וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב זועמת על ויקטור ראד: "זה מסר לכל השחקנים"

10.4.2017 / 9:48

בקבוצה זועמים על השחקן שהגיב בזלזול לדברים של וויצ'יץ' ובגאצקיס באסיפה שאחרי ההפסד לאילת: "כבר במשחק הוא לא היה רציני" מקל: "כל אחד מצוברח לפעמים". מה מונע את פיטורי בגאצקיס?

one

העונה המזעזעת של מכבי תל אביב נמשכת: הצהובים ספגו אמש (ראשון) הפסד שישי ברציפות, הפעם מול הפועל אילת בתוצאה 76:73. המצב הרעוע של הקבוצה גרם לראשיה לאבד אמון בבגאצקיס. "זו תקופה ארוכה שאנחנו נראים רע. גם אם יש פצועים, אנחנו לא צריכים להיראות כך. זו כבר תקופה ארוכה שספגנו הפסדים לא מחויבי המציאות", הסבירו בקבוצה. רצף ההפסדים והתצוגות העלובות של הקבוצה ערערו עוד יותר את מעמדו של המאמן, כשקברניטיה שוחחו בתקופה האחרונה על החלפתו. אחת הסיבות שהמהלך לא נעשה עד כה היא העובדה שהמאמן הלטבי הוא המאמן הרביעי העונה ובמכבי חוששים מנזק תדמיתי נוסף לקבוצה.

אם אכן בגאצקיס יפוטר, המועמדים הראשיים הם צביקה שרף, אריק שיבק ושרון דרוקר. במכבי מעוניינים להחתים מאמן ישראלי רק עד תום העונה הנוכחית, מבלי להתחייב לעונה הבאה – אולם ראשי הקבוצה מודעים לכך שרוב המאמנים לא יסכימו לתנאי שכזה.

עוד בנושא:

הפסד שישי ברציפות: מכבי תל אביב נכנעה 76:73 לאילת בהיכל
במכבי תל אביב שוקלים להחליף את בגצאקיס, ראד נזרק מהאסיפה
דיווח בספרד: מכבי תל אביב שלחה נציג לעקוב אחר אדווין ג'קסון

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
יוחלף במאמן ישראלי? בגאצקיס/מגד גוזני

לא רק מהצוות המקצועי מאוכזבים בהנהלה. גם השחקנים עוררו את חמתם של ראשי הקבוצה והצוות המקצועי. מיד בתום המשחק נערכה אסיפת חירום בה נכחו ניקולה וויציץ', בגאצקיס והשחקנים. "אתם לא תמצאו עבודה בעונה הבאה אם תמשיכו ככה. למה אתם לא משחקים מהדקה הראשונה כמו שצריך?", צעקו על השחקנים. על פי גורמים בקבוצה ויקטור ראד הגיב בזלזול ונזרק על ידי וויצ'יץ' מהפגישה. "כבר במשחק הוא זלזל. זה היה מסר לכל השחקנים שאי אפשר להתנהג ככה ויתחילו להראות רצינות. יש גישה אליה צריכים להגיע וקוד התנהגות", הסבירו בקבוצה.

גל מקל סיכם: "יש לנו סף שבירה נמוך, כשדברים פחות הולכים אז אנחנו נכבים, זה כוח של קבוצה ואנחנו צריכים לעבוד על זה. אי אפשר להתפרק מול כל ריצה של יריבה שמולנו. כשדברים הולכים לרעתנו אנחנו מאבדים ביטחון מאוד מהר. מי אשם? קבוצה זו קבוצה, אין מה להפנות אצבע מאשימה לאף אחד. אף פעם לא עשיתי את זה וגם לא הפעם. זו האשמה של כולנו ונצטרך לטפל בזה".

על ויקטור ראד הוסיף מקל: "מה שקורה בחדר ההלבשה נשאר שם, היה לוויקטור משחק פחות טוב. כל שחקן יכול להיות מצוברח, הוא חלק מאיתנו. כמובן שאכפת לו".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ויקטור ראד מכבי תל אביב מול רפי מנקו רג'ינלד באקנר הפועל אילת. מגד גוזני
"יש קוד התנהגות". ראד/מגד גוזני

מכבי תל אביב תפגוש ביום שבת את הפועל ירושלים בארנה, כשלמזלם של הצהובים גם יריבתם הירושלמית מציגה יכולת גרועה בזירה המקומית. בקבוצה מאמינים שיוגב אוחיון ודי ג'יי סילי הפצועים ישובו לשחק. מקל אמר על ירושלים: "זה משחק המשברים, כולם יודעים מה המצב של ירושלים, אבל אותנו זה פחות מעניין. מפגש מול ירושלים הוא תמיד מיוחד, ללא קשר למיקום בטבלה. אנחנו רוצים לחזור לכדורסל שלנו ולניצחנות".

לשאלה על מצבם של הישראלים בירושלים השיב גל: "לנו יש את הצרות שלנו. אין מה להגיד על ירושלים, חוץ מזה שאני מאוד אוהב את השחקנים שם והם שחקנים ברמה מאוד מאוד גבוהה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully