וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק המרכזי: הרצף של יובנטוס מול המיני-משבר של ברצלונה

למה התקדימים ההיסטוריים נותנים עדיפות ברורה לגברת הזקנה, מה הסיכוי שניימאר ינתב את הכעס שנאגר במשחק מול מלאגה להצגה, ולמה כדאי להמר לפחות על שער אחד של היגואין. הכל לקראת המצ'אפ המרתק בליגת האלופות

צ'אבי קפטן ברצלונה מניף את גביע האלופות. GettyImages
בפעם הקודמת זה הסתיים ככה/GettyImages

שעה ומקום: 21:45, יובנטוס סטאדיום

ראש בראש במפגשים האחרונים:

06/05/15: יובנטוס - ברצלונה 3:1 (ליגת האלופות, גמר)
22/04/03: ברצלונה -יובנטוס 2:1 (ליגת האלופות)
09/04/03: יובנטוס - ברצלונה 1:1 (ליגת האלופות)

שימו לב ל: פאולו דיבאלה (יובנטוס), ניימאר (ברצלונה)

ניתוח מקומי: כשנערכה הגרלת המשחקים בתחילת מרץ, זה היה נראה כמו מפגש בין שתיים מהקבוצות הכי לוהטות בכדורגל העולמי. ברצלונה הגיעה אחרי הקאמבק ההיסטורי והבלתי נשכח מול פריס סן ז'רמן, הגברת הזקנה עלתה עם 0:3 מרשים בסיכום על פורטו החזקה, והכל היה מוכן לקרב טיטאנים אדיר. מאז עבר כמעט חודש ולא מעט השתנה, אפילו שעדיין מדובר במפגש ענקיות: יובנטוס נקלעה למיני-משבר עם שני משחקים רצופים מול נאפולי שהסתיימו ללא ניצחון (תיקו בליגה, הפסד בגביע), ובארסה ספגה שני הפסדי ליגה קריטיים, כולל אחד מתסכל במיוחד בתחילת השבוע מול מלאגה.

בעקבות ההפסד (2:0), הקבוצה של לואיס אנריקה התרחקה מאוד מזכייה באליפות. אם לא די בכך, ניימאר הורחק אחי החלטת שיפוט מפוקפקת ובספרד כמו בספרד, כל מעידה של הקטלאנים היא סיבה למסיבה, כך שגם הלחץ שמופעל מהתקשורת גדול למדי. מנגד, יובה נמצאת במגמה הפוכה: היא משייטת בדרך הבטוחה אל עבר אליפות שישית ברציפות, ואת השבוע האחרון ניצלה כדי לחמם מנועים עם 0:2 על קייבו, שהחזיר אותה למסלול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גונסאלו היגואין פאולו דיבאלה יובנטוס חוגגים. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה בשבועות האחרונים. היגואין חוגג/רויטרס

ההימור המופרע: ברצלונה הוכיחה לא אחת העונה עד כמה היא בלתי צפויה וכיצד היא מגיבה למשחקים אליהם היא מגיעה עם הגב לקיר. גם למשחק הזה היא מצליחה להגיע איכשהו מעמדת האנדרדוג: הגברת הזקנה מעולם לא הפסידה לברצלונה בטורינו, והמאזן הביתי שלה מול כל יריבה שהיא ממשיך להיות בלתי סביר בעליל. בסך הכל, הביאנקונרי עומדים על רצף של 32 משחקי ליגה ללא הפסד באצטדיון הביתי, ובכל המסגרות הרצף כבר מגיע ל-48. אבל אצל ברצלונה כמו אצל ברצלונה, לעולם אין לדעת. ניימאר מגיע טעון במיוחד אחרי האדום מול מלאגה והביקורות שצצו בעקבותיו, מסי כבר מזמן לא סיפק הצגה של ממש בשלב מכריע בליגת האלופות, ולמרות שכל הסיכויים נגדה, זה בהחלט יכול להיות אחד מהימים בהם ברצלונה מהממת את הכדורגל העולמי. 0:4 לברצלונה, צמד לניימאר, כיבוש ובישול למסי, וגם לואיס סוארס משתתף בחגיגה עם שער משלו, על אפו ועל חמתו של הנמסיס ג'ורג'ו קייליני.

ההימור הבטוח: אחרי הכל, המאזן הביתי של הגברת הזקנה לא משקר. משהו באוויר של יובנטוס סטאדיום מוציא מהביאנקונרי את המיטב ומשבש את המשחק של היריבה, ויובה בונה גם הפעם על הכוח הזה כדי להשיג מקדמה לקראת הגומלין. פאביו קאפלו אמר בשבוע שעבר ש"בניגוד לברצלונה, יובנטוס יודעת לעשות הגנה", וזו אולי גולת הכותרת לקראת המשחק. נכון, סוארס וניימאר מצאו את הדרך לכבוש במפגש האחרון בין הקבוצות אי שם בגמר הצ'מפיונס ב-2015, אבל יש סבירות גבוהה שהגנת הברזל של האיטלקים תספק עוד תצוגת שיא שלשם שינוי תשתק את הקטלאנים. בהתקפה יש כבר מי שדואג לכל ביובנטוס - גונסאלו היגואין כמובן, שכובש בצרורות העונה (27 שערים בכל המסגרות) ובהחלט ישמח להמשיך את הכושר הנפלא מול מי שהיתה עד לא מזמן, כששיחק בריאל מדריד, יריבתו הגדולה ביותר. 1:2 ליובנטוס, היגואין כובש את הראשון, לואיס סוארס מאזן, פאולו דיבאלה כובש את הגול המנצח.

השורה התחתונה: קבוצה קשוחה, מאומנת וטקטית כמו יובנטוס פשוט טובה מדי מכדי לא לתת פייט, ולכן המשחק הראשון אמור להיות יחסית שקול. ברצלונה, מצידה, עדיין צריכה להסיר את החלודה מהמשחק הסוער מול מלאגה, ולשם שינוי לא תתבייש לשחק באופן מבוקר. ההימור שלנו: 1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully