים, שלושה הפסדים, הפרש שערים 10:0.

* שלוש פעמים ברצלונה חזרה מפיגור 3:0 בשלבי נוקאאוט באירופה, ובכולן נזקקה לפנדלים כדי לעלות שלב.

* והנה מסר לקראת הגומלין: יובנטוס לא הפסידה 3:0 מאז נאפולי עשתה את זה בינואר 2011.

* זו הפעם הראשונה שיובנטוס כובשת שלושה שערים לרשת ברצלונה ומנצחת אותה בהפרש של יותר משער בודד.

* אלכס סנדרו ניצח בשישה תיקולים במשחק - יותר מז'רמי מתיו, ג'רארד פיקה, סמואל אומטיטי וסרג'י רוברטו גם יחד (ארבעה בלבד).

חגיגה גדולה בטורינו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully