וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין גרוסקרויץ ישחק בדרמשטאדט בעונה הבאה: "פרינגס הצליח לשכנע אותי"

אחרי שהיה מעורב בקטטה, שוחרר משטוטגרט והודיע על פרישה מכדורגל, המגן-קשר חתם אצל נועלת הטבלה בגרמניה, שתשחק בעונה הבאה בליגה השנייה: "מחמיא שרצו אותי, אני כבר לא יכול לחכות"

קווין גרוסקרויץ שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
לא תולה את הנעליים, בינתיים. גרוסקרויץ/GettyImages

בשלושה מרץ, לפני קצת יותר מחודש, הודיע המגן-קשר הגרמני, קווין גרוסקרויץ בן ה-28, על פרישה מכדורגל, אחרי שהיה מעורב בקטטה במועדון לילה, בעקבותיה שוחרר משטוטגרט. גרוסקרויץ, אלוף העולם עם נבחרת גרמניה ב-2014, הגיע למועדון לילה עם שחקני קבוצת הנוער של שטוטגרט, בני 17 לערך, שם היה מעורב בקטטה במהלכה נחבט על ידי ארבעה אנשים והובהל לבית חולים לאחר שספג מכות קשות בפניו. בעקבות זאת, החליטה שטוטגרט לפטרו ואז גם הגיעה ההודעה הדרמטית על פרישה.

אלא שהיום (שלישי), כחודש לאחר המקרה, הודיעה דרמשטאדט, שתרד בסיום העונה לליגה הגרמנית השנייה, על החתמתו של גרוסקרויץ, שיצטרף לשורותיה החל מהעונה הבאה. "אני כבר לא יכול לחכות", אמר גרוסקרויץ עם הצגתו. "המאמן טורסטן פרינגס מאוד רצה אותי וזה מחמיא. הוא הצליח לשכנע אותי שזה הצעד הנכון עבורי".

גרוסקרויץ רשם את הפריצה הגדולה שלו בבורוסיה דורטמונד, אליה הגיע ב-2009, ובשורותיה שיחק במשך שש שנים לפני שהקריירה החלה להידרדר, עם המעבר לגלאטסראיי, שם לא ערך אפילו משחק רשמי אחד. לאחר מכן הוא עבר לשטוטגרט אשר ממנה פוטר, כשבתווך הספיק לרשום חמש הופעות בנבחרת גרמניה והיה חלק מהסגל שזכה במונדיאל ב-2014 (לא שותף באף אחד מהמשחקים).

עוד בנושא

מסיבה אחת יותר מדי: הקריירה של קווין גרוסקרויץ בהקפאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully