וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אני אף פעם לא חושש". בן שהר: "מקווה שנמשיך לרקוד"

9.4.2017 / 22:20

מאמן הפועל באר שבע נשם לרווחה לאחר המהפך ב-1:2 על מכבי פתח תקוה: "לא פשוט להגיע אחרי משחק מול מכבי תל אביב". החלוץ: "הריקוד? לפני משחקים, אני ומאור תמיד חושבים איך נחגוג"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של הפועל באר שבע

הפועל באר שבע לא עוצרת. אחרי שניצחה את מכבי תל אביב במחזור הקודם, הערב (ראשון) גברה האלופה גם על מכבי פתח תקוה שהיה לניצחונה השישי ברציפות. טוני וואקמה ובן שהר הפכו יתרון מוקדם של גידי קאניוק וקבעו 1:2 ששמר על יתרון שש נקודות בפסגה.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע נחלצה מפיגור וניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה
מכבי תל אביב ממשיכה לרדוף אחרי 0:3 על מכבי חיפה

בוזגלו ושהר/ברני ארדוב

"לא ציפינו שיהיה קל, כמובן", אמר ברק בכר. "עלינו אחרת למחצית השנייה, גם מבחינה מקצועית. הגענו להמון מצבים וזה ניצחון חשוב. היה לנו חשוב לשמח את הקהל, רצינו לעשות להם את החג כמו שצריך. לא זוכר מתי 7,000-8,000 אוהדי הגיעו למשחק חוץ. הקהל מאוד עוזר לנו, הוא דוחף אותנו בדקות פחות טובות. אני אף פעם לא חושש, אני מגיע דרוך. פגשנו קבוצה במשבר, אחרי שלושה הפסדים רצופים וזה אף פעם לא פשוט".

בכר הוסיף: "קשה להגיע אחרי משחק מול מכבי תל אביב, לא משנה איך נכין את השחקנים. היה פה אמון אופי. להיראות כך במחצית הראשונה ולעלות למחצית השנייה כאילו כלום לא קרה זה מרשים. מכבי חיפה? אני לא מחזיק לאף אחת אצבעות".

"אני מנסה לשמור על יציבות", אמר בן שהר. "שמח שעזרתי עם השער שלי, אבל זה היה ניצחון קבוצתי. הלחץ תמיד קיים, במיוחד כשאתה שואף לזכות בתארים. אבל השחקנים פה מנוסים ויודעים להתמודד עם לחץ. אליפות? זה עוד רחוק. כולנו רוצים להריח אותה אבל יש עוד זמן. הריקוד? אני ומאור תמיד חושבים לפני המשחק מה עושים. אני שמח מאוד שהוא חזר. מקווה שנמשיך לרקוד".

עוד בנושא

הפועל באר שבע ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה

מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה. ברני ארדוב
יש נקודות אור. רפואה/ברני ארדוב

"בוודאי שלא היה לנו פשוט", אמר קובי רפואה. "עשינו טעויות מול קבוצה כמו הפועל באר שבע, ועוד בדקות קריטיות, אז שילמנו על זה. במשחק כזה צריך להיות בפוקוס כל הזמן. מה שכן, הרווחתי כשראיתי מכבי פתח תקוה חזקה, שלא שיחקה כמו היום במשחקים האחרונים. ראיתי מחויבות ורצון. מכבי פתח תקוה מהמחזור השלישי במקום השלישי, ואנחנו עדיין כאן. סיכומים נעשה בסוף העונה. לא נעים להיות אחרי ארבעה הפסדים, אבל ננסה להתאושש ולהמשיך קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully