וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מנצ'סטר סיטי מובילה במרוץ אחרי אלכסיס, גם לקאזט ברשימה

התכולים מוכנים לשדרג את הצ'יליאני של ארסנל ב-200 אלף ליש"ט לשבוע מעבר לשכרו אצל התותחנים, חלוץ ליון סומן כאופציה נוספת. מעמדו של אגוארו שוב מתערער, פפ חושש לגבי גבריאל ז'סוס

בסוף השבוע האחרון הציג פפ גווארדיולה את המסקנות שלו מהקיץ האחרון. מאמן מנצ'סטר סיטי הבהיר לעיתונאים כי הוא עדיין בשלבי למידה של הליגה האנגלית ואף הבטיח: "בשנה הבאה הדברים ייראו אחרת". בהמשך לאותם דברים של הקטלוני, היום (שני) מדווחים בתקשורת האנגלית כי סיטי פועלת במרץ כדי לשדרג את החלק הקדמי.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל. רויטרס
פפ מחכה בזרועות פתוחות. אלכסיס/רויטרס

על פי אותו דיווח, גווארדיולה הציב את אלכסיס סאנצ'ס בראש רשימת הרכש לקראת העונה הבאה. הצ'יליאני לא מרוצה בארסנל וכבר רמז כי הוא צפוי לעזוב הקיץ, בעיקר בשל העובדה כי חוזהו מסתיים בקיץ 2019. נציגי סיטי כבר שוחחו עם נציגים מטעמו של אלכסיס, והם בטוחים כי ההצעה המשודרגת לחלוץ תבטיח כי הוא ישחק באיתאיחד בעונה הבאה. צ'לסי, שנחשבה למחזרת העיקרית של סאנצ'ס, עדיין לא הגיעה להבנות כספיות עם החלוץ ובסיטי מוכנים לשדרג אותו ב-200 אלף ליש"ט בשבוע מעבר לשכרו אצל התותחנים.

פפ כבר גיבש תוכנית גיבוי במקרה וארסנל לא תסכים למכור את הצ'יליאני ונציגי סיטי גם מנהלים מגעים עם ליון לגבי אלכסנדר לקאזט. החלוץ הצרפתי המופלא כבש העונה 24 שערים ב-27 הופעות בליג 1 ומישל אולאס צפוי לדרוש עבורו 40 מיליון יורו. אתלטיקו מדריד הביעה עניין בלקאזט, שמעביר מסרים בשבועות האחרונים כי זו עונתו האחרונה בליון.

אלכסנדר לקאזט שחקן ליון עם מאמנו ברונו ז'נסיו. רויטרס
תוכנית הגיבוי. לקאזט/רויטרס

החיפושים אחר חלוץ בכיר מביעים ספקות רבים אודות המשך דרכו של סרחיו אגוארו, גם אחרי השדרוג ביכולתו. קון הפך למרוויח העיקר מפציעתו של גבריאל ז'סוס, אך חרף המחמאות מצד המאמן נדמה כי הוא עשוי לבקש לעזוב את סיטי בקיץ כאשר ריאל מדריד ומילאן מחזרות אחריו.

בינתיים, גווארדיולה הביע ספק לגבי שיתופו של גבריאל ז'סוס במשחקיה של סיטי העונה. בצוות הרפואי של המועדון קיוו כי הברזילאי הצעיר יוכל להחלים לקראת חצי גמר הגביע מול ארסנל, אך המאמן חושש מלסכן את החלוץ: "נותרו שבועיים, אני לא יודע אם זה אידאלי להעמיס בצורה כזו על גבריאל. חשוב שניתן לו את הזמן להחלים בצורה מיטבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully