וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות הארגנטינאית ייפגשו עם סמפאולי, אולי גם עם סימאונה

אחרי פיטוריו של אדגרדו באוסה, האלביסלסטה מחפשים יורש: המאמן היוצא מעדיף את צ'ולו (שעשוי בכלל לסרב), נשיא סביליה טוען שסמפאולי נשאר ובתקשורת מבהירים: "אין תירוץ לאי העפלה למונדיאל"

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. AP
יסכים לפגישה? סימאונה/AP

הקדנציה הקצרה והרעה של אדגרדו באוסה כמאמן נבחרת ארגנטינה הגיעה לסיומה הלילה (בין שני לשלישי), כאשר ההתאחדות לכדורגל הודיעה על פיטוריו של מי שסיפק רק שלושה ניצחונות בשמונה משחקים בתפקיד וסיבך קשות את סגנית אלופת העולם במוקדמות מונדיאל 2018.

גוסטבו לסקוביץ', סוכנו וחברו הקרוב של המאמן היוצא, כבר הספיק להתראיין ב"אולה" הארגנטינאי ולטעון כי "סמפאולי הוא לא המאמן המועדף על אדגרדו בתור מחליפו. הוא מת על סימאונה ומעדיף אותו בתפקיד". סימאונה כבר סירב לתפקיד בעבר וכעת, בארגנטינה תוהים האם הפעם הוא יהיה מעוניין בג'וב.

עוד בנושא:

אדגרדו באוסה פוטר מנבחרת ארגנטינה

מאמן סביליה, חורחה סמפאולי. GettyImages
מסתמן כמועדף. סמפאולי/GettyImages

למרות זאת, הרוחות בארגנטינה נושבות לעבר מאמן סביליה, זאת למרות שנשיא המועדון מאנדלוסיה, חוסה קסטרו, הבהיר כי הוא "לא יודע שום דבר על ניסיון של ההתאחדות הארגנטינאית לקחת מכאן את סמפאולי". קסטרו הוסיף: "סמפאולי אמר לי שהוא מאושר אצלנו. כבר דיברנו על תכניות לעתיד ובכל מקרה, יש לו חוזה לעוד עונה אצלנו".

על פי הדיווחים בארגנטינה, ראשי ההתאחדות צ'יקי טאפיה ומרסלו טינלי יטוסו בקרוב לספרד על מנת להיפגש עם סמפאולי בנוגע לתפקיד. על הדרך, הם ינסו להיפגש גם עם סימאונה ולשמוע ממנו מה עמדתו לגבי הנבחרת, אולם כאמור, נראה כי ההחלטה נפלה, או לכל הפחות כמעט נפלה ויהיה ניסיון רציני לפתות את סמפאולי. אנטוניו סרפה מה"אולה" כתב על "האתגר הגדול הראשון של הנהלת ההתאחדות החדשה". סרפה הוסיף: "הם חייבים ללמוד לקחים מהעבר".

בכל מקרה, מאמן שלישי ידריך את הנבחרת במוקדמות, מה שמהווה שיא כל הזמנים עבור ארגנטינה. אדריאן מלדסקי, עיתונאי ה"קלארין", כבר הבהיר בטורו: "זה לא יהווה תירוץ להישארות מחוץ למונדיאל. שום דבר לא יהווה תירוץ. אין עוד תירוצים למצב האבסורדי הזה שנוצר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully