וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה מהללת את יובנטוס ודיבאלה: "מסי החדש". הכוכב מזהיר: "ראינו מה קרה לפ.ס.ז'"

יובנטוס חוגגת את ה-0:3 המוחץ על ברצלונה, המאמן אלגרי מודה ש"זו התוצאה הכי טובה שלי פה", דיבאלה מודה ש"חלמתי על זה כילד". וגם: המספרים המופלאים של בופון: "לא פחדנו מהם"

רויטרס
חגיגה גדולה בטורינו/רויטרס

ברצלונה שוב בסכנת הדחה מליגת האלופות. תסריט פריס סן ז'רמן חזר על עצמו כמעט במדויק, כשהפעם אלופת ספרד הובסה 3:0 בטורינו בידי יובנטוס וסיבכה עצמה לקראת גומלין רבע גמר הצ'מפיונס בקאמפ נואו. מול הצרפתים, 1:6 דרמטי מחק הפסד 4:0 ועשה היסטוריה עבור הקטלאנים. האם יש לברצלונה את מה שנדרש כדי לתקן אחרי הצמד של פאולו דיבאלה (7 ו-22) והנגיחה של ג'ורג'ו קייליני (55)? התשובה ביום רביעי הבא.

עוד בנושא:

יובנטוס הביסה 0:3 את ברצלונה, שתצטרך עוד נס בגומלין
3 פיצוצים אירעו סמוך לאוטובוס של דורטמונד: "כולנו היינו בהלם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מסי החדש". קוריירה דלו ספורט האיטלקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

פאולו דיבאלה, גיבור המשחק של יובנטוס, סיכם: "זה היה משחק נהדר שלנו. ניצלנו עד תום את המצבים שהיו לנו וזו תוצאה טובה לקראת מה שמצפה לנו בקאמפ נואו. אני מאושר, כי בתור ילד רציתי לחוות רגעים כאלה והיום זה קרה. אנחנו מלאי ביטחון וזה חשוב כדי שנוכל להגשים את המטרות שלנו. ברור לנו שאנחנו לא יכולים להסתפק במה שעשינו היום. אנחנו צריכים תוצאה טובה גם בגומלין ולשמור על רשת נקייה, כי מאוד קשה לשחק בברצלונה. כולנו ראינו מה קרה לפריס סן ז'רמן. אבל אנחנו קבוצה מצוינת ונעבוד ביחד כדי לעשות את העבודה".

מאמנו מסימיליאנו אלגרי: "אין ספק שזהו הייתה הופעה נהדרת. שיחקנו טוב מבחינה טכנית משני צדי המגרש. זה הצעד הראשון לעבר חצי הגמר, המשחק השני יהיה סיפור אחר לגמרי. אני לא מסוגל להגיד שהסיכויים לטובתנו, נגיע לברצלונה עם כוונה להבקיע שערים. אני אדם חולם, אבל גם פרגמטי וריאלי. אנחנו בתהליך צמיחה, אני שמח ממה שהבחורים עושים ומכך שעשינו צעדים חשובים קדימה בשנים האחרונות. יובנטוס מכבדת את אירופה ומעל הכול מכובדת באירופה. זו התוצאה הכי טובה שלי בשלוש שנים פה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מסי מי?". טוטוספורט משבח/מערכת וואלה!, צילום מסך

המספרים

* הצמד של פאולו דיבאלה (תוך 22 דקות) היה השני הכי מהיר שכבש שחקן כלשהו מול ברצלונה בליגת האלופות. לפניו נותר ג'וליוס אגהווה שעשה זאת תוך 21 דקות במדי שחטאר בדצמבר 2004.

* השער הראשון של דיבאלה, אחרי 6:34 דקות, היה השער המוקדם ביותר שספגה העונה ברצלונה בכל המסגרות

* דיבאלה הפך לשחקן הראשון מאז בן ארצו קרלוס טבס (מרץ 2015) שכובש צמד עבור יובנטוס בליגת האלופות.

* יובנטוס עם 18 משחקי בית ללא הפסד בליגת האלופות - הרצף הכי ארוך בתולדות המועדון במפעל. זה במקביל לרצף של 32 ניצחונות בית בליגה.

* סך הכול עברו 597 ימים מאז שיובנטוס הפסידה בפעם האחרונה במשחק בית (1:0 לאודינזה ב-2015).

* יובנטוס החזיקה בכדור רק 29 אחוזים מהזמן במחצית הראשונה. זה לא הפריע לה להוביל 0:2.

* ג'ורג'ו קייליני כבש את שערו השני בסך הכול בליגת האלופות, כשגם הקודם היה בנגיחה. נגד מי? נגד מכבי חיפה וניר דוידוביץ' ב-0:1 הביתי של יובנטוס באוקטובר 2009.

* ג'יג'י בופון עקף את פטר צ'ך עם משחקו ה-112 בליגת האלופות ועלה למקום השני בין השוערים. השיאן הוא איקר קסיאס (168).

* בופון שמר על רשת נקייה בפעם השביעית העונה בליגת האלופות.

* המאזן של לואיס אנריקה ביובנטוס סטדיום: שלושה משחקים, שלושה הפסדים, הפרש שערים 10:0.

* שלוש פעמים ברצלונה חזרה מפיגור 3:0 בשלבי נוקאאוט באירופה, ובכולן נזקקה לפנדלים כדי לעלות שלב.

* והנה מסר לקראת הגומלין: יובנטוס לא הפסידה 3:0 מאז נאפולי עשתה את זה בינואר 2011.

* זו הפעם הראשונה שיובנטוס כובשת שלושה שערים לרשת ברצלונה ומנצחת אותה בהפרש של יותר משער בודד.

* אלכס סנדרו ניצח בשישה תיקולים במשחק - יותר מז'רמי מתיו, ג'רארד פיקה, סמואל אומטיטי וסרג'י רוברטו גם יחד (ארבעה בלבד).

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס. GettyImages
שבעה משחקים ללא ספיגה העונה בליגת האלופות. ג'יג'י בופון/GettyImages

כותרות העיתונים

ב"אס" נכתב: "בארסה שילמה ביוקר וכעת היא זקוקה לעוד רמונטדה אפית בגומלין". ב"מארקה" החמיאו לדיבאלה ש"מעולם לא נראה כל כך דומה למסי" וקבעו כי "בארסה נואשת לעוד נס". ב"אל מונדו דפורטיבו" כתבו כי בארסה "שוב הייתה ישנונית ודהויה" ואילו ב"ספורט" הקטלאני נותרו מתוסכלים מכך ש"בארסה לא למדה את הלקח ושוב זקוקה לנס". לואיס מסקארו, פרשן האתר, כתב: "או שיהיה עוד קאמבק, או שזה סוף עידן".

ב"גאזטה דלו ספורט" חגגו "לילה מטורף של יובה" והוסיפו: "דיבאלה פירק את בארסה" ואילו ב"קוריירה דלו ספורט" נכתב כי "יובה נתנה שיעור בכדורגל לבארסה בזכות סיפור האגדה של דיבאלה".

סטטיסטיקת המשחק

ג'אנלואיג'י בופון: "ג'יג'י הקדוש? לא, אני משחק עבור קבוצה מצוינת עם התמיכה של חברי לקבוצה. אני צריך להוכיח בכל משחק שאני עדיין ראוי למקום בהרכב הפותח. ההצלה מול אינסייטה הייתה חשוב בגלל התזמון, וגם הצלה קשה. אני צריך לעשות דברים כאלה כדי לשמור על מעמדי כשוער טוב. אנחנו מסתכלים קדימה לעבר הגומלין עם גישה חיובית. ה-0:3 הזה הוא לא סתם. זה אומר שאנחנו פה ושלא פחדנו מברצלונה. מאז 2015 אנחנו מאמינים יותר, בעבר היינו מעט לחוצים מול קבוצות מסוימות. ברצלונה היא עדיין הקבוצה הכי חזקה, לדעתי. הם יכולים לזכות בכל תואר".

מיראלם פיאניץ': "כמובן שאנחנו מאושרים, אבל זה לא גמור. אנחנו יודעים מה הם עשו נגד פריס ונצטרך להימנע מזה. שיחקנו טוב מאוד, אבל נצטרך להיות זהירים. לברצלונה יש שחקנים נהדרים, נבוא כדי להבקיע גם שם. זה לא גמור, זו רק המחצית הראשונה. יש לנו את השוער הכי טוב בעולם, זה שהוא מאחורינו מאוד חשוב לנו".

דני אלבס, שרק לפני שתי עונות זכה עם ברצלונה בליגת האלופות אחרי ניצחון בגמר על יובנטוס, הזהיר לקראת הגומלין: "אנחנו נהיה חייבים להיות זהירים בגומלין כי דברים כבר קרו בקאמפ נואו. האצטדיון הזה גדול ואנחנו יכולים לסבול, אבל אם נבקיע שערים נעבור אותם. שיחקנו משחק נהדר, לא השארנו מרחבים בחלק האחורי ועשינו את הדברים מאוד קשים בשביל היריבה".

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי. רויטרס
אדם חולם. מסימיליאנו אלגרי/רויטרס

התקווה של ברצלונה

חסן סליהמידזיץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully