וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב שוקלים להחליף את בגצאקיס, ראד נזרק מהאסיפה

9.4.2017 / 21:20

הצהובים עדיין לא החליטו האם לבצע את הזעזוע, כשדרוקר, שרף ושיבק עשויים להחליף את הלטבי, שהצהיר בסיום: "תמיד יש תירוצים". בהנהלה האשימו את השחקנים בסיום, ראד נדרש לעזוב את חדר ההלבשה

קובי אליהו

אחרי ההפסד השישי ברציפות, הערב (ראשון) מול הפועל אילת 76:73, במכבי תל אביב שוקלים להחליף את איינארס בגאצקיס. הצהובים מעוניינים לבצע זעזוע נוסף בעמדת המאמן והחלו בחיפושים אחר מאמן שיגיע עד לסיום העונה.

אם הלטבי יוחלף, הוא יצטרף לארז אדלשטיין, רמי הדר וליאור ליובין שכבר עמדו על הקווים העונה ונדמה כי היד עוד נטויה. הסיבה הראשונה בגינה במועדון עדיין רק שוקלים לסיים את הקדנציה של בגאצקיס היא כי מהלך כזה לא יוביל לזעזוע הראוי. סיבה נוספת היא העובדה כי הלטבי הוא המאמן הרביעי העונה ומדובר בחשש תדמיתי להמשך העתיד של הקבוצה.

דבר אחד בטוח: אם אכן בגאצקיס יפוטר, מעוניינת מכבי להחתים מאמן ישראלי במינוי בזק רק עד תום העונה הנוכחית, מבלי להתחייב לעונה הבאה - ומדובר במשימה לא קלה, מאחר שרוב המאמנים לא יסכימו לתנאי שכזה. מי שמועמדים להחליפו לתפקיד הם צביקה שרף , שרון דרוקר ואריק שיבק הפנויים. קבוצתו האחרונה של שרף הייתה מכבי אשדוד, אותה עזב בסיום העונה הקודמת. דרוקר פוטר ממכבי ראשון לציון במהלך העונה הקודמת, לפני שכתומים זכו בתואר עם שיבק.

בינתיים, במועדון נזפו בשחקנים בסיום והטיחו האשמות לפיהן הם משחקים אך ורק בדקות האחרונות, בשיחה שכללה קללות קשות מצד ראשי המועדון.

עוד בנושא:
מכבי תל אביב מציגה: שפל נוסף עם הפסד שישי ברציפות, הפעם להפועל אילת

ויקטור ראד מכבי תל אביב. מגד גוזני
מאוכזבים מהגישה. ראד/מגד גוזני

בסיומו של ההפסד הכואב לאילת, המתח אצל הצהובים הרקיע לשחקים כאשר ויקטור ראד התבקש לעזוב את אסיפת השחקנים על ידי המנהל המקצועי ניקולה וויצי'ץ'. בצוות המקצועי לא אהבו את הגישה של ראד במהלך המפגש מול הדרומיים, גם במהלך הירידה לחדר ההלבשה הפורוורד ספג ביקורת ולבסוף דרש ממנו וויצ'יץ' לעזוב את האסיפה.

בגאצקיס המתוסכל אמר בסיום: "התחלנו את המשחק כמו שתכננו. היה לי חשוב להתחיל את המשחק בצורה חכמה, כמו שאני אוהב. החטאנו הרבה, אבל שיחקנו בצורה קבוצתית. משם, הדברים הלכו מעט אחרת. החילופים של אילת גרמו לנו לאבד את התחושה בהגנה ואת הפוקוס בהתקפה. אני לא מבין איך קבוצה יכולה לשחק בצורה מסוימת ברבע אחד ולהיות אחרת כל כך ברבע השני. היו רגעים בהם שיחקנו כדורסל איכותי, בו כולם ידעו מה התפקיד שלהם. לא איבדנו תקווה, וגם לקראת הסיום היינו יכולים לנצח. ההחטאות שלנו היו מאכזבות, היינו קרובים לאילת במשך כל המשחק".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר. ניב אהרונסון
יגיע עד לסיום העונה? דרוקר/ניב אהרונסון

הלטבי הוסיף: "היו לנו פגישות מקצועיות, אני אמרתי את הדברים שלי. גם ניקולה דיבר ואמר את מה שיש לו לומר, כל אחד מאיתנו אמר את שלו לגבי הדברים שצריך לעשות. יש דברים שאנחנו לא מסכימים לגביהם, שוחחנו עם ראד בסיום ויש אי הבנות לגבי כל מיני דברים. ביקשנו מוויקטור לעזוב את חדר ההלבשה, לא נרדוף אחריו כדי שיעשה את זה".

"לא נתקלתי בסיטואציה כמו שיש לנו עם הפצועים", הוסיף בגאצקיס: "אין מילת קסם במקרים האלה. אנחנו מנסים לשחק ולתת את המיטב שלנו, אבל המילים שלנו לא שוות הרבה. אין לנו המשכיות בהגנה, באגרסיביות ובמה שאנחנו עושים למען המועדון הזה. תמיד יש תירוצים, אבל זה תירוצים. זו אותה הקבוצה שניצחה את פנרבחצ'ה העונה. גם לקבוצות קטנות ושחקנים אחרים יש גאווה, הם באים מול מכבי תל אביב ונותנים את המשחקים הטובים שלהם. לנו זה לא קורה, אנחנו צריכים להיות מוכנים לזה. ברור שכולם מאוכזבים מהדרך שבה סיימנו את העונה ביורוליג, הפסדנו את המאבק הלילה כי לא רצינו לנצח. הליגה הישראלית חשובה ואי אפשר להתעסק רק במה שקרה ביורוליג. אני עובד עם ההגנה בכל אימון, אני מנסה לגרום לשחקנים לשינוי במוטיבציה. מכבי תל אביב היא לא רק שם, יש כאן היסטוריה של מועדון בכדורסל האירופי. אני מסכים עם מה שניקולה אומר, אנחנו צריכים לתת הכל בכל משחק, אימון והופעה - זה מה שמתאים למכבי תל אביב. כולם כאן עובדים בשביל העתיד שלנו, כולם. מי שמוותר לעצמו, לא יכול לעשות את זה במכבי תל אביב".

אצל המנצחת, עודד קטש המאושר סיפר בסיום: "לא התנהלו נכון בדקות האחרונות, לא הוצאנו לפועל את מה שרצינו לעשות. ניצחנו בזכות הרבה מזל, אני חושב שאנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב. חלק גדול מהזריקות שלקחנו, הן זריקות טובות שבדרך כלל נכנסות. תפסנו את מכבי תל אביב ביום פחות טוב, אני שמח שהיינו צמודים ועשינו מספיק כדי לנצח. מתחילת העונה ידענו לאן אנחנו רוצים להגיע. אני שמח שאנחנו תלויים בנו וכשאנחנו משחקים טוב, אז קשה מאוד מולנו. יש לנו את הסבלנות לעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully