וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד - לסטר סיטי: "כולנו חיים בשביל משחקים כאלה"

קספר שמייכל מוכן למשחק הראשון ברבע גמר האלופות. פרננדו טורס התראיין באנגליה ואמר: "כולנו היינו בעד לסטר בעונה שעברה". פיליפה לואיס יחזור להרכב (רביעי, 21:45, ספורט 5 +)

רבע גמר, משחק 1מחצית12/04/2017
אתלטיקו מדריד
    0
      לסטר סיטי
      שחקן אתלטיקו מדריד אנטואן גריזמן. GettyImages
      בכושר שיא. גריזמן/GettyImages

      רבעי הגמר בליגת האלופות זימנו שני מפגשי ענק; באיירן מינכן מול ריאל מדריד שיתקיים מחר (רביעי, 21:45, ספורט 5 +) והמפגש בין יובנטוס נגד ברצלונה. אלא שמלבד המשחק המרתק מחר בין הספרדים לבווארים, ייערך משחק נוסף, בו אתלטיקו מדריד ולסטר סיטי ייפגשו למשחק הראשון מבין שניים אשר ייערך בוויסנטה קלדרון.

      השתיים יגיעו למשחק בכושר לא רע; הספרדים אמנם לא הצליחו לנצח במשחק הליגה האחרון שלהם (1:1 מול ריאל מדריד), אך לא הפסידו מאז פברואר, וניצחו בשלושה מארבעת משחקיהם האחרונים בלה ליגה. האנגלים לעומת זאת, גם כן יגיעו לאחר שלא ניצחו במשחקם האחרון (4:2 לאברטון בליגה), אך לפני ההפסד לטופיז הם רשמו שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות תחת קרייג שייקספיר.

      דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד (שמאל) עם פרננדו טורס. GettyImages
      מחכים לשועלים. סימאונה עם טורס/GettyImages

      פיליפה לואיס וגבי, שלא שיחקו במשחק האחרון של קבוצתם בליגת האלופות מול לברקוזן בשל צבירת צהובים, יחזרו להרכב של דייגו סימאונה, בעוד שחוסה חימנס ירצה עונש הרחקה. טיאגו, אוגוסטו פרננדס ומיגל אנחל מויה הפצועים ייעדרו בוודאות בעוד שניקו גאיטאן עדיין בספק. קווין גמיירו, שהיה מצוין במשחק הראשון מול באייר לברקוזן בשמינית הגמר, ייעדר בוודאות בשל פציעה. פרננדו טורס יפתח במקומו.

      מנגד, השועלים יחסרו את ווס מורגן, שלא הצליח להתאושש מהפציעה בגב, מה שאומר דניאל אמרטי ימשיך לשחק במרכז ההגנה לצידו של רוברט הות, שינסה להימנע מכרטיס צהוב שימנע ממנו לשחק בגומלין. גם ווילפריד אנדידי, איסלם סלימני וג'יימי ורדי בסכנת הרחקה מהגומלין אם יספגו כרטיס צהוב נוסף. ריאד מחרז, שלא פתח במשחק הליגה האחרון בו הפסידה לסטר 4:2 לאברטון, צפוי לחזור ל-11.

      הקבוצות כבר נפגשו בשני מקרים בעבר. ב-1961, אתלטיקו עברה את לסטר בסיבוב הראשון של גביע המחזיקות, עם 1:1 בחוץ ו-0:2 בגומלין בבית. ב-1997, הקולצ'ונרוס ניצחו 1:2 בבית ואז 0:2 בחוץ בסיבוב הראשון של גביע אופ"א.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

      בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
      אוהדי לסטר לפני המשחק מול אתלטיקו מדריד. GettyImages
      אוהדי לסטר נהנים מהשמש במדריד/GettyImages

      חלוץ אתלטיקו פרננדו טורס, שצפוי לפתוח בשל פציעתו של גמיירו, התראיין ל-BBC לקראת המשחק ואמר: "כולנו הפכנו לאוהדי לסטר, מה שהם עשו היה מטורף. הם הראו אופי נהדר ואני חושב שכל מי שהיה ניטרלי רצה שהם יזכו באליפות. זה מזכיר את מה שאתלטיקו עשתה קצת, אבל אתלטיקו היא מועדון גדול בספרד ולא כמו לסטר באנגליה. לסטר היא קבוצה עם תשוקה, עם שחקנים נהדרים, אבל העוצמה שלה היא בקבוצתיות. הם יודעים לשחק ביחד והם הראו נגד סביליה שהם יכולים לשחק ברמה גבוהה. אני חושב שיהיה משחק נהדר בשביל הצופים".

      מאמן לסטר קרייג שייקספיר אמר במסיבת העיתונאים שווס מורגן לא יהיה כשיר למשחק והוסיף: "אנחנו צריכים להראות לאתלטיקו את הכבוד שהיא ראויה לו. היא קבוצה שלוחצת גבוה מאוד. אנחנו מודעים לנקודות החזקות של אתלטיקו, אבל גם לאלה שלנו". שוער השועלים קספר שמייכל הוסיף: "כשמסתכלים על ה-DNA של הקבוצה שלנו ואת המסעות שעברנו, אז רואים שזה מסוג הלילות שעבדנו בשבילם. כולנו מלאים השראה. כולנו חיים בשביל משחקים כמו זה מול אתלטיקו".

      קספר שמייכל שוער לסטר. GettyImages
      מתרגש. שמייכל/GettyImages

      הרכבי הקבוצות

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          3
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully