וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "אני מרגיש כמו בנג'מין באטן, נולדתי זקן ואמות צעיר"

הכוכב השבדי של מנצ'סטר יונייטד חגג 250 שערים מאז יום ההולדת ה-30 עם ציטוט אופייני. מוריניו: "זו לא הייתה הופעה מבריקה, אבל עשינו את המשחק נוח. הפציעה של דה חאה לא רצינית"

זלאטן איברהימוביץ' מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מכונת שערים. איברהימוביץ'/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד המשיכה היום (ראשון) במאבק שלה על מקום בליגת האלופות כאשר הביסה 0:3 בחוץ את סנדרלנד והאקס דייויד מויס. עבור השדים האדומים היה זה מחזור 21 ברציפות ללא הפסד והם נראים מוכנים לשבוע הגדול שלהם, שיכלול את צמד המשחקים מול אנדרלכט ברבע גמר הליגה האירופית ובין לבין, משחק ביתי מול האלופה שבדרך והקבוצה האחרונה שניצחה אותם בליגה (וגם העיפה אותם מהגביע לאחרונה), צ'לסי.

בעקבות הניצחון הקליל באצטדיון האור מול נועלת הטבלה, שבעצמה התקרבה עוד קצת לירידה הבטוחה, יונייטד במקום החמישי כעת, רחוקה ארבע נקודות מהיריבה העירונית מנצ'סטר סיטי, כאשר ברשותה עוד משחק חסר.

עוד בנושא:

מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:3 את סנדרלנד

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. רויטרס
מוכנים לשבוע הגדול. שחקני יונייטד חוגגים/רויטרס

מי שכבש את הראשון של יונייטד הערב, ה-17 בסך הכל שלו בליגה העונה וה-28 שלו בכל המסגרות מאז שהצטרף לשדים האדומים, היה זלאטן איברהימוביץ'. עבור הסופרסטאר השבדי בן ה-35 וחצי, היה זה השער ה-250 מאז יום הולדתו ה-30, זאת לעומת 232 שערים "בלבד" שכבש עד שנכנס לעשור הרביעי לחייו. בסיום הוא אמר בשעשוע אופייני: "אני מרגיש כמו בנג'מין באטן. נולדתי זקן ואמות צעיר".

מנג'ר יונייטד, ז'וזה מוריניו, סיכם את הניצחון: "פתחנו את המשחק רגוע, לא אגרסיביים מספיק, לא אינטנסיביים מספיק. אבל היינו בשליטה ואחרי שכבשנו את הראשון, היה יותר קל. במשחקים כאלה, מול קבוצה שמחכה לך מאחור, כשאתה כובש את הראשון אתה יכול להרוג את המשחק. עשינו את זה עם השער בתחילת המחצית השנייה. זו לא הייתה הופעה מבריקה, אבל עשינו את המשחק נוח".

מוריניו נאלץ להסתדר ללא השוער הראשון שלו, דויד דה חאה: "הפציעה שלו לא רצינית. כואב לו בירך והוא מרגיש את זה בזינוקים". על סרחיו רומרו, שפתח בשער ועשה עבודה טובה, אמר המנג'ר: "בכל פעם שרומרו משחק, הוא מצוין. הוא משחק במפעל שאחרי הזכייה בגביע הליגה הפך להכי חשוב עבורנו, הליגה האירופית. זה המפעל שאנחנו עדיין יכולים לזכות בו. אנחנו מאמינים בסרחיו בליגה האירופית ויודעים שהוא ייתן לנו תמורה והיום הוא נראה מאוד טוב גם בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully