וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: קרוטונה הדהימה את אינטר, מילאן ורומא הביסו

צמד של פלצ'ינלי הוביל את הקבוצה הצנועה ל-1:2 על הנראזורי, שאיבדו את המקום השישי לטובת היריבה העירונית שהביסה 0:4 את פאלרמו. 0:3 לרומא בבולוניה, נאפולי חגגה עם 0:3 מול לאציו

שחקני קורטונה חוגגים. GettyImages
הפתעה. שחקני קרוטונה חוגגים/GettyImages

המחזור ה-31 בסרייה A יגיע היום (ראשון) כאשר במוקד, נאפולי חגגה מול לאציו. הפתעת המחזור הגיעה מקרוטונה, שם הדהימה הקבוצה המקומית את אינטר. רומא הביסה את בולוניה בחוץ, מילאן את פאלרמו בבית ובמשחק שפתח את היום נפרדו סמפדוריה ופיורנטינה ב-2:2.

שחקן מילאן קרלוס באקה. AP
חגיגה בדרך למקום השישי. באקה/AP

קרוטונה - אינטר 1:2

המארחת יצאה מהתקופה הרעה במחזור הקודם כשניצחה בחוץ את קייבו 1:2 ובכך חזרה לנצח אחרי שמונה משחקים (שבעה הפסדים ותיקו). נראה שהיא קיבלה תיאבון, לאחר שהיום הדהימה בביתה את אינטר, שרושמת משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון בליגה, ובעקבות זאת איבדה את המקום השישי ליריבה העירונית מילאן. מדובר בהפסד הראשון של אינטר לעולה חדשה מאז 2011. דייגו פלצ'ינלי כבש צמד מהיר (19 ו-22) לפני שדנילו דאמברוסיו הצליח לצמק בדקה ה-65.

בולוניה - רומא 3:0

ניצחון ליגה שישי ברציפות לג'אלורוסי, ששמרו על פער שש הנקודות מהמוליכה יובנטוס. את השער הראשון כבש פדריקו פאציו בדקה ה-26, כשניצל שאננות בהגנת היריבה. מוחמד סלאח הכפיל בדקה ה-41 עם צ'יפ נאה מתוך הרחבה ואת התוצאה חתם אדין דז'קו שסיים מתפרצת קטלנית עם שערו ה-24 העונה בליגה בדקה ה-75.

מילאן - פאלרמו 0:4

הרוסונרי עלו למקום השישי על חשבון היריבה העירונית אינטר שהפסידה, אחרי שחזרו לנצח לאחר ה-1:1 במחזור הקודם מול פסקארה. פאלרמו לעומת זאת, עם הפסד ליגה חמישי ברציפות. את מסכת השערים פתח סוסו, כשסובב בעיטה חופשית נהדרת לחיבורים כבר בדקה השישית. מריו פשאליץ' נהנה מבישול של סוסו והכפיל בדקה ה-19 כשדחק מקרוב ואת השער השלישי במחצית הראשונה כבש קרלוס באקה בנגיחה. את התוצאה חתם ג'רארד דאולופאו, שחתך מימין לכיוון המרכז ושלח בעיטה חדה ומדויקת לפינה הרחוקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פאולו סוזה מאמן פיורנטינה. GettyImages
לא הפסיד, אבל לא יכול להיות מרוצה. סוזה/GettyImages

סמפדוריה - פיורנטינה 2:2

הקבוצה של פאולו סוזה ידעה שהיא חייבת ניצחון כדי להתקרב למקום החמישי, המוביל לליגה האירופית, אלא שהיא בקושי ניצלה מהפסד וסיימה עם נקודה מתסכלת מול סמפדוריה, שנמצאת מקום אחד מתחתיה, במקום התשיעי. ברונו פרננדס העלה את המארחת ליתרון מוקדם (5), גונסאלו רודריגס הבלם איזן (60), המחליף ריקי אלבארס החזיר את היתרון לסמפ (71) ובדקה ה-89, קומה בבקאר קבע חלוקת נקודות.

חוסה קאייחון שחקן נאפולי. רויטרס
שער קליל. קאייחון/רויטרס

לאציו - נאפולי 3:0

הפרטנופי שמרו על פער ארבע נקודות מרומא, בקרב על המקום השני והנחילו לנשרים הפסד שני ברציפות. לאציו לא הצליחה להתאושש מההפסד בחצי גמר הגביע האיטלקי והם רחוקים כבר שבע נקודות מנאפולי. חוסה מריה קייאחון דחק כבר בדקה ה-25 בזכות בישול של מארק המשיק, לורנצו אינסנייה הכפיל (51) בזכות הקפצה מרשימה של אלאן. גם השינויים של סימונה אינזאגי במחצית השנייה לא הועילו ולאציו ספגה הפסד ליגה ביתי שני העונה כאשר אינסנייה חתם את ההופעה בתוספת הזמן בסיומו של מבצע קבוצתי נהדר ובעיטה מדויקת לפינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully