וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן הביסה 0:4 את גנגאן, קבאני השווה שיא קריירה

האורוגוואי כבש צמד והעלה את מאזנו ל-29 שערי ליגה. לפני כן עוד הספיק לבשל לאנחל די מריה, ובלס מטוידי השלים ביום הולדתו ה-30. 0:0 למארסיי בטולוז, 1:1 בין סנט אטיין לנאנט

אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
הרגיע אחרי מחצית לחוצה. אנחל די מריה/רויטרס

המחזור ה-32 בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם ניצחון 0:4 של פריס סן ז'רמן על גנגאן, בדרך להקטנת הפער ממונאקו המוליכה בחזרה לשלוש נקודות. מארסיי המשיכה לאכזב עם תיקו שלישי ברציפות, הפעם 0:0 אצל טולוז. סנט אטיין ונאנט נפרדו ב-1:1.

פריס סן ז'רמן - גנגאן 0:4

אחרי ניצחונה של מונאקו בחוץ על אנז'ה, גם האלופה פריס סן ז'רמן גברה על קבוצה שתהיה בחצי גמר הגביע. 56 דקות מאופסות נקטעו על ידי אנחל די מריה, שקיבל מסירה נהדרת מאדינסון קבאני והקפיץ קטנה מול השוער האורח. קבאני השחיל בין הרגליים לכריסטוף קרברה וכבש בחלוף ארבע, לפני שדי מריה בישל לו בכדור אומנותי והאורוגוואי השלים צמד בדקה ה-70 כדי להגיע ל-29 שערי ליגה העונה. בכך השווה הסקורר את שיאו האישי מעונת 2012/13, אז עוד במדי נאפולי האיטלקית. בלס מטוידי חתם בתוספת הזמן וחגג בסטייל את יום הולדתו ה-30.

טולוז - מארסיי 0:0

הקבוצה של רודי גרסיה ממשיכה לגמגם. מארסיי אומנם שמרה על רצף בן ארבעה משחקי בכל המסגרות ללא הפסד לטולוז, אך עם מפגן התקפי ללא שערים היא השלימה תיקו שלישי ברציפות. כעת המרחק מבורדו עומד על נקודה, בקרב עם המקום החמישי. המארחת מצדה עם משחק שלישי ברציפות ללא הפסד, וחמישי ללא הפסד בבית.

סנט אטיין - נאנט 1:1
לסנט אטיין: בנג'מין קורנה (70). לנאנט: פרז'וס נאקולמה (15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully