וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס טוכל: "אנחנו זקוקים לאובמיאנג בכושר שיא כדי להעפיל"

מאמן דורטמונד מדגיש את חשיבות הגמבי לקראת רבע גמר ליגת האלופות מול מונאקו (ג', 21:45, 5+): "זו לא רק הסיומת, המוסיקה שלו לפני משחקים מרגיעה את כולם". רויס עשוי לחזור לסגל

מאמן דורטומנד תומאס טוכל. AP
הפצועים חוזרים. טוכל/AP

אחרי פגרה ארוכה, אולי ארוכה מדי, ליגת האלופות חוזרת. מחר (שלישי, 21:45, ספורט 5 +) יעלו על כר הדשא בזיגנל אידונה פארק בורוסיה דורטמונד ומונאקו למפגש הראשון מבין שניים ברבע גמר ליגת האלופות, למפגש הראשון אי פעם ביניהן. הגרמנים יגיעו למפגש לאחר שעברו את בנפיקה עם 1:5 בסיכום שני המפגשים ואילו הצרפתים יגיעו לאחר שעברו את מנצ'סטר סיטי בצמד משחקים מרתק.

מונאקו, אשר מוליכה את הליגה הצרפתית, תיאלץ להסתדר ללא הקשר המחונן שלה ואחד השחקנים החשובים במערך של לאורנדו ז'רדים, טימואה בקאיוקו המושעה, כשפאביניו, ז'מרסון, ואלר ג'רמיין וג'יבריל סידיבה ינסו להימנע מכרטיס צהוב שיגרום להם להפסיד את הגומלין שייערך בריביירה. האחרון אגב, בספק בשל פציעה. אצל הגרמנים, רפאל גררו ומרסל שמלצר ינסו להימנע מספיגת כרטיס צהוב. מריו גצה, אנדרה שורלה אריק דורם ימשיכו להיעדר בשל פציעות, כשלוקאש פישצ'ק נמצא בספק. מרקו רויס עשוי להיכלל בסגל אחרי תקופה ארוכה.

"אנחנו לא במצב רע, הייתה לנו רק תוצאה אחת רעה", אמר מאמן דורטמונד תומאס טוכל, והתייחס לתבוסה 4:1 מול באיירן מינכן, "הפסדנו בצדק ליריבה חזקה. לפעמים הכי טוב להתעורר בבוקר ופשוט לשכוח מהמשחק הקודם. אין צורך לראות 20 שידורים חוזרים שלו".

עוד בנושא

היגואין: "אסור לנו להוריד את הרגל מול ברצלונה, אפילו לא לשנייה"

פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד חוגג שער. רויטרס
סומכים עליו. אובמינאג/רויטרס

על מצב הפצועים: "דברים השתפרו לקראת מחר כי קגאווה ו-וייגל החלימו. לגבי פישצ'ק נחליט לאחר האימון האחרון. הכאב של שורלה גדול, ייקח זמן רב עד שיחזור להתאמן. רויס התאמן אתמול עם הקבוצה ויתאמן גם היום. לאחר מכן נשקול אם להכליל אותו בסגל".

על מונאקו: "יש הרבה שחקנים של מונאקו שהרשימו אותנו, יש להם הרבה איכות אינדיבדאולית, אבל הם בעיקר חבילה שלמה. הם מובילים את הליגה ומשחקים באותו מערך כבר תקופה ארוכה, המומנטם איתם. כבר הראנו מה אנחנו מסוגלים לעשות בליגת האלופות ואנחנו מוכנים להראות זאת שוב. אנחנו זקוקים לאובמיאנג בכושר שיא כדי להעפיל לחצי הגמר. זה מה שליגת האלופות דורשת. אנחנו צריכים את הסיומת שלו, את התרומה ההגנית שלו וגם את המוסיקה שהוא שומע ואת התחושות שלו לפני המשחק, זה מרגיע את כולם".

רפאל גררו: "קשה לקבוע מי הפייבוריטית. שתי הקבוצות משחקנות בסגנון דומה. יש לנו קצת בעיות במשחקי החוץ. אנחנו לא מתקלים באותה רמה. האוהדים שלנו הם פקטור גדול מאוד בבית. למזלנו, מספר שחקנים חזרו מפציעות. שמנו את המשחק מול באיירן מינכן מאחורנו. אובמיאנג בחור פשוט. לאנשים ששופטים אותו רק על פי ההופעה החיצונית: הוא בחור מאוד נחמד".

לאונרדו ז'ארדים: "אני מצפה למשחק מאוד אינטנסיבי. דורטמונד הקבוצה המנוסה יותר. כמובן שהחזרה של פלקאו מוסיפה לאיכות שלנו, הוא מאוד מנוסה. נצטרך להסתדר ללא מספר שחקנים. לא קל להתחרות בשני מפעלים, אבל זה לא אומר שאשחק עם ההרכב השני מול דורטמונד רק כדי לשמור על רעננות למאבק האליפות".

פאביניו: "האווירה והאצטדיון המלא יוסיפו למוטיבציה שלנו. אך אחד לא האמין בנו שנגיע עד לרבע הגמר, אנחנו תמיד האמנו. העדיפות הראשונה שלנו היא הלידה, אבל נשחק לנצח בכל המסגרות. זו לא תהיה קטסטרופה אם נודח, אבל זו חוויה נפלאה. אין פייבוריטית, שתי הקבוצות חזקות באותה מידה. דיברנו הרבה על ההגנה שלנו, אנחנו לומדים מהר, זו העוצמה של הסגל שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully