וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי הוד השרון הדהימה את מכבי רעננה

הפלייאוף נפתח עם סנסציה, כאשר המדורגת 8 גברה בחוץ 69:73 על המדורגת 1. ורנון טיל כיכב עם 31 נקודות ו-14 ריבאונדים, סטורם וורן הוסיף 15 ו-13. הוד השרון רחוקה ניצחון מעלייה לחצי הגמר

סטורם וורן שחקן LSU. GettyImages
הוד השרון רחוקה ניצחון מסנסציה. וורן/GettyImages

פלייאוף הליגה הלאומית בכדורסל יצא הערב (שלישי) לדרך עם משחק בודד והפתעה גדולה. מכבי הוד השרון, שסיימה את העונה הסדירה במקום השמיני בלבד, הדהימה בחוץ את מכבי רעננה, הראשונה בתום העונה הסדירה, עם ניצחון 69:73. כעת, הוד השרון זקוקה לניצחון במשחק מספר 2, אותו תארח, על מנת להעפיל לחצי גמר הפלייאוף.

האורחים פתחו היטב ועלו ל-4:12 מהיר, אך עד לסיום הרבע רעננה עשתה מהפך ואת עשר הדקות הראשונות סיימה ביתרון 17:18. גם הרבע השני היה צמוד, כאשר הוד השרון מצליחה לקראת סיומו לעלות ליתרון שש נקודות ולרדת להפסקה ב-37:40. רעננה התעוררה אחרי ההפסקה וחזרה ממינוס שמונה לפלוס ארבע, אך סל של ורנון טיל סיים את הרבע השלישי בשוויון 57:57 והדרמה עברה לרבע האחרון.

סטורם וורן העלה את הוד השרון ל-61:65, 6:24 דקות לסיום. משם והלאה, לא נקלעה אף נקודה במשך כארבע דקות וחצי, עד שטיל שוב מצא את הסל. זה כבר היה יותר מדי עבור רעננה, שלא הצליחה להתקרב וכעת תצטרך לנצח כדי להישאר בחיים.

טיל סיים עם 31 נקודות ו-14 ריבאונדים, לצד 5 אסיסטים ו-5 איבודים. וורן הוסיף 15 וקטף 13 ריבאונדים וכרמל בוכמן סיפק 11 נקודות ו-11 ריבאונדים. בצד המפסיד, 16 ו-10 ריבאונדים לג'ושוע הרסטון, 15 היו לסמואל גיבנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully