וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים מחכה לשדרוג ממכבי תל אביב, וידיגאל דורש כבוד מהשופטים

10.4.2017 / 7:28

השחקנים עוקבים בעניין אחר ההתפתחויות עם החלוץ: "אין הרבה ישראלים טובים". וידיגאל: "מגיע לנו יותר כבוד מהשופטים", וגם: בניון "לא יושב ליד הטלפון", ומתי ייפתחו הצ'אקרות של קיארטנסון?

יוסי ציפקיס

1. תמיכה מחדר ההלבשה: "אם טל רוצה להישאר, מכבי צריכה ללכת לקראתו"

טל בן חיים לא פוסל הישארות במכבי תל אביב בעונה הבאה, אבל הוא מעוניין בשדרוג חוזהו, בדיוק כפי שמכבי תל אביב ידעה בעבר לפתוח חוזים לשחקנים. החלוץ שהצטיין אתמול (ראשון) בניצחון 0:3 על מכבי חיפה עם צמד ובישול אמר בסיום המשחק כי קיימת בהחלט סבירות שיישאר במכבי תל אביב. "כל הידיעות על כך שסיימתי במכבי תל אביב, אינן נכונות. יש מצב שאהיה במכבי תל אביב בעונה הבאה. יש לי כאן חוזה", אמר בצורה החלטית אחרי המשחק. בסביבתו של בן חיים סיפרו אמש כי הדילמה שלו גדולה מאוד. מצד אחד הוא רוצה לצאת ולהגשים את עצמו באירופה וההצעה מקלאב ברוז' מאוד מפתה, אך מצד שני אם מכבי תל אביב היתה מראה שהיא נלחמת עליו ומזמנת אותו לשבת על חוזה חדש, יתכן שהוא היה מוותר על חלומו.

שחקנים במכבי תל אביב מאוד מתעניינים בעתידו של בן חיים. אחד הבכירים בחדר ההלבשה אמר אמש: "אם טל מוכן לזנוח את חלומו ולהישאר תמורת שדרוג, מכבי תל אביב צריכה ללכת לקראתו ולתת לו חוזה שיגרום לו להישאר בכיף במועדון. אין יותר מדי שחקנים ישראלים טובים ו-200 אלף יורו לכאן או לשם, לא יעשו את ההבדל מבחינת המועדון. אם טל רוצה להישאר, מכבי צריכה לבוא לקראתו".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הביסה את מכבי חיפה 0:3, צמד ובישול לטל בן חיים
בן חיים על עתידו: "מכבי תל אביב נתנה לי הכל, נחכה לקיץ ונראה"
בן חיים הדגיש את ההחמצה, ורמוט קלקל את הרושם: הטופ והפלופ

שחקן מכבי תל אביב, טל בן חיים, כובש מול מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
תמיכה מבית. בן חיים/יוסי ציפקיס

2. וידיגאל: "אנחנו צריכים לקבל יותר כבוד מהשופטים"

ליטו וידיגאל מתחיל ליהנות ממסיבות העיתונאים של מכבי תל אביב. אחרי שניהל בהצלחה קרבות מאסף על כבודו מול התקשורת, מאמן מכבי תל אביב כבר מרגיש די נינוח על כיסא המרואיין. אמש כשסיים את מסיבת העיתונאים זרק לו אחד העיתונאים שאם וידיגאל צריך לחם בימי הפסח, הוא ישלח אותו למקום טוב. המאמן קיבל על כך תרגום מדובר הקבוצה עופר רונן ואחרי זה התעקש ללמוד להגיד בעברית 'חג שמח' וירה את צמד המילים המברכות לעבר העיתונאים לפני שעזב. אבל הפורטוגלי היה גם תקיף במסיבת העיתונאים. כך למשל כאשר נשאל פעמיים על ספסולו של ארון שוינפלד.

"אני נותן לשוינפלד יותר קרדיט ממה שאתה נותן לו", ירה לעבר אחד העיתונאים שהתעקש להבין מדוע הועדף וידאר קיארטנסון על פניו ב-11, למרות ששוינפלד כבש בחצי גמר הגביע מול בית"ר ירושלים. עוד קודם נשאל וידיגאל מדוע התעצבן כל כך על השיפוט במהלך המשחק. בתחילה רצה מאמן מכבי תל אביב להתחמק ואף הבהיר כי הוא אינו רוצה לדבר על השופטים, אבל בסוף ירה: "אנחנו נותנים הרבה כבוד לכולם. אני חושב שאנחנו צריכים לקבל יותר כבוד מהשופטים". כפי שזה נראה תוך כדי המשחק וידיגאל קבל על כך שאלון יפת לא שרק כמעט לטובת קיארטנסון במאבקים שלו מול בלמי מכבי חיפה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן מכבי תל אביב ליטו וידיגאל. ברני ארדוב
מתחיל להרגיש בנוח. וידיגאל/ברני ארדוב

3. בניון: "לא יושב ליד הטלפון ומחכה לחוזה חדש"

אחרי כמה משחקים בהם כמעט שלא נספר, ליטו וידיגאל מתחיל להבין שגם בגיל כל כך מתקדם יש ליוסי בניון מה לתת למכבי תל אביב. גם מול בית"ר ירושלים בחצי הגמר וגם אמש מול מכבי חיפה, תופקד בניון באמצע במקום שצריך בו אחריות אבל בעיקר צריך להשקיע גם הגנתית. במכבי תל אביב בטוחים כי בניון גמא את המרחק הרב ביותר אמש. אבל אצל רבים מאוהדי מכבי תל אביב יש עדיין כמיהה לראות את בניון עם איזה סלאלום מהעבר בדרך לכיבוש שער. בניון התייחס לכך אמש ואמר: "תראו לי בכדורגל הנוכחי מי, חוץ ממסי, יכול לעבור שלושה שחקנים בסלאלום ולתת גול. הכדורגל הטוב זה הכדורגל הפשוט. לשחק מהר בפחות נגיעות. הכדורגל היום שונה ממה שהיה כאשר הייתי צעיר. אז היה מקום לעשות את הדריבל והיום צריך כדורגל יותר מהיר ובנגיעה אחת. אני מתאים את עצמי לכדורגל הנוכחי ואני חושב שאני עושה את זה בסדר, לא?".

בניון הוסיף: "ברור שאני רוצה לפתוח בכל משחק, אבל יש כאן שחקנים מאוד טובים. מה שחשוב עכשיו זה פחות מי פותח ויותר איך לנצח את כל המשחקים. אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו היטב ואם יהיה מזל, אז נוכל לנצל מעידות של באר שבע. אם לא, לפחות נדע שעשינו את המקסימום". על הארכת החוזה במכבי תל אביב, אמר בניון: "אני לא יושב ומחכה ליד הטלפון. מה שמעניין אותי זה המשחק הבא נגד מכבי פתח תקוה. אני רוצה ליהנות ורוצה להמשיך לשחק". באשר להנאה שלו מהעונה הזו במכבי תל אביב הוסיף בניון: "ידעתי שאני בא ליהנות במכבי תל אביב כי ראיתי מהיום הראשון שמכבי תל אביב מתנהלת הכי קרוב לאירופה. ברור שלא ידעתי כמה אשחק, אבל האמנתי מההתחלה שיהיה לי טוב במכבי תל אביב".

שחקן מכבי תל אביב, יוסי בניון, עם בנו ואשתו. יוסי ציפקיס
מתאים את עצמו לכדורגל המודרני. בניון/יוסי ציפקיס

4. מחכים ש"ייפתחו לווידאר הצ'אקרות"

וידאר קיארטנסון פתח אתמול בהרכב גם כי רצו במכבי תל אביב להחזיר לו את הביטחון באמצעות שער שהוא יכבוש. החלוץ האיסלנדי שסופסל מול בית"ר ירושלים בגביע המדינה, לא כבש זמן רב והוא נראה מאוד מתוסכל אתמול כאשר הוחלף על ידי ארון שוינפלד. "כשייפתחו לווידאר הצ'אקרות, תראו שהוא חוזר לתת צמדים ושלישיות", התעקשו אמש במכבי תל אביב. "בינתיים הוא עשה מספיק עבודה עבור שחקנים אחרים. טל בן חיים היה פעמיים לבד בשערים שהוא כבש כי וידאר סחב איתו שני בלמים שמאוד חששו ממנו. אלה דברים שצריך לשים אליהם לב ולא רק לחפש את השער שלו".

שחקני מכבי תל אביב שרן ייני, פרדראג ראיקוביץ', יוסי בניון, וידאר קיארטנסון. יוסי ציפקיס
עוד לא לגמרי בעניינים. קיארטנסון, משמאל/יוסי ציפקיס

5. התקרבות ביחסים בין ההנהלה לאוהדים

אחרי תקופות ממושכות של ניתוק מול ארגוני האוהדים, במכבי תל אביב יכולים לדבר על התקרבות. אתמול מיהרו בקבוצה להוציא לתקשורת את המכתב ששיגר היועץ המשפטי של האגודה עורך הדין מורן מאירי לשר לביטחון פנים גלעד ארדן ובו בקשה כי השר יתערב אישית על מנת שאוהדי מכבי תל אביב יוכלו להכניס ליציע דגל פריסה גדול שהכינו לקראת המשחק. אין ספק שפעולות כאלה גורמות לאוהדים להעריך את ההנהלה, דבר שלא היה קיים כמעט בכלל. מנגד, בקבוצה היו מאוד מרוצים מכך שהאוהדים לא שרו אתמול שירי גנאי לעבר סלים טועמה שהיו יכולים להירשם בדוח של השופט אלון יפת ולהיות מצויינים כשירים בעלי אופי גזעני. "לא מעט בתקשורת דיברו על כך שהשירים האלה הם שירים גזעניים ואם האוהדים היו שרים את זה, מי יודע לאן זה היה מגיע", אמרו במועדון. "בוא נקווה שתהיה המשכיות לקשר בין המועדון לאוהדים, למרות שבעבר זה לא נמשך הרבה זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully