וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "פטר בוס הוא האופציה הטובה ביותר לנבחרת הולנד"

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב מצא פתרון למשבר אצל האורנג': "עבדתי איתו במשך חצי שנה במכבי תל אביב והוא מכיר את הכדורגל ההולנדי בצורה מצוינת". על מאמן זר לנבחרת: "רק פפ יתאים"

AP

בזמן שמכבי תל אביב שלו נשארה צמודה להפועל באר שבע בקרב על האליפות בליגת העל, ג'ורדי קרויף בחר לעסוק היום (שני) בנבחרת הולנד בטורו השבועי ב'טלחרף'. המנהל הספורטיבי של הצהובים התייחס לכאוס ששורר אצל האורנג', שרק לאחרונה נפרדו מדני בלינד ונמצאים במצב רע במוקדמות מונדיאל 2018.

פטר בוס מאמן מכבי תל אביב (ימין) עם ג'ורדי קרויף מנהל ספורטיבי מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
בקרוב בנבחרת? בוס וקרויף/יוסי ציפקיס

בזמן ששמותיהם של לואי ואן חאל, רונלד קומאן ופרנק דה בור הוזכר כיורשים אפשריים לבלינד, קרויף העניק את הזווית שלו לגבי זהותו של המאמן הבא של נבחרת הולנד: "יש מגוון מיוחד של מאמנים שהשמות שלהם נזרקים באוויר בנוגע לנבחרת, כולם מאמנים טובים אבל לדעתי יש אפשרות שאותה אף אחד לא לוקח בחשבון והיא האפשרות הכי טובה והכי ריאלית. פטר בוס מכיר את הכדורגל ההולנדי בצורה מצוינת, במשך חצי שנה ראיתי אותו עובד במכבי תל אביב ולדעתי הוא אופציה נהדרת בתור מחליף לבלינד. קומאן הוא אופציה נהדרת, אבל החוזה שלו באברטון יקשה על ההתאחדות. גם פרנק רייקארד, אבל לא נראה שהוא מעוניין לשוב ולאמן".

כזכור, לפני עונה בוס הגיע לצהובים אחרי קדנציה ארוכה בויטסה ארנהם. בסיומה של אותה עונה, בה הפסיד את התואר להפועל באר שבע, הוא מונה למאמן אייאקס במקום דה בור. עד כה, מאמן הקבוצה מאמסטרדם חווה עונה טובה כשהוא רחוק רק ארבע נקודות מפיינורד ואפילו התאושש מההדחה הצורמת במוקדמות ליגת האלופות עם קמפיין אירופי מרשים בליגה האירופית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פרנק רייקארד מאמן ערב הסעודית. Hassan Ammar, AP
גם אופציה נהדרת. רייקארד/AP, Hassan Ammar

ג'ורדי בחר להתייחס לסוגייה הבוערת והיא מועמדות של מאמן זר לנבחרת ההולנדית, דבר אותו הפרשנים מתקשים לעכל. "זר יוכל להתאקלם בצורה טובה בתוך התרבות ההולנדית, אני חושב שמאמן כמו פפ גווארדיולה יכול לעשות את זה בצורה מושלמת אבל מדובר במשימה בלתי אפשרית עבור אחרים".

לסיכום, בחר קרויף דווקא להמשיך בקו החיובי והפעם החמיא לפיפ"א: "מוזר לי מאוד שאנשים לא אוהבים את הדירוג של פיפ"א. זה אומר משהו על המצב של הנבחרות, לא הייתי ממהר לתקוף כל דירוג ולחשוב שהוא נובע מאינטרסים כאלה ואחרים. המצב של הנבחרת ההולנדית לא טוב, לכן זה לא מפתיע שהיא מדורגת במקום רע. פיפ"א לא אשמה בצרות של הולנד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully