וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כצפוי: אדגרדו באוסה פוטר מנבחרת ארגנטינה

אחרי שרשם שני ניצחונות בלבד בשבעה משחקים במוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה, המאמן בן ה-59 קיבל הודעה על סיום דרכו. חורחה סמאפולי ודייגו סימואנה מועמדים להחליפו

מאמן נבחרת ארגנטינה, אדגרדו באוסה. AP
סוף ידוע מראש. באוסה/AP

התאחדות הכדורגל בארגנטינה הודיעה הלילה (בין שני לשלישי) על סיום דרכו של מאמן הנבחרת אדגרדו באוסה בן ה-59, זאת בשל התוצאות המאכזבות בקמפיין מוקדמות המונדיאל. האלביסלסטה נמצאים במקום החמישי בבית הדרום אמריקאי, אשר מוביל לפלייאוף, זאת כשנותרו ארבעה משחקים עד לסיום הקמפיין.

באוסה, שמונה בקיץ שעבר, פתח אמנם את הקדנציה שלו בנבחרת עם ניצחון על אורוגוואי, אך בשבעת המשחקים שלאחר מכן רשם שני ניצחונות בלבד זאת לעומת שלושה הפסדים ושתי תוצאות תיקו, שסיבכו את הנבחרת (22 נקודות בבית המוקדם), אשר תיאבק עם צ'ילה (23), אורוגוואי (23) וקולומביה (24) על הכרטיסים למונדיאל 2018 ברוסיה.

באוסה, שאימן בעבר גם שלל קבוצות בארגנטינה, ערב הסעודית, פרו ואקוודור, התחיל את דרכו כעוזר מאמן, מאמן נוער ורק אז קודם לקבוצות קטנות עד שהגיע לקבוצות הבכירות בארגנטינה. לזכותו נתון יוצא דופן לפיו הוא היחיד שהוביל ארבע קבוצות שונות (רוסאריו סנטרל, סן לורנצו, קיטו וסאו פאולו) לחצי גביע הליברטדורס.

עוד בנושא

דיווח: בארגנטינה פועלים כדי להיפרד מבאוסה, סמפאולי יחתום עד 2020

חורחה סמפאולי מאמן סביליה. GettyImages
יקבל את התפקיד בקיץ? סמפאולי/GettyImages

על פי ההתאחדות הארגנטינאית, המועמדים המובילים להחליפו הם חורחה סמפאולי מסביליה ודייגו סימאונה מאתלטיקו מדריד. על פי דיווחים בשבועות האחרונים, סמפאולי כבר הביע את הסכמתו להגיע והוא עשוי להתמנות בקיץ, עת יסיים את העונה בספרד עם קבוצתו סביליה. בארגנטינה מאמינים כי המאמן יחתום עד 2020 כאשר הוא כבר קיים מספר שיחות עם ליאונל מסי, שהביע תמיכה בצירופו. כוכב ברצלונה, שנחשב לאחד התומכים במועמדותו של סמפאולי לקטלונים בתור יורשו של לואיס אנריקה, עדיין ממתין לקיצור עונשו על ידי פיפ"א, זכר לקללות לעבר הקוון הברזילאי. גם אם עונשו של הפרעוש אכן יקוצר מארבעה משחקים לשניים, בארגנטינה יצטרכו להציג גרף שינוי משמעותי לקראת המפגש הקרוב מול אקוודור.

סמפאולי זכור בעיקר בזכות ההצלחה הכבירה בנבחרת צ'ילה, עימה זכה בקופה אמריקה ב-2015 ונעצר ברבע גמר מונדיאל 2014. 'בודהה הקטן' חווה ירידה משמעותית בסביליה מאז הדיווחים אודות מועמדות אפשרית לאימון ברצלונה בעונה הבאה כאשר הוא כבר הביע רצון לקבל את התפקיד, על זה אמר באוסה: "חורחה הוא לא הבעיה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully