וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאטס הומלס נפצע בקרסול וייעדר מהמשחק הראשון נגד ריאל מדריד

הבלם נפגע באימון באיירן מינכן ("אחרי 35 דקות נשמעו צרחות מכר הדשא") ולמרות שהדיאגנוזה עדיין לא הגיעה, הוא הודיע: "לא אשחק ביום רביעי". הגרמנים מקווים שהוא לא גמר את העונה

שחקן באיירן מינכן, מאטס הומלס. GettyImages
ירד מהרוטציה. הומלס/GettyImages

מאטס הומלס נפצע באימון הצהריים של באיירן מינכן ויחמיץ את המשחק הראשון שלה נגד ריאל מדריד ברבע גמר ליגת האלופות. ב"בילד" סיפרו ש"אחרי 35 דקות נשמעו צרחות במגרש האימונים" והומלס שנפגע בקרסול הימני שלו, טופל על כר הדשא ולאחר מכן נלקח להמשך טיפול.

הומלס יעבור בדיקות נוספות לפני שיקבל דיאגנוזה מדויקת באשר לפציעה שלו, אבל הוא כבר אמר היום ש"בוודאות אני לא אשחק נגד ריאל מדריד השבוע". באיירן תארח את אלופת אירופה ביום רביעי ב-21:45. הומלס נכנס אתמול כמחליף בניצחון המרשים 1:4 על בורוסיה דורטמונד.

תומאס מולר שהחמיץ את שני המשחקים האחרוניטם בגלל פציעה, התאמן היום במשך 45 דקות והוא כנראה ייכלל בסגל ביום רביעי, אבל ספק אם יפתח. מנואל נוייר לא התאמן, אבל בגרמניה ממשיכים להתעקש שהוא יהיה כשיר למשחק ויעמוד בין הקורות.

גם ריאל מדריד תתייצב להתמודדות כשהיא לא בריאה לחלוטין והיא תחסר את שני הבלמים פפה ורפאל וראן. נאצ'ו אמור לתפוס את המקום לצד סרחיו ראמוס במרכז ההגנה של זינדין זידאן.

עוד בנושא:

באיירן מינכן הביסה את בורוסיה דורטמונד 1:4
לבנדובסקי נפגע, אבל הבהיר: "אהיה כשיר לריאל מדריד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully