וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק על עונה שלמה: מי תיכנס לפלייאוף ברגע האחרון?

העונה הסדירה ב-NBA תגיע לסיומה בלילה שבין רביעי לחמישי. שיקגו, אינדיאנה ומיאמי נאבקות על שני מקומות, בוסטון וקליבלנד בקרב על ראשות המזרח ומה קורה במערב? תמונת מצב לקראת הלילה המכריע

שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, צ'נינג פריי, קייל קורבר. AP
לא צפוי לשחק, שוב. לברון/AP

אחרי 81 משחקים, ה-NBA תגיע לנקודת רתיחה בלילה שבין רביעי לחמישי. העונה הסדירה תגיע לסיומה עם כמה משחקים מסקרנים במיוחד, שיקבעו סופית את מקומן של הקבוצות שייקחו חלק בפלייאוף. הלילה (בין שני לשלישי) איבדה קליבלנד את פסגת המזרח לבוסטון, אך היא עדיין יכולה לסיים במקום הראשון, אם תנצח את טורונטו והסלטיקס יפסידו למילווקי.

אלא שהקאבס ככל הנראה ייאלצו להסתדר שווב ללא לברון ג'יימס שנעדר גם הלילה בהפסד למיאמי אחרי הארכה כשקיירי אירווינג, שלא שיחק גם כן, עדיין בספק להתמודדות. בכל אופן, עבור לברון מדובר בעניין שבשגרה, לאחר שהוא לא שותף במשחק האחרון של העונה הסדירה כבר משנת 2007.

"אנחנו לא מודאגים מהמצב", אמר לברון. "הייתה לנו עונה מאתגרת שעדיין לא נגמרה, אז לא יהיה חכם לסכם. אותי באופן אישי לא מעניין לסיים במקום הראשון, יותר מעניין אותי לשחק כדורסל אפקטיבי. במשחקים האחרונים היו לנו כמה רגעים לא טובים, אבל הכי חשוב שנגיע לפלייאוף בריאים".

"חשוב מאוד שניתן להם קצת מנוחה", אמר טיירון לו בהקשר. "הם סחבו אותנו לאורך העונה ואסור שהם יגיעו תשושים למאני טיים. זה הדבר הנכון לעשות. אם נלך רחוק בפלייאוף, החבר'ה צריכים להגיע רעננים וטריים. לא משנה אם נסיים במקום הראשון או בשני, יהיה לנו קשה בכל אופן. אנחנו מודעים לכך".

שחקן שיקגו בולס דווין ווייד. רויטרס
תלוי רק בעצמו. ווייד/רויטרס

מלבד הקרב בין השתיים על ראשות המזרח, ישנו קרב מסקרן לא פחות על המקומות האחרונים במזרח, עליו נאבקות שלוש קבוצות - מיאמי, שיקגו ואינדיאנה, כאשר השתיים האחרונות תלויות בעצמן ואם ינצחו במשחקיהן ישחקו בפלייאוף. הבולס יפגשו את הקבוצה החלשה ב-NBA, ברוקלין, כשניצחון יבטיח להם את המקום השמיני, בעוד שניצחון של הפייסרס על אטלנטה יעניק להם את המקום השביעי. גם במקרה של הפסד של מיאמי לוושינגטון השתיים ישחקו בפלייאוף, בעוד שההיט זקוקים לניצחון ומעידה של אחת מהשתיים.

הקרב היחיד במערב הוא בין לוס אנג'לס קליפרס ליוטה ג'אז, שייפגשו בסיבוב הראשון של הפלייאוף ומחזיקות במאזן זהה של 49 ניצחונות מול 31 הפסדים, כשהקליפרס מובילים במאזן הפנימי, מה שאומר שניצחון על סקרמנטו יבטיח להם את המקום הרביעי ויתרון ביתיות מול הג'אז בתחילת הפלייאוף. אם יוטה תנצח את סן אנטוניו ולוס אנג'לס תפסיד לקינגס, הג'אז יהיו אלו שיזכו ליתרון ביתיות בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully